Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Edward Voltury - 3

Emmett by Jitule


Je tu ďaľšia kapitola trochu krátka ale v nasledujúcej vám to vynahradím. Čo sa stane s Belliným a Edwardovým dieťaťom? Prejaví sa Edwardova nová schopnosť? Prajem vám príjemné čítanie a prosím o komentáre ako som už raz napísala čím viac ich bude tým skôr bude nová časť. A zároven dakujem aj všetkým, ktorý mi písali komentáre v predcházajúcich častiach.

NEOPUŠŤAJ MA!
JA MUSÍM.
POVEDAL SI ŽE MA ĽUBIŠ!
ĽUBIM!
TAK PREČO ODCHÁDZAŠ? 


Už ju nikdy nechcem pustiť. Bola moja posledná myšlienka kým ma... 

Od nej nasilu neodtrhli dve mohutné postavy v plášťoch. Snažil som sa im nejako vykrútiť, ale dvaja upíry boli aj na mňa priveľa. Prestal som sa im vzpierať.

„Vlastne,“ prehovoril Aro. „ Belle som chcel dať ešte čas, ale to dieťa... Musím uznať, že je to veľmi nevydaná vec, lebo pokiaľ viem my nemôžeme mať deti,“ filozofoval. „Ale ty si nám túto teóriu vyvrátil.

No i tak je to veľmi nebezpečné a preto budeme musieť tú vec,“ ukázal na Bellino brucho. 
„No ako by som to povedal... Zabiť." vykoktal nakoniec.

Pozrel na mňa a čakal na moju reakciu. Ja som jej však nebol schopný, až teraz som si uvedomil čo to znamená. Bella možno prežije, ale dieťa nie. MOJE DIEŤA!

„To ti nedovolím!“ Ani sám neviem, kde sa vo mne vzala tá trúfalosť. 

„No to sa uvidí,“ predniesol pobavene a kývol rukou aby privolal Jane.

„Jane zlato,“ prihovoril sa jej milo, „mohla by si to vybaviť?“ Opýtal sa no bol to rozkaz.

Jane poslušne pricupitala k Belle a na tvári sa jej objavil úškrn. 

„Prosím...,“ vydralo sa mi z hrdla, „urobím čo budeš chcieť!“

„To naozaj?“ opýtal sa s neskrývaným záujmom.

„Áno!“ vyriekol som bez rozmýšľania.

„Pridal by si sa aj do mojej gardy?“

Chvíľu som nad tým uvažoval. „Áno, pridal by som sa.“

„To nemôžeš!“ Prehovorila Bella, ale pod mojim zlostným pohľadom opäť zmĺkla. Čo nechápe, že sa ich snažím zachrániť?

„Lákavá ponuka,“ zamyslel sa Aro.

„Ale bohužiaľ, to nebude možné, hoci by som veľmi rád pri sebe privítal takýto talent, akým si ty, ale to dieťa zomrie tak či tak.“

„Je mi to ľúto, Edward.“

No to isto. Ak by mu to bolo ľúto nerobil by to, čo robí teraz.

Jane sa opäť začala približovať k Belle a zastala tesne pred ňou. Položila jej ruku na brucho a všetci čakali, čo sa bude diať.

V duchu som prosil, aby mal ten malý človiečik rovnakú schopnosť ako Bella. Aby naň nepôsobili naše schopnosti. Ale zmýlil som sa. Zas!

Len čo sa jej dotkla Janenina ruka, začala Bella príšerne kričať. Chcel som jej pomôcť, ale zabudol som, že ma ešte vždy držia tie pijavice. Začal som sa im vykrúcať, neviem kde sa vo mne vzalo toľko sily, ale skoro sa mi to podarilo. Kým im neprišiel pomôcť ďalší upír. Ale aj tak mali problém udržať ma.

Nachvíľu mi padol pohľad na Bellu. Snažil som sa jej z tváre vyčítať, čo sa deje. Vedel som, že potrebuje pomoc.

Všetok ten strach, čo som doteraz pociťoval sa zmenil na hnev. Musel som mu dať voľní priestor. Inak by ma asi roztrhol z vnútra.

Hrozivo som zavrčal a nechal voľný priechod svojim myšlienkam. Po chvíli som už necítil nijakú záťaž, ruky ktoré ma držali boli preč. Obzrel som sa za seba. Na zemi sa váľali tí samí upíry, ktorý sa ma ešte pred chvíľou držali, ako keby ich niekto prilepil.

Nechápavo som sa na nich pozeral a v ich mysliach si prehrával ten samí dej. Držia ma ako o život, keď ich niečo vymrští neovládateľnou silou do vzduchu. Ale ja som sa ani nepohol, to som nemohol byť ja. 

„Edward čo si to...“ začal Aro.

No ja som bol v tej chvíli už pri Belle. Ležala v bezvedomí na podlahe. Všimol som si Janenin vystrašený vyraz. Aj ona to videla. Keď som sa priblížil hneď cúvla.

Belle som zmeral pulz. ŽILA! Ale dieťa som nepočul. Jeho srdce nebilo!

Prevalil sa cezo mňa ďalší nával zlosti.

„Upokoj sa,“ prihovoril sa mi nejaký upír. Upokojiť? Zabili moje jediné dieťa a ja sa mám upokojiť?

Vzadu za mnou čosi zapraskalo. Bola to sklenená skrinka. Rozbila sa. Ale ako je to možné? Len tak z ničoho nič. Mal som stále silnejší pocit, že som to urobil ja.

Ale ja takú schopnosť nemám. Čo sa to so mnou deje?

Všetci sa na mňa vystrašene pozerali. Všetci do jedného, ešte aj Aro. Nevedel čo odo mňa môže očakávať, ale to som nevedel ani ja. 

Báli sa ma a ja som to chcel využiť. Zobrať odtiaľto Bellu čo najďalej. 

Možno že by som to aj urobil, nebyť ukrutnej bolesti, ktorá mi v tej chvíli prešla každučkou bunkou môjho tela. Nebola to bolesť ako pri premene, alebo tá, ktorú vedela spôsobovať Jane. Bolo to 100 – krát horšie. Nemohol som sa ani len pohnúť. 

„Jane prestaň.“ Vyštekol nahnevane Aro.
„Ale ja nič nerobím,“ zakňučala. 

Telom mi prešiel ďalší nával bolesti. Padol som na kolená a snažil sa to nejako rozdýchať. Ale to nepomáhalo, každým nádychom to bolo len horšie a horšie. Hlava mi išla rozletieť na tisíce kúskov. Položil som si na ňu ruky s nádejou, že to nejako prejde. Ale neprechádzalo!

Po chvíli som už ležal na chrbte a kričal od bolesti. Chcel som aby ma zabili. Tak prečo to neurobia? 

NECH TO UŽ SKONČÍ! PROSÍM NECH JE UŽ KONIEC! 

Moje prosby boli vyslišané a ja som konečne upadol do milosrdného bezvedomia.

 

2. kapitola - 4. kapitola

moje shrnutie



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Edward Voltury - 3:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!