Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Edward a Bella ako Romeo a Júlia - 9. kapitola

Stephenie Meyer


Edward a Bella ako Romeo a Júlia - 9. kapitolaTáto kapitola bude o rozhodnutiach. Jacob odhalí, že Bella sa s upírmi stretáva viac, než by mala. Ako to dopadne? Rozbije sa rodiaci vzťah? Pekné čítanie. Lolalita

9. kapitola

Bella:

Keď som sa s Edwardom rozlúčila, šla som pomalým krokom domov. Začula som motorku a tak som sa otočila. Dorútil sa ku mne Jacob.

„Naskoč,“ šepol.

„Nemám helmu,“ povedala som automaticky.

„Na ten kúsok? Sadaj.“ Len čo som si nasadla, Jacob sa prekvapene nahrbil.

„Bože, ty páchneš!“ prskol. Zachvela som sa.

„Áno. No vieš. Mali sme skúšku a vravela som, že ten upír má úlohu a...“

„Dočerta, Bella!“ Vyletel z motorky a postavil sa predo mňa.

„Dnes celý deň svietilo slnko. Určite neboli v škole. Kde si bola a s kým!“ vrieskal ako besný.

„Ja som. Ja...“ Zadívala som sa do zeme. Schmatol ma za ramená a surovo mnou zatriasol.

„Jacob, to bolí!“ pískla som sa zhodila zo seba jeho ruky.

„Nechcela som ti to povedať, aby si nezúril. Edward Cullen dostal úlohu Rómea. Vedela som, že by ste s Billym nesúhlasili, aby som hrala Júliu. Potrebujeme cvičiť texty a tak sme sa stretli na hranici a čítali repliky. Viem, že je to somarina, ale ani sa ma nedotkol a správa sa slušne. Myslím, že sa ho nemusím báť...“

„Si fakt taká naivná alebo si len proste sprostá?!“ zvreskol nahnevane. „Oni sú upíri. Zabíjajú, znetvorujú ľudí. To, že momentálne zabíjajú zvieratá, nemení nič na ich podstate. Ak by sa to dozvedel Billy, dostal by infarkt. Myslela si aspoň na chvíľu na Billyho alebo na mňa. Som vo svorke a moja sestra sa vláči za upírom. Bella, preber sa! Zničíš nás...“ Zúfalo si sadol na kraj cesty a schoval hlavu do dlaní.

„Mňa to mrzí. Takto som sa na to nepozrela. Ja... Neviem, čo mám povedať. Už sa k nemu nepriblížim, ale ja musím hrať Júliu. Je to príležitosť. Moja šanca. Pochop ma,“ prosila som. Kľakla som si pred Jacoba na kolená a ťahala mu ruky z tváre.

„Ja to zvládnem. Nikto sa to nedozvie. Hra bude nacvičená za tri mesiace, a potom sa rozposielajú prihlášky na výšku. Dostanem za to body a... Prosím, braček,“ šepla som. Jacob zodvihol pohľad a pozrel sa na mňa s toľkým opovrhnutím, až mi do očí vystúpili slzy.

„S tým upírom si pohovorím,“ štekol. Naskočil na motorku a ja som sa bez slova posadila za neho. Keď som prišla domov, šla som sa osprchovať. Jacob so mnou neprehovoril ani slovo. Ráno ma rovnako bez slova odviezol na parkovisko pred školu. Vedela som, čo musím urobiť, aby som udržala moju rodinu. Nechcela som ubližovať Billymu a ani Jacobovi. Milujem ich.

„Prídem po teba hneď po škole,“ štekol Jacob a odfrčal. Na to dorazili aj Cullenovci. Edward vystúpil z auta a venoval mi dlhý pohľad. Kývla som hlavou, aby vedel, že s ním chcem hovoriť. Šiel do vnútra so súrodencami, no na pol ceste sa otočil a pribehol späť k autu. Keď zmizli z dohľadu pribehol ku mne a šli sme smerom k lesu. Šla som niekoľko krokov pred ním. Keď sme už školu nevideli, otočila som sa k nemu.

„Ja sa s tebou nemôžem a nechcem viac stretávať. Obmedzíme to len na nutné stretnutia na skúške,“ šepla som. Prekvapene sa na mňa pozrel.

„Urobil som niečo?“ opýtal sa zmetene. Prikývla som.

„Čo som pokazil? Napravím to,“ hovoril naliehavo a chytil ma pritom za ruku.

„To, že si upír, nenapravíš,“ šepla som. Urobil krok dozadu a zmučene sa oprel o najbližší strom. V jeho tvári som videla ako som mu ublížila a najradšej by som ho objala. Urobila som krok k nemu. Napriamil sa.

„Nechoď ku mne,“ šepol a jeho hlas bol studený.

„Edward, tak to je najlepšie.“ Snažila som sa pôsobiť vyrovnane.

„Pre koho? Ja ťa...“ Okamžite som k nemu priskočila a dala mu ruku na ústa.

„Len to nehovor, nič nehovor,“ prosila som naliehavo.

„Milujem ťa!“ povedal rázne a ja som sa zachvela.

„Ja teba nie.“ Odstúpila som. Edward sa mi zadíval do očí a nežne sa usmial.

„Klameš,“ šepol a urobil krok ku mne. Nahnevane som do neho sotila a otočila som sa k odchodu. Mala som chuť povedať mu, že som sa do neho zbláznila, že ho milujem a zbožňujem, ale nemôžem. Nechala som ho tam a šla do školy. Až do piatka sme sa obchádzali a venovali si len zopár pohľadov. Dával mi priestor, a ja som za to bola vďačná. Pôsobil ubolene. Ja som sa snažila skryť ako mizerne sa cítim, ale nedarilo sa. Doma som mala hotové peklo. Jacob sa so mnou nebavil. Po piatkovom vyučovaní som šla na skúšku divadla. Edward tam už sedel. Prišla som k stolu. Režisér si nás oboch premeral.

„Chcem vedieť ako vám to pristane. Prejdeme si scénu päť a potom jedenásť.“ Zachvela som sa. V jedenástej scéne Júlia pobozká Romea. Edward sa na mňa zadíval a povzbudzujúco kývol hlavou. Prešli sme si scénu na balkóne. Všetci tlieskali, a teraz prišla na radu tá ďalšia. Postavila som sa doprostred javiska a na mňa sa uprela bodová lampa. Povedala som svoju repliku a potom Edward svoju. Prišiel pomalým krokom ku mne a dlho sa na mňa zadíval. Chrbtom ruky ma jemne pohladil po líci. V jeho očiach som sa odrážala ako v zrkadle. Zatajila som dych.

 

Edward:

Keď som sa priblížil k jej tvári, zmocnil sa ma strach. Niekoľko dní som sa od nej držal stranou, ale vedel som, že to už dlho nevydržím. To, čo som k nej cítil, sa nedalo umlčať. Bál som sa o ňu. Je tak krehká a zraniteľná. Jeden zlý pohyb, jedno zaváhanie, a rozplynie sa. Nedalo sa už cúvnuť. Všetci sa na nás dívali. Priblížil som sa bližšie a ešte bližšie. Cítil som teplo vychádzajúce z jej pórov a tú omamnú vôňu. Nahol som sa a jemne sa otrel o tie najhebkejšie pery na svete. Boli hladké a teplé. Jednoducho úžasné. Radšej som nedýchal, aby ma neovládlo to zviera vo mne. Snažil som sa byť jemný. Nechcel som ju nahnevať ani vystrašiť. Sám som bol na smrť vydesený. Zaprela mi ruky do hrude, no ja som nebol pripravený odtiahnuť sa. Cítil aj Rómeo to mravenčenie a neistotu ako teraz ja? Bella sa mi do hrude zaprela ešte silnejšie. Odtiahol som sa a pozrel na režiséra. On si znechutene klopkal ceruzkou o stôl.

„Vy ste bol skvelý, pán Cullen, ale slečna Swan...“ Zakrútil hlavou. Pozrel som sa do jej tváre. Tvárila sa zvláštne. Musel som byť vážne príšerný.

„Júlia predsa po Rómeovi túži a vy len držíte a čakáte, čo bude. Boli ste ako mŕtva ryba. Chcem vidieť lásku, vzrušenie, očakávanie, to elektrizujúce chvenie,“ vykladal režisér horlivo. Bella sa na neho uprene dívala. Potom sa postavila a sklopila oči.

„To sa mi asi nikdy nepodarí. Prepáčte,“ šepla a všetci sa rozosmiali. Režisér si posunul okuliare na kraj nosa.

„Neviem, čo vám pán Cullen zas vyviedol, ale dajte to do poriadku a nabudúce chcem vidieť, ako sa Júlii z toho bozku vyzujú topánky,“ povedal rázne. Bella vyvalila oči a priznám sa, že ja tiež. Nastupovala ďalšia scéna, a tak sme zliezli z pódia. Prebehla okolo smejúcich sa dievčat a vybehla z telocvične. Utekal som za ňou a rozpačito ju chytil za ruku. Otočila sa a prekvapene na mňa pozrela.

„Čo chceš?“ štekla.

„Chcem vedieť, či si v poriadku,“ šepol som. Pokývala hlavou.

„Niečo som zbabral? Urobil som to zle? Nepáčilo sa ti to? V čom je problém?“ pýtal som sa jednu otázku za druhov.

„Nič. Len som svoj prvý bozk dostala od upíra,“ povedala zvláštnym tónom.

„Prvý?“ opýtal som sa zarazene. Len prikývla. Z očí jej začali padať slzy.

„Prepáč. Mrzí ma to. Neplač. Bolo to až také príšerné. Tak veľmi ti to bolo odporné?“ Bolelo ma, že to považovala za taký problém.

„Neplačem preto, že to bolo odporné, ale preto...“ odmlčala sa.

„Prečo, Bella? Nerozumiem.“ Bol som bezradný. Najradšej by som ju objal a utešil vo svojom náručí.

„Lebo sa mi to páčilo,“ šepla zahanbene. Ja som sa prekvapene zasmial. Chcel som sa ovládnuť, ale nešlo to. Vyviedla ma z miery. Nahnevane ma udrela plecniakom a utekala na parkovisko. Zdrapol som ju hneď za dverami a úplne automaticky a bez rozmýšľania som sa jej natlačil na pery. Úplne stuhla, no keď som trocha pootvoril pery, uvoľnila sa a sladko vydýchla. Celé moje telo začalo horieť. Láva bola ľadová, oproti tomu, čo som cítil. Objala ma okolo krku a jej pery sa začali hýbať v súlade s mojimi. Hrdlo ma pálilo, ale nebolo to nič, oproti tomu požiaru v mojej hrudi. Dokonalosť. Zaplietla mi prsty do vlasov, a ja som z toho šalel. Po chvíli sa odtiahla a hlasno sa nadýchla, akoby sa vynorila z vody. Paralyzovane som na ňu hľadel a ona na mňa. Keď sa jej dych upokojil, rozpačito sa usmiala.

„Čo to so mnou robíš?“ zastonala. Chcel som sa jej opýtať presne to isté.

„Bella, ja nedokážem byť vedľa teba a nemôcť sa ťa dotknúť a pohladiť ťa. Chápem, prečo sa so mnou nechceš stretávať. To, čím som, je problém, ale ja urobím všetko na svete, aby sme mohli byť spolu. Nedokážem byť bez teba,“ vydal som sa jej na milosť. Z očí jej začali tiecť potoky sĺz.

„Milujem ťa, Edward,“ šepla. Zachvel som sa a okamžite som si ju pritiahol do náručia.

„Milujem ťa, Bella,“ zašepkal som. Bol som šťastný, no zároveň som sa bál, že sa odtiahne a povie, že to nič nemení na tom, že sa so mnou nebude stretávať.

 

8. kapitola - 10. kapitola



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Edward a Bella ako Romeo a Júlia - 9. kapitola:

 1
8. Feriha
19.02.2016 [21:58]

Boze je to emir a feriha Emoticon Emoticon Emoticon

7. ishabellaswancullen
17.04.2013 [20:14]

jo, siceila... to ke pekny, ze mas takovy blog a snazis se ale... uznej, ze pravy stmivani je ohodne lepsi... je to uplne trhak, pro neho by jsem i vrad
Emoticon

6. ishabellaswancullen
17.04.2013 [16:49]

je to hrozny... pravy stmivani je stokrat sto lepsi ! nechapu, jak se vam to muze libit!!!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

5. ishabellaswancullen
17.04.2013 [16:44]

to melo byt stmivani, nebo domysleny sceny? jsem v tom zmatena...

Emoticon

4. Kačka
03.11.2011 [22:52]

nemám slov
Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

3. kikuska
29.07.2011 [0:16]

Och. Mám pocit, že sa rozplačem. To je nádhera. Mám veľké šťastie, že všetci doma už spia. Inak by si o mne asi mysleli, že som sa zbláznila, ale je to také nádherné. Ja som nikdy nebola typ na romantiku, ale myslím, že zmením názor. Prekrásne. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

22.07.2011 [13:04]

dcvstwilightOh, snad ej Jacob neviděl, či něco takové Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

17.07.2011 [15:49]

N1I1K1O1Lteda jako nevim co má Jacob za problém Emoticon
myslím, že to je věc Belly s kým se schází a s kým ne Emoticon
ale krásný závěr fáákt Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!