Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Edward a Bella ako Romeo a Júlia - 31. kapitola

Svatba


Edward a Bella ako Romeo a Júlia - 31. kapitolaAko sa Sam vysporiada s pravdou? Pokúsila som sa pozrieť na situáciu aj z pohľadu alfa vlka. Ďakujem všetkým, čo poctivo komentujete každý dielik, ale aj tým, čo si spomenú len občas. Ste moja inšpirácia. Pekné čítanie. Vaša Lolalita

31. kapitola

Jacob:

Bella úplne stuhla. Pozrela sa na mňa a ustúpila pár krokov. Sam ju pozorne sledoval.

„O čo tu ide. Niečo sa deje. Nepáči sa mi to. Smrdíš ako upír a v rezervácii si nebola už pár dní. Vysvetlí mi to niekto alebo si to mám zistiť sám?“ Videl som na ňom ako sa pokúša ovládať. Držal sa, ale mal na mále. Postavil som sa pred Bellu a cez rameno som zasyčal:

„Bella, je čas, aby si odišla.“ Bella zbledla a opatrne cúvala k dverám. Cítil som to napätie a nervozitu. Atmosféra zhustla.

„Sam, upokoj sa. Ja ti všetko vysvetlím,“ šepol som.

„Nech mi to vysvetlí ona,“ zasyčal a ukázal prstom na trasúcu sa Bells. Zhlboka sa nadýchla. Prudko som sa otočil a zodvihol ruku, aby mlčala.

„Chcem to mať za sebou,“ šepla a predrala sa predo mňa.

„Sam, odišla som z rezervácie, lebo som sa zamilovala.“ Vydýchla. Očividne hľadala vhodné slová.

„Bella, odíď!“ povedal Billy nervózne.

„Chcem, aby si vedel, že som nijako neohrozila ani svorku a ani nikoho z rezervácie,“ pokračovala ticho. Videl som na tvári nášho alfu, ako si to začína dávať dokopy.

„Vláčiš sa s upírom?!“ vyprskol. Bella sa rozpačito pozrela na mňa. Bolo mi jasné, že Sam niečo tušil už skôr.

„Zamilovala som sa do upíra a on do mňa.“

„Čo to splietaš?! Upír nedokáže milovať. Má rád len krv a nič iné. Sú to monštrá. To je ten najprimitívnejší vtip, ktorý som kedy počul.“ Rozpačito sa zaškľabil.

„Nie je to vtip, Sam,“ šepol som. Dnes je ten deň, keď to vyjde najavo. Sam sa na chvíľu zamyslel. V jeho tvári sa zrkadlilo toľko pocitov, až som mal chuť zavolať ho von, aby nedošlo k úrazu.

„Sam, upokoj sa. Raz si svoju prchkosť už oľutoval,“ šepol som. Myslel som na jeho družku a všetci okolo to pochopili. Jared a Seth stáli strnulo za Samom a prekvapene sa na nás dívali.

„Takže mi chcete povedať, že sa Bella zamilovala do upíra a on do nej,“ skonštatoval sucho a prepaľoval ma pohľadom.

„Bella urobila jedinú vec, ktorá v tejto situácii bola možná. Odsťahovala sa z rezervácie a povedala to Billymu,“ povedal som a pozrel na svojho otca. Dúfal som, že sa jej zastane. Billy však sklopil zrak a skryl tvár do dlaní.

„Preto skončil v nemocnici. Môžeš v noci spať?“ osopil sa na Bellu a zložil si ruky na hrudi. Sama som poznal. Bol to jeho typický postoj.

„Mne je to ľúto, ale jednoducho sa to stalo,“ šepla moja sestra.

„To by ti malo byť ľúto. Ak si to s tebou nevie vydiskutovať Billy, tak si to s tebou vydiskutujem ja. Dali sme ti domov a to nehovorím len o tvojom otcovi. Prijali sme ťa medzi seba. Poznáš naše tajomstvá a spôsob života. To ťa nenapadlo, že od teba ten upír chce iba informácie? Najradšej by svorku vyhubili,“ zasyčal.

„On ma miluje a ak chce informácie, tak ich nezískava odo mňa. Číta myšlienky všetkých, okrem mojich.“

„To ti povedal on? Si fakt hlúpa, keď mu to veríš,“ prskol, no potom sa rýchlo upokojil a už oveľa zmierlivejšie pokračoval.

„Bella, si ešte mladá. Možno ťa pobláznil. Niekedy sa to stane každej žene. Porozmýšľaj nad tým. Ak sa spamätáš, budeš mať do rezervácie dvere vždy otvorené. Nechaj ho a vráť sa k svojim. Ty nie si upír. Si človek. Už si niekedy počula, aby sa, napríklad lev zamiloval do jahniatka? Je to nemožné,“ šepol a pokúšal sa o úsmev.

„Ja ho nemôžem nechať a ani nechcem,“ povedala Bella roztrasene. Mala byť radšej ticho. Sam urobil krok dopredu.

„Prečo by si nemohla?“

„Lebo on je...“ odmlčala sa a uprela pohľad na Billyho.

„Bella sa za neho vydala. Bella je Cullenová,“ povedal môj otec. Sam hlasno zavrčal a vyletel oproti krehkému telu mojej sestry. Okamžite som sa pred neho postavil a ucítil tupú bolesť na hrudi. Sam do mňa vrazil takou silou, že som mal čo robiť, aby som sa udržal na nohách. Vtedy Bella dostala rozum a rozbehla sa von z domu. Sam letel za ňou. Chytil som ho za ruku.

„Seth! Jared!“ zvreskol som, aby mi ho pomohli držať. Bolo však neskoro. Premenil sa rovno vo dverách domu. Drevená zárubňa sa rozletela a kusy látky lietali vzduchom ako sneh. Nemal som na výber. Na chvíľu som ho pustil a v skoku zo schodov som aj ja prijal vlčiu podobu. Bella utekala k autu a niekoľkokrát sa potkla. Sam ako besný cvakal zubami. Postavil som sa do obrannej pozície pred neho. Celý čas som na neho jačal, aby sa upokojil a uvedomil si, že je Bella len krehký človek. Apeloval som na zbytky jeho zdravého rozumu.

Bella v panike zalomcovala kľučkou na aute. Bola tak rozklepaná, že ho nedokázala ani otvoriť. Zúfalo udrela rukou po dverách. Začul som zvláštny zvuk puknutia, ale nestihol som sa pozrieť, čo to bolo, lebo Sam zaútočil. Začul som ešte ako sa jej s bolestivým plačom podarilo otvoriť dvere a začala štartovať. Tá moja stará rachotina nie a nie naskočiť. Zahliadol som len ako sedí za volantom. Jednu ruku si tisla na hruď a druhou niekoľkokrát udrela do volantu. Vo chvíli ku mne priskočil ďalší vlk. Bol to Jared a pomáhal mi so Samom. Bolestivo Sama uhryzol do šije a on zaskučal. Seth priskočil k Belle a otvoril dvere.

„Choď na hranicu. My ho zdržíme. Neboj sa,“ povedal jej pohotovo a hneď na to k nám priskočil ako vlk. Bella vybehla z auta a uháňala preč. Bolo mi jasné, že je na smrť vydesená. Ako na potvoru sa z oblakov spustil hustý lejak. Kvapky vody odskakovali od našich tiel. Trvalo ešte niekoľko minút, kým sa Sam upokojil. Ležali sme na ňom a tisli ho k zemi. Držali sme ho, kým nezačal vyrovnane dýchať.

„Už si sa upokojil?“ opýtal som sa ho v mysli. Sam na mňa zvrčal.

„Musí byť potrestaná,“ odpovedal mi.

„Potrestaná už je dosť. Nevidel si, aká bola vydesená?“ zapojil sa Jared.

„Mala by sa skôr báť tých beštií, za ktorými utekala,“ zakňučal a zrazu už pod našimi ťažkými telami ležal Sam vo svojej ľudskej podobe. Okamžite som sa premenil aj ja. Jared a Seth ho hneď pustili. Cez hrdlo sa mu tiahla hrubá jazva, ktorá sa priam pred očami hojila a ja som mal rovnakú na stehne.

„Sam, uvedom si, čo hovorí naša zmluva s upírmi,“ šepol som.

„Že nesmú vstúpiť na našu pôdu a loviť na nej. Nesmú uhryznúť človeka, inak prezradíme, kto sú,“ zavrčal pohotovo.

„Lenže zmluva je obojstranná. My nesmieme ublížiť nikomu z nich a Bella je jednou z nich. Je Cullenová a ako asi zareagujú tie pijavice, keď tam dorazí so zlomenou rukou?“ Sam sa na mňa nechápavo pozrel.

„Patrí už k nim, ale nikdy neprestala patriť k nám. Budeme sa s tým musieť zmieriť. Ak jej chceš zakázať prístup do rezervácie, tak dobre, ale nemôžeš zakázať nám, aby sme za ňou chodili. Na druhej strane si asi zabudol, kto má byť právoplatný alfa.“ Prisahal som si, že nikdy túto otázku nevytiahnem, ale bolo to tak. Ja som alfa. Billy je jediný žijúci potomok náčelníkov a ja som jeho syn. Nechcel som však prijať toľkú zodpovednosť. Sam sa nahrbil.

„To chceš? Miesto alfu?“ prskol.

„Nie. Si ten najlepší. Chcem len, aby si zvážil, ako naložíš s našou sestrou. Bella je dieťa tohto kmeňa,“ šepol som. Sam sa posadil do trávy. Dlho premýšľal.

„Dobre. Máš pravdu. Vyriešime to. Nechám si to prejsť hlavou.“ Všetci sme už boli do nitky premočení. Dúfal som, že si Bella z hranice zavolala Edwarda. V takom nečase by som von nevyhnal ani psa. Vošli sme do domu. Billy sedel pred oknom a všetko sledoval. Doniesol som chlapcom niečo na oblečenie a otvorili sme všetky Billyho zásoby piva. Ani som si neuvedomil a hodiny ukazovali desať. Sedeli sme vlastne po tichu. Sem tam niečo tresol Seth, ale inak bolo ticho. Zrazu mi zazvonil mobil. Vyskočil som na nohy a pozrel na číslo. Spadol mi kameň zo srdca. Bol to môj švagor. Teda dúfal som, že Bella.

„Dohoda bola o pol desiatej,“ štekol po mne. Začul to aj Sam, lebo hneď skočil na nohy a zavrčal.

„Počkať! Bella nie je doma?“ opýtal som sa šokovane.

 

30. kapitola - 32. kapitola



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Edward a Bella ako Romeo a Júlia - 31. kapitola:

 1
5. Danka123456789
02.04.2012 [19:49]

noo tedaaaa #ĐXD Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

4. cornelka6
03.03.2012 [0:32]

takové šoky...to nemůžeš lolalitka....xD

3. Kačka
07.11.2011 [9:19]

No tak copa bude dále? co se jí tak mohla stát Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

30.07.2011 [1:13]

kikuskaOch Bože. Ja sa zbláznim, čo sa mohlo stať? Emoticon Emoticon Emoticon

22.07.2011 [19:28]

dcvstwilightOu! Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!