Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Edward a Bella ako Romeo a Júlia - 30. kapitola

ghggfghfdghgfgf


Edward a Bella ako Romeo a Júlia - 30. kapitolaBella a Edward sa idú pozrieť na dom. Táto kapitolka je pokojná, ale tešte sa na ďalšiu... Čo sa asi udeje? Pekné čítanie. Lolalita

30. kapitola

Po škole sme šli na okraj mesta, kde mal stáť ten dom. Cesta bola zarastená a hrboľatá. Pomedzi husté stromy som zbadala nejasné obrysy. Edward zastavil a pohotovo mi otvoril dvere. Vystúpila som a držiac sa za ruky sme šli ďalej. Konečne som ho zbadala a začali sa mi vybavovať spomienky. Veranda sa už takmer rozpadala. Bola rozpadnutá aj vtedy, keď sme tu bývali. Mama na otca stále dorážala, aby to opravil, no nemal čas.

Edward našliapol na prvý schod. Skúšal či nás udrží. Chytil sa zábradlia a ono hneď povolilo. Postavila som sa na terasu a opatrne vložila starý kľúč do dverí. Otočila som ním pomerne ľahko a siahla na kľučku. Cítila som sa, akoby som otvorila dvere do minulosti. Tú tapetu pri dverách sme lepili s mamkou dva týždne pred nehodou. Pohladila som stenu a vzdychla. Otočila som sa na Edwarda. On už stál v kuchyni a fascinovane si prezeral kuchynskú linku.

„Myslím, že sa bude dať zachrániť,“ šepol.

„Poď, ukážem ti moju izbu,“ šepla som a vybehla na schody. Zavŕzgali. Otvorila som dvere na konci chodby. Nábytok tu nebol, len na stene visela detská kresba.

„Krásne,“ povedal Edward obdivne a ja som sa rozosmiala.

„Vždy som mala umelecké nadanie,“ šepla som. Prešli sme všetky izby. Bolo tu kopec práce. Po dlhej obhliadke a mojom nostalgickom vzdychaní, sme sa s Edwardom postavili pred dom.

„Čo naň povieš?“ opýtala som sa s malou dušičkou. Čakala som, že mi môj manžel povie, že väčšiu barabizňu nevidel a že ho zapálime a radšej postaví nový. Určite by to bolo menej práce a nakoniec možno aj lacnejšie. Edward sa pozrel na dom a potom na mňa.

„Je dokonalý. Presne taký som si prial,“ šepol a ja som sa nedokázala neusmiať.

„Ďakujem,“ šepla som a pobozkala ho. Edward mi bozk vrátil.

„Billy vie prekvapiť,“ pošepol. Zrazu spozornel a prudko sa otočil smerom k lesu. Pozrela som sa tam, no nič som nevidela. Z húštiny vystúpil gigantický čierny vlk. Usmiala som sa a rozbehla sa k nemu. Edward ma pohotovo stiahol späť za ruku. Prekvapene som na neho pozrela. Môj manžel uvoľnil postoj.

„Nemohol by ten pes prísť v normálnej podobe. Keď ho vidím takto, niečo vo mne mu chce hodiť aport,“ šepol Edward pobavene, na čo sa ozvalo hlasné zavrčanie. Prešla som k Jacobovi a pohladila ho pomedzi uši.

„Ahoj, braček. Ten dom je dokonalý,“ šepla som mu do ucha. Jacob si sadol a strkal mi hlavu pod ruku a nabádal ma tým k hladeniu. Objala som ho okolo hrdla a prstami mu blúdila v čiernom kožuchu, ako to mal rád. Blažene privieral oči. Edward sa ku mne opatrne priblížil.

„Začnem asi žiarliť. Bella, dohodnime sa. Tento by nám do kuchyne nevošiel. Kúpim ti nejaké malého, milého psíka, ak tú obludu hneď necháš,“ povedal ironicky. Bolo mi jasné, že sa doťahujú. Môj brat mu to určite v mysli patrične okomentoval, lebo sa Edward pobavene zasmial.

„Nemám rada tieto vaše rozhovory. Chcem vedieť o čom sa bavíte,“ šepla som. Edward sa zadíval na Jacoba.

„Áno. Je strašne zvedavá. Začínam si zvykať,“ povedal Edward a ja som pochopila, že to bola odpoveď na nejakú Jacobovu vtipnú otázku.

„Skvelé. To si upír s vlkolakom tak rozumejú? Nechcete v tom dome bývať spolu?“ štekla som. Nahnevane som šla k autu. Vtedy Jacob odbehol a pribehol už ako človek.

„Chcel som len vedieť, či sa ti páči a kedy ho začneme prerábať?“ opýtal sa môj braček.

„Veľmi sa mi páči,“ šepla som. Jacob sa spokojne usmial.

„Prídeš dnes do rezervácie?“

„Zajtra. Vezmem si veci. Dnes je už neskoro a mám úlohy. Rovno po skúške prídem,“ šepla som.

„Jasne. Rómeo a Júlia. Keby Shakespeare vedel, čo spôsobí svojou hrou našej rodine,“ povedal Jacob zamyslene.

„Ja som mu vďačný,“ pošepol Edward.

„Billy sa na teba tešil,“ šepol Jacob a mne poskočilo srdce. Pozrela som smutne na Edwarda. On začal rovno krútiť hlavou, že ma nikam nepustí.

„No tak, Edward,“ zašepkala som mu do ucha a jemne sa ho dotkla perami.

„Nie!“ povedal rázne. Už od detstva som neznášala príkazy a zákazy. Trucovito som zložila ruky v bok.

„Je päť. Skočím do rezervácie a pozdravím Billyho. Najneskôr o deviatej ma Jacob privezie,“ povedala som pokojne.

„Bella, sľúbila si...“

„Ja som ti nič nesľúbila. Chceš mi zakázať ísť domov za mojim otcom?“ štekla som. Jacob sa nervózne pozeral na Edwarda. Neviem, čo čakal, ale bol ako na ihlách.

„Bella, nepustím ťa. Pôjdeš zajtra,“ šepol Edward.

„Idem teraz a keď v tom budeš pokračovať, nemusím sa vrátiť domov vôbec,“ povedala som tvrdo. Až po tom, čo to zo mňa vypadlo, som si uvedomila tú hlúpu vetu. Edward zostal stáť s otvorenými ústami. Zhlboka sa nadýchol a chytil sa za nos, ako to robí vždy, keď je nervózny a v koncoch.

„Bella, asi si zabudla, že si moja manželka. Mohla by si pristúpiť aspoň na nejaký kompromis,“ šepol. Prekvapene som sa na neho dívala.

„Ja tam chcem ísť. Dobre vieš, ako Billy zareagoval a keď ma chce vidieť, je to dobré znamenie.“ Otočila som sa k Jacobovi a čakala podporu. Jacob sa však tváril, že tu nie je.

„Dobre. Ak tam silou mocou musíš ísť, tak choď,“ štekol môj muž podráždene.

„To sa akože hneváš?“ šepla som.

„Áno. Vôbec sa mi nepáči, že ma chceš zas nechať samého.“

„Bolo to včera až také strašné byť bezo mňa? Veď sme spolu volali,“ povedala som laškovne. Edward sa zachvel a kútiky úst sa mu trocha nadvihli, no potom sa zas zamračil.

„Dobre. Tak do deviatej budeš doma,“ povedal direktívne.

„Priveziem ju najneskôr o desiatej,“ povedal Jacob a pobavene sa usmial.

„Deviatej!“ zavrčal výhražne Edward.

„Desiatej!“ odpovedal rovnako Jacob.

„Dosť! Kompromis páni. Privezie ma o pol desiatej,“ povedala som a natisla sa Edwardovi na pery, aj keď sa tváril tak znechutene. Zamávala som mu z okraja lesa a nevedela som sa dočkať, až sa Jacob zmení a ja si na chrbte obrovského vlka užijem vietor vo vlasoch.

Prihnali sme sa k domu. Zoskočila som z Jacobovcho chrbta a vpálila do domu. Na dverách som sa prudko zarazila.

„Sam, Jared, Seth...“ Strieľala som pohľadom z jedného na druhého.

„Ahoj, Bells,“ šepol Seth a skočil mi okolo krku. Zachvela som sa. Na to z kuchyne vyšiel Billy a celý stuhol. Seth sa odo mňa znechutene odtiahol.

„Príšerne páchneš, Bella,“ povedal znechutene a nakrčil nos. Opatrne vošiel Jacob a pomaly sa postavil predo mňa. Sam pristúpil trocha bližšie.

„V poslednom čase som ťa v rezervácii nevídal,“ povedal strnulo.

„Bella má toho v škole veľa a zostáva v meste,“ povedal Jacob akoby nič.

„Prišli sme navštíviť Billyho, keď sa už vrátil z nemocnice,“ povedal Sam. Pôsobil tak nervózne. Uprene na mňa hľadel.

„Vlastne som rád, že si tu. Chcel som sa ti ospravedlniť za tú ruku.“ Sam ku mne natiahol ruku. Chcel sa so mnou zmieriť. Opatrne som mu podala končeky prstov. Vlastne som očakávala, čo príde.

„Smrdíš ako upír, Bella,“ zasyčal Sam.

 

29. kapitola - 31. kapitola



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Edward a Bella ako Romeo a Júlia - 30. kapitola:

 1
6. cornelka6
03.03.2012 [0:26]

ach né...ted se to dozví....bojím se o Bellu Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

5. andrejka 13
09.02.2012 [17:12]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

4. Kačka
07.11.2011 [9:11]

ajaj, bojím a to fest Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

3. Jaynelle
11.10.2011 [22:41]

že huuuuuups

30.07.2011 [1:06]

kikuskaOou. Problémy. Emoticon Emoticon Emoticon

22.07.2011 [19:19]

dcvstwilightMusím dál Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!