Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Edward a Bella ako Romeo a Júlia - 14. kapitola


Edward a Bella ako Romeo a Júlia - 14. kapitolaTáto kapitolka sa mi písala sama a bude tak povediac zlomová. Je o túžbe. Som zvedavá, či sa bude páčiť. Príjemné čítanie. Lolalita

14. kapitola

Bella:

Nasadla som do auta a Edward sa radostne usmial.

„Kam chceš ísť?“ opýtal sa nadšene.

„Nechám to na teba,“ šepla som. Vyštartoval a odviezol nás za mestečko. Vedela som, čo bude nasledovať. Pôjdeme sa prebehnúť. Zastavil a pomohol mi vystúpiť.

„Pripravená?“ Usmiala som sa. Sama som mu skočila na chrbát a on sa rozosmial. Vbehol do lesa. Obratne sa vyhýbal stromom a kde-tu sa vyhupol do vzduchu. Bolo to úžasne. S doširoka otvorenými očami som sledovala krajinu, ktorá sa okolo nás len mihala. Zastavil až na lúke, hlboko v lese. Bola to presne tá istá, kde sme boli prvýkrát. Vybehla som na ňu a okamžite si sadla do trávy. Edward si sadol ku mne a začal ma hladiť po chrbte. Bolo to príjemné.

„Povedal Jacob niečo Billymu?“ opýtal sa po chvíli Edward.

„Nie. Vyhýba sa aj vlčej podobe, aby o tom nevedeli ostatní,“ šepla som. Edwarda to zarazilo.

„Nechápem. Prečo?“

„Kolektívna myseľ,“ šepla som.

„Aha. Tak to je. Navzájom sa počujú. Niečo som vydedukoval, podľa ich myšlienok, ale nenapadlo ma, že je to ozaj pravda. Keď sa zmení, počujú si navzájom myšlienky. To by mohol byť vážne problém. Nechcem ani myslieť na to, čo by bolo, ak by sa to Sam dozvedel,“ povedal neisto.

„Najskôr by som musela odísť z rezervácie a Billy by mal infarkt. Keď sa ma ujal, bolo to pre nich dosť ťažké. Vzal si na výchovu k svojmu synovi biele dievča. Ver, nie je to jednoduché, chodiť do školy s indiánmi,“ šepla som.

„Muselo to byť ťažké.“ Prikývla som. Sadla som si do jeho náručia a rozprávala mu, o čo prišiel v škole. On si uvoľnene opieral hlavu o moju hruď a hladil ma po stehne. Bolo to príjemné. Rozprávala som mu, čo bolo na biológii. Na každú otázku povedal len dlhé hmmm.

„Edward, počúvaš ma?“

„Hmmm.“ Prekvapene som sa na neho pozrela. Myslela som, že mu jednu vrazím. Bola som v tom, že sa mu príjemne opiera a on mi zatiaľ celý čas uprene hľadel do výstrihu, a že mal dobrý výhľad. Capla som ho ľahko po hlave. Odtiahol sa a nechápavo na mňa pozrel.

„Vôbec ma nepočúvaš a kam sa to pozeráš?“ opýtala som sa nahnevane. Šibalsky sa usmial.

„Dá sa vôbec rozmýšľať, keď vidím niečo tak krásne?“ opýtal sa ma bez štipky hanby. Vo chvíli ma pobozkal na krk a po tom miestečku prešiel ľadovým jazykom. Zachvela som sa a natlačila sa na neho ako sa len dalo. Usmial sa a putoval perami nižšie po kľúčnej kosti až do výstrihu. Keď zaboril nos medzi moje prsia a slastne vzdychol, sčervenela som ako paprika. Okamžite mi pozrel do tváre.

„Ty sa hanbíš?“ opýtal sa prekvapene. Hľadel na mňa s toľkým prekvapením, až som tomu nerozumela.

„Samozrejme,“ šepla som.

„Ako sa môžeš hanbiť, keď si tak nádherná.“ Prekvapilo ma, čo povedal, a sčervenela som ešte viac. Jeho dotyky sa mi páčili, a tak som sa natlačila na jeho pery a jemne ich ohrýzala. Ako som sedela na jeho kolenách, pretiahla som cez neho jednu nohu a sedela som na ňom obkročmo. Edward sa zachvel a zarazil sa.

„Bella?“ opýtal sa zvláštne zastrene.

„Hmmm,“ šepla som pomedzi bozky, ktorými som mu zasypávala krk.

„Čo to robíš?“ opýtal sa trocha zadýchane.

„Bozkávam ťa,“ šepla som a jemne sa na ňom začala pohojdávať. Netuším, čo to do mňa vošlo. Moje telo reagovalo samé a inštinktívne. Bolo to prirodzené. Chcela som od Edwarda niečo viac, než len bozky. Sám ma k tomu povzbudil. Chytila som ho za lem trička a snažila som sa mu ho pretiahnuť cez hlavu. Edward mi schmatol ruky a šokovane sa na mňa zadíval.

„Bella, spomaľ...“ šepol a ja som sa prekvapene napriamila.

„Prosím? Ty nechceš...“ šepla som s prekvapeným výrazom.

„Bella, ja chcem úplne všetko, ale nemôžeme,“ povedal rázne.

„Prečo? Milujeme sa a sme tu sami a ja po tebe túžim,“ povedala som po pravde a líca mi zaplavila červeň. Vyznala som sa mu zo svojich túžob.

„Aj ja po tebe, ale nie je to správne. Po prvé: som upír a ty si krehký človek, a k tomu veľmi, veľmi voňavý človek. Po druhé: je pravda, že sa milujeme, ale sex je vec, ktorá je intímna a mali by sme to urobiť správne,“ povedal pokojne. Takého som ho nepoznala. Odmietal milovanie so mnou a pred chvíľkou mi čučal do výstrihu.

„Myslíš, že by sme to mali urobiť romanticky a v posteli?“ Pripadala som si ako najnechápavejší tvor na zemi.

„Áno. Myslím romanticky, nežne, v posteli a hlavne po svadbe,“ šepol. Zalapala som po dychu a vyvalila oči. Najprv som sa zasmiala, lebo som si myslela, že žartuje. On sa však tváril, akoby som ho šla k niečomu nútiť.

„Ty to myslíš vážne?“ Prikývol.

„Edward, neblázni,“ šepla som a oboma rukami som zašla pod jeho tričko a pohladila ho po hrudi, až na brucho. Vysadla som si trocha vyššie a zdrapla som ho za vlasy. Jemne som mu zaklonila hlavu a vrhla som sa na jeho krk. Edward slastne zavrčal a privrel oči. Uškrnula som sa.

Iste, až po svadbe, pomyslela som si a povytiahla som si svetrík z nohavíc, keď sa už on k tomu nemal. Edward sa razom prevalil na mňa a začal ma nekontrolovateľne bozkávať. Prechádzal jazykom po mojom krku, a potom sa vrátil späť na pery. Jeho ruky putovali po mojom tele. Jednu ruku mi zaklienil medzi stehná a kolenom si vydobil cestu. Vo chvíli ho moje stehná objímali a on sa na mňa náruživo pritláčal. Cítila som jeho telo úplne celé. Cítila som jeho vzrušenie. Bol tak ťažký, že som ho chvíľami musela odtláčať. Jeho oči úplne sčerneli. Cítila som ako cielene zadržuje dych. Jazykom prenikol do mojich úst. Začala som byť trocha neistá. Bol príliš rozvášnený.

„Edward,“ šepla som. Vôbec nereagoval. Prudkým pohybom si stiahol tričko a natlačil sa späť na mňa. Bol úchvatný, nebezpečný a bolo mi jasné, že stráca kontrolu. Zalapala som po dychu a fascinovane si prezrela jeho telo. Okamžite ma schmatol za opasok. Jediným pohybom mi ho stiahol. Ani neviem kedy a bola som bez svetríka. Do Edwarda, akoby vošiel elektrický prúd. Zachvel sa a vrhol sa na môj dekolt. Cítila som, ako sa zhlboka nadýchol. Bol tak studený a rázny. Zatlačila som mu na hruď, ale nereagoval. Snažila som sa ho odtlačiť aj nohami, ale bol príliš ťažký. Vedela som, že to musím zastaviť, aj keď moje telo po ňom túžilo.

„Edward, nie,“ šepla som, ale on akoby ma nepočul.

„Nie!“ spišťala som, keď mi strčil ruku do nohavíc. Hlasno zavrčal, ale v sekunde sa ťažoba jeho tela stratila. Okamžite som sa posadila a rozhliadala sa okolo seba. Postavila som sa a bezradne sa otáčala.

„Edward!“ skríkla som.

„Hrozne ma to mrzí,“ ozvalo sa mi za chrbtom. Pomaly som sa otočila. Stál tam bez trička len v úzkych nohaviciach a zmučene sa na mňa díval. Jeho oči už nadobúdali odtieň zlatej. Prešla som pohľadom po jeho tele a začala som si nadávať, prečo som mu povedala nie. Je nádherný. Urobila som krok k nemu, ale on krok odo mňa.

„Edward, to je v poriadku,“ povedala som pokojne.

„Nie, nie je. Prestal som sa ovládať,“ šepol.

„Nič mi nie je. Som v poriadku. Niekedy sa stane, že sa prestaneme ovládať. Aj ja som sa prestala. Poď ku mne,“ šepla som a natiahla k nemu ruku. Opatrne urobil krok a potom ešte jeden.

„Bella, ja sa nesmiem prestať ovládať. Mohol by som ti ublížiť a aj ťa zabiť. Musíme byť rozumní, obaja,“ šepol. Ja som ho okamžite objala.

„Edward, je to o tréningu,“ povedala som s úsmevom.

„Bella. Neuľahčuješ mi to. Si nádherná a zvodná a ešte k tomu tak strašne sexy,“ nadýchol sa.

„Mám byť menej sexy?“ usmiala som sa. Len rýchlo prikývol. Musela som sa zasmiať.

„Nebozkávať na krk, nesťahovať ani moje, a ani svoje tričko a nenosiť hlboké výstrihy,“ povedal vážne.

„Edward, ja po tebe túžim. Chcem ťa. Chcem sa s tebou milovať,“ šepla som.

„Aj ja po tebe, ale nie je to správne. V tomto som staromódny,“ povedal pokojne.

„Pred chvíľou sa mi to nezdalo,“ povedala som so zdvihnutým obočím.

„Prestal som sa ovládať. Je mi to ľúto. Muž by sa mal milovať so svojou ženou po svadbe a ja to tak rozhodne chcem.“

„Edward Cullen, na to, že si upír, si príšerne poctivý a staromódny. Ale dobre, súhlasím,“ povedala som rázne. Edward sa usmial.

„Tak kedy?“ opýtala som sa zasnene, lebo som si zas prezrela jeho nahý hrudník.

„Čo kedy?“ opýtal sa nechápavo. Naklonila som hlavu na bok a zodvihla obočie.

„Bella?“ opýtal sa znova.

„Edward, už si ma raz o ruku požiadal. Odpovedala som nie. Ak tu urobíš ešte raz, poviem áno,“ šepla som. Edward na mňa vyvalil oči, a po tom sa nádherne usmial. Nechápem, čo to do mňa vošlo, a možno ma len ovládla túžba po ňom. Na druhej strane, na čo čakať. Milujem ho viac, než čokoľvek na svete. Chcem ho, túžim po ňom, potrebujem ho. Hľadela som mu do očí a čakala, čo povie. Edward sa zohol a podal mi svetrík. Sám si rýchlo navliekol tričko. Chytil ma za ruku. Celá som stuhla.

„Musíme ísť domov, Bella,“ povedal pokojne a vyhupol ma na svoj chrbát. Pozerala som pred seba ako obarená. Práve som mu povedala, že si ho vezmem, a on nič. Odignoroval to.

 

13. kapitola - 15. kapitola



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Edward a Bella ako Romeo a Júlia - 14. kapitola:

 1
3. cornelka6
02.03.2012 [22:53]

juhúúú...bude svatba... Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

2. kikuska
29.07.2011 [0:51]

Páni. Tak toto bol gól. Každá kapitola je niečim výnimočná a každá jedna ma prekvapí niečím novým. Toto je taká originálna poviedka, že mám chuť nafackať si zato, že som ju nečítala skôr. Krása. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

22.07.2011 [13:39]

dcvstwilightŠmajrá! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Když si to popisovala, tak jsem ani nedýchala a šíleně jsem se bála!

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!