Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Dopekla čo sa tu deje? - 2. kapitola

ForbiddenFruit2


Dopekla čo sa tu deje? - 2. kapitolaAko ste prosili, tak je tu ďalšia kapitola a môžem vás uistiť že je tu omnoho viac Stefana. izzie22 a Jane359

2, kapitola

 

ELENA


,,Čo sa deje Stefan?" spýtal som sa ho vystrašene. 
Chytil ma za bradu a vtisol mi bozk. Povzdychol si a povedal.
,,Idem za Damonom. Určite zas v niečom lieta. Bonnie kde je teraz?"
Bonnie zavrela oči a pousmiala sa, keď otvorila oči zistila, že na ňu nechápavo pozeráme tak spustila.
,,Damon je vo Forkse, ale byť tebou sama tam nejdem. Je totiž v poriadnej kaši," a znova sa zachichotala.
,,Čo sa deje Bonnie, čo je s Damonom?" spýtala som sa jedným dychom v obavách.
,,Takže Damon sa rozhodol... nasýtiť, lenže pomýlil sa a vliezol do domu cudzím upírom. A teraz je trochu v rozpakoch čo má spraviť," to už Bonnie chytil taký záchvat smiechu, že som sa musela smiať aj ja a Stefan.
Počuli sme buchnúť dvere no obzrela som sa len ja. Bola to Meredith a Matt.
,,Čo sa jej stalo?" ozvala sa ako prvá Meredith.
,,To Damon," chichotala som sa. Potom nám Bonnie rozprávala čo videla a Matt a Stefan sa o niečom zhovárali vedľa.
Zbadala som ako Stefan vychádza von a Matt sa blížil k nám.
,,Héj!" skríkla som. Všetci sa na mňa pozreli dokonca aj Stefan sa vrátil dnu. ,,Aj my ideme!"
,,Hej aj my!" hneď po mne sa ozvala Meredith. ,,Aj my chceme vidieť Damonou zaskočený výraz. Nechaj nás si túto chvíľu vychutnať."
,,Tak sa pridávam aj ja," povedal Matt.
Stefan prevrátil oči ale nakoniec nás vzal so sebou pretože Matt argumentoval že je to jeho auto.


BONNIE


Ach, stále sa mi vracia výraz Damona. Aký je on sladký a zlatý. Naňho nemá ani Stefan. Dokonca ani tí upíri ktorých som videla v tej predtuche. No, dobre. Tí možno áno.

,,Bonnie? Si si istá, že máme ísť do Forksu?" spýtal sa ma Matt.

,,Matt, to mi už neveríš?"

,,OK, Bonnie. Nedaj sa naštvať. A o aký problém tam išlo. Nevieš to zistiť?" spýtala sa ma bezmyšlienkovite Meredith.

,,Ber na ohľad, že moje schopnosti sú obmedzené a tisnem sa v tomto malinkom autíčku medzi tebou a Elenou už dve hodiny," povedala som urazene.

,,Bonnie, neboj už tam budeme," povedal ukľudňujúco Stefan. ,,Vlastne, už sme tu," a ukázal na svetlá pred nami. Vyzeralo to byť malebné mestečko. Tabuľa pred mestom oznamovala, že tu žije okolo 3120 ľudí. Bože, čo je to za miesto?

,,Bonnie? Kam teraz?" Zatvorila som oči.

,,Pôjdeš rovno, na tretej odbočke zabočíš a tak vojdeš do lesa. Tam si vyhliadni odbočku," odpovedala som mu.

Keď sme tam vošli, čakalo nás prekvapenie. Veľký biely dom a pred ním stálo osem upírov a Damon. Keď Damon uvidel toto auto premenil sa na vranu a vzlietol, no nie ďaleko. Ostatný sa za ním len udivene kukali.


Damon


Bože, čo tu už len oni robia?

,,Damon vráť sa," skríkla po mne Elena.
Vtom vystúpil z auta Stefan a začal sa ospravedlňovať Cullenovcom.
,,Prepáčte ak Damon niečo vykonal, sľubujem že to napravím..." no prerušila ho Esme.
,,To vyriešime neskôr, pretože tvoji priatelia sú po takej dlhej ceste určite hladný," pozvala všetkých dnu.
Čo s tou ženskou je, že je na všetkých taká milá? Ble, kým mi z nich príde zle, radšej idem omrknúť do mesta nejaké tie slečinky.
Tá bruneta nevyzerá najhoršie, myslím že by sa jej hodila moja spoločnosť.
Premenil som sa znova do svojej ľudskej podstaty a vydal som sa na lov Jessicy Stanley.
,,Ahoj," nahodil som môj presvedčovací výraz.
,,Ahoj," rozbúchalo sa jej srdce.
Zahľadel som sa jej hlboko do oči.
,,Čo by si povedala na deň strávený so mnou v motelovej izbe?"
,,Že by to bolo geniálne."

Vtom som spoza môjho chrbta začul kroky a následne sa v mojej hlave ozvalo:
,,Damon!" Jasné Stefan kto iný. ,,Damon, nechaj ju."
,,Jessica, mohol by som ti zobrať môjho brata? Máme nejaké povinnosti," povedal už nahlas.
,,Stefan, ty mi nič nedopraješ," zrúkol som na brata, keď sme boli už dostatočne ďaleko.
,,Nemohol som ťa nechať to urobiť a okrem toho, Cullenovci sa s nami musia o niečom poradiť." Skoro som ho zabil. Veď som mohol mať výdatnú večeru. S nie moc nadšeným výrazom som ale išiel.
,,Tak už ste späť," ozvala sa Elena a hneď sa hodila okolo krku Stefanovi a pobozkali sa. Fuj, to je nechutné. Ed sa nad mojimi myšlienkami zasmial.
,,No čo, je to pravda," povedal som mu a všetci sa na nás pozreli.

Zhrnutie



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Dopekla čo sa tu deje? - 2. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!