Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Dopekla, čo sa tu deje? - Prológ + 1. kapitola

g


Dopekla, čo sa tu deje? - Prológ + 1. kapitolaUrčite väčšina z nás čítala už aj Upírske denníky. A tak ma raz napadlo - a čo keby existovali aj upíri ako Stefan a aj ako Edward. A čo by sa stalo, keby sa stretli? Tieto otázky ma dlhú dobu prenasledovali až som sa rozhodla. A v krátkosti jeho obsah (alebo niečo obsahu podobné): toto je najzmätkujúcejší príbeh, aký kedy asi bol vymyslený a ak neveríte, prečítajte si sami a skúste uvažovať ako to pôjde ďalej, pretože toto je len začiatok a nič nevyzerá tak ako sa z prvého pohľadu zdá byť samozrejmé. No a táto poviedka by samozrejme nevyšla nebyť mojej skvelej spoluautorky izzie22

PROLOG

Na tomto svete nie sú len ľudia. Na tomto svete by ste našli aj pár iných bytostí. Nemám na mysli zvieratá, ale niečo, nad čím si už kládli otázky aj najväčšie mozgy sveta. A to upíri. Nie sú to však tí upíri ako Dracula, ale sú to dva typy upírov. V niečom sú si podobní, ale v niečom sú úplne rovnakí. Jedni sú nezničiteľný, a druhý sú polonezničiteľný. Jedného dňa sa však prišlo na to, že upíry naozaj existujú. Ako sa to bude všetko vyvíjať? Nastane vojna? Alebo nastane mier?

 

1. kapitola


DAMON:

A ďalšia nudná noc so mnou.
Niekedy fakt rozmýšľam nad tým, že zmiznem a už sa viac nevrátim, ale na druhú stranu... to by som Stefanovi potvrdil, že nie som len vraždiace monštrum, ale aj bytosť s citmi.
Do pekla, čo to so mnou je? Už zase trepem.
Mal by som si spraviť pár dní bez Stefana a Eleny, lebo z nich scvoknem.
A podľa možností by som si to mohol aj dostatočne užiť.

No, dobre. Teraz som na ceste do Forksu. Prečo som sa sem vybral? Sám nechápem. Niečo ma sem priťahuje. Už len zistiť čo. 
Dobre, som tu. Čo je to za zvláštny pach? Tak sladký. Až moc. Možno je to len ďalšia korisť. Dobre, nevonia to až tak zle. 
Práve stojím pred obrovským bielym domom. Cítiť z neho 8 ľudí. Uf, nebyť mojich síl, asi odpadnem. To bude dnes hostina. 
Keď som vošiel, čo sa nestalo. Tých 7 ľudí na mňa zaprskalo, či zasyčalo.
,,Čo chceš?" spýtal sa jeden z nich. Silou som zistil, že sa volá Emmett.
,,Je to upír," povedal druhý, Edward.

To som ale v riti, ale lepšie ako zostať doma s tými hrdličkami, čo je len samé - ha ha ha sem, hi hi hi tam. Takže nahodil som jeden z mojich najočarujúcejšich úsmevov a povedal som:
,,Damon Salvatore, teší ma," čakal som, čo spravia, taký trapas. Potom sa ku mne priblížila žena, no pre mňa trochu staršia, ale čo... a predstavila sa.
,,Ja som Esme," a podala mi ruku. ,,Nevychovala som vás dostatočne slušne?!" skríkla na ostatných v miestnosti. Tak sa postupne začali predstavovať. Začala malá brunetka s krátkymi, strapatými vlasmi. Najskôr vyčarila úsmev.
,,Ja sa volám Alice a toto je Jasper," ukázala na muža vedľa seba, ktorý sa tváril akoby som ho prebodával. Potom bola na rade vysoká blondínka s perfektnou figúrou. V mysli som hvizdol.
,,Rosalie a toto je môj manžel, Emmett," slovíčko manžel zvýraznila. Emmett sa len debilne zaškeril a objal ju okolo ramien.
,,Edward, ale to už asi vieš," a prekrížil si ruky na prsiach.
,,A ja som Carlisle," pristúpil ku mne chlapík s blond ulízanými vlasmi a objal jednou rukou Esme.

Vtom ku mne prišiel aj ten, čo ma odhalil a vedľa neho pricupitala sexi baba. No, Edward zavrčal.
,,Čo som ti spravil?" spýtal som sa.
,,Na toto už nemysli," povedal naštvane.
,,OK." Magor. On sa usmial.
,,Inak som Edward. A toto je moja manželka, Bella." Tak preto na mňa zavrčal. Zase sa usmial. Bože, čo vie čítať myšlienky?
,,Áno. Viem čítať myšlienky," povedal. Oj, do riti. Vtom mi zazvonil telefón. Bola to Elena a Bonnie.
,,Ahoj, Damon. Kam si odišiel? Chýbaš Bonnie." 
,,Elena! Buď, prosím ťa, ticho. Ja som ti povedala, kde je," zakričala Bonnie.
,,Baby, prosím chvíľu. Potom vám zavolám. Pozdravujte môjho brášku," a zavrel som telefón. ,,No, kde sme skončili?"

Ten veľký... Emmet chcel niečo povedať, no prerušilo ho ďalšie zvonenie môjho telefónu. Povzdychol som si a prevrátil oči. Ignoroval som to. 
,,Nechceš to zdvihnúť?" spýtala sa ma Alice.
,,Nie, to bude len Stefan," odvetil som jej.
,,Ak to nevezmeš, tak ťa príde hľadať."
Nechápavo som na ňu pozrel, poklepkala si po hlave.

No, nechal som to tak. Ani neviem prečo, ale poslúchol som ju.
,,Čo chceš?" zavrčal som.
,,Kľud, Damon. Ja len, že ťa chceme s babami prísť pozrieť."
,,Nie!!!" zrazu vykríkla Alice. Edward sa na ňu pozrel vydesene.
,,Nejde to zastaviť," povedal smutne.
,,Damon, čo sa to tam deje?" spýtal sa vydesene Stefan.
,,Bráško, nič. Všetko je OK," povedal som v kľude. ,,Musím ísť. Pá," a zavesil som.
,,Carlisle," povedal vážnym hlasom Edo. ,,Ľudia na nás prídu. Ďalej to Alice nevidí. Zrejme sa do toho zamiešajú aj naši vlkolaci. Ty sa nevyškieraj," povedal a bolo to adresované mne. ,,Ide aj o teba."

Zhrnutie



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Dopekla, čo sa tu deje? - Prológ + 1. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!