Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Dopekla čo sa tu deje? - 3. kapitola

yvyvy


Dopekla čo sa tu deje? - 3. kapitolaAlice, Emmett a Renesmé a iný - ako vnímajú oni celú túto vec. Možno sa to dozviete v tomto pokračovaní a možno aj nie... No čo môžeme zaručiť je ďalší zmätok. Jane359 a izzie22

ALICE

Strašne by ma zaujímalo čo všetko tá čarodejnica dokáže. Skúsim sa pozrieť či by ma niečo nenaučila keby som sa spýtala.
,,Do pekla," nenávidím keď sa vracajú Jack a Ness.
,,Čo sa deje?" spýtala sa ma Bella.
,,Stratená dcéra sa vracia domou, aj s tabletkou na hlavu," odvetila som jej.
,,Alice, už som ti povedala nevolaj ho tak," karhala ma Bells.

Vtom do domu vtrhli tí dvaja.
,,Už sme doma," skríkli akoby ich nikto nepočul. Všimla som si však ako trhlo s Elenou, Bonnie, Meredith a aj s Mattom. ,,Máme návštevu? Tak to radšej zdrháme."
,,Nikde nejdete," povedala im na to Rose. ,,Šteňa musíme niečo súrne prebrať." Rose ho tak ešte neprestala volať a za to utŕžila od Emmeta pár pekných slov, keďže sa tí dvaja začali mať radi.
Keby tí dvaja už zmizli. Som zvedavá či mi niečo ukáže. Ale čo ak nie? Čo budem robiť ďalších pár rokov. Pomoc. Budem sa nudiť.
,,Zlato. Upokoj sa," povedal mi Jas a pritúlil si ma k sebe. 
,,Dobre. Mohli by sme začať. Alebo som snáď jediný komu sa táto situácia zdá vážna?" spýtal sa skoro so strachom v očiach Carlisle.

Posadali sme si pohodlne v obývačke.tak a kto teraz začne by ma zaujímalo.Na moje prekvapenie sa ozvala prvá Ness.
,,Ja s tím nemám nič spoločné,že? Lebo ak áno tak nie úmyselne a všetko popriem." Stále bolo ticho Jack sa trochu pousmial,,Takže ja môžem íst do izby povedzme... a keď skončíte tak me zavolajte pojdem sa najest." Už, už vyštartovala do izby keď sa zvrtla na päte rozbehla sa k Belle a Edwardovi a dala im pusu na líce. Potom podišla ku Carlislovi a zašepkala mu niečo do ucha ten po chvíli vytiahol z vrecka kľúč a podal jej ho. Objala ho a tiež mu dala pusu na líce a odišla vysmiata smer Carlislova pracovna.
Stavím sa, že Carlisle tam má nejakú starú zasobu vreciek s krvou.
Potom na mňa ktosi prehovoril.
,,Tak Alice čo si o tom myslíš ty?" Bol to Emmett.
,,A o čom?"

,,Si OK? Predsa o ľuďoch," povedal mierne zaskočený Carlisle.
,,Ja ani neviem čo si mám myslieť."
,,Tak to je asi prvý krát," zahundral Edward. Ja som ho však ignorovala.
,,No, ja som vlastne len videla ako sme my, vy," ukázala som na Damona a Stefana, pričom sa Damon tváril dosť otrávene. ,,A ešte aj títo ľudia, no budeme niekde diskutovať s nejakými vedcami. No, a oni o nás vedia a majú niečo čím nám uberajú energiu. A potom to zmizlo. Zrejme tabletky."
Väčšina sa pozerala iným smerom a rozmýšľala ale Elena a jej spolok ľudí sa na mňa pozerali vystrašene.


RENESMÉ


S Jackom sme už boli len pár kilometrov od domu, keď zrazu ešte viac zrýchlil. Pevnejšie som sa mu chytila kožucha a objala ho nohami. Pred domom prudko zastal a ja som skoro preletela cez neho rovno pred dvere. 
Jack sa šiel premeniť do lesa. Stále ma považuje za dieťa aj keď som už dospelá .Podľa mňa sa ma hanbí, ale beriem to s odstupom, pretože tuším kto za tým je že sa Jack ešte o nič nepokúsil...
No ale tu si dám radšej pozor na to na čo myslím keďže ocko sa mi rad vŕta v hlave keď mu nechcem prezradiť čo sme s Jackom celý deň robili.
Jack vyšiel z lesa a šli sme ruka v ruke dnu.
,,Už sme doma," skríkli sme. potom som sa zarazila. ,,Máme návštevu? Tak to radšej zdrháme," a ťahala som Jacka preč.
,,Nikam nejdete," štekla po nás Rose. ,,Šteňa musíme niečo súrne prebrať," zazrela som na ňu a od Emmetta ztržila pár nepekných slov.

Nikto nič nehovoril tak som začala ja lebo ten čienovlasý upír sa na mňa zvláštne pozeral a to mi vadilo.
,,Ja s tím nemám nič spoločné, že? Lebo ak áno tak nie úmyselne a všetko popriem," nikto nič nevravel tak som pokračovala. ,,Takže ja môžem ísť do izby povedzme... a keď skončíte tak ma zavolajte, pôjdem sa najesť," no musela som sa znova vadiť  a zvítať sa s rodičmi a požiadať „deda" o malú láskavosť. Prišla som k mame a otcovi a dala im pusu na líce. Ďalej som sa presunula k dedovi a čo najtichšie mu povedala.

,,Nepožičal by si mi na chvíľku kľúče od pracovne so hladná a nechcem si v lese zašpiniť nové šaty." Len sa pousmial a vytiahol z vrecka zväzok kľúčov. Silno som ho objala a dala mu pusu, následne som zamierila do pracovne.
Keď som vošla dnu namierila som si to hneď k dverám za ktorými boli vrecka s krvou. Hneď som si dve vzala a znovu dvere zamkla.
Potom som šla do mojej izby ktorá predtým patrila otcovi.
Prespávala som tu vždy keď mali chuť trochu si užiť takže to bolo pomerne často. Lenže to Emmett dlho nestrpel, a tak som chodila spávať do LaPush.
Ľahla som si na posteľ a čítala Romeo a Júlia ako povinné čítanie zo školy.


EMMETT


,,Tak ľudia hej? A skrotia si nás. To sa mi vôbec nepáči," zafňukal som a dúfal som, že mi moja Rosinka dá pusu. Ale totálne ma ignorovala. Čo je to za svet?
,,A kedy presne?" spýtal sa jej Carlisle.
,,Áno. Dokedy môžem žiť slobodne?" zase som zafňukal, ale teraz sa to hodilo. Rosalie ma pohladila a vášnivo pobozkala. Ten Damon, či ako sa volal, znechutene odfrkol.


ROSALIE


,,Carlisle, a nemali by sme to prebrať aj so šteňatami? Veď aj ich sa to týka," povedala som.
,,Zatiaľ nie," ozvala sa pohotovo Alice. ,,Chcem o tom vedieť niečo viac."
,,Ale veď o tom aj tak bude vedieť Jacob," zapojil sa Edward.
,,No," ozvalo sa z rohu. ,,Prosím, mohli by ste nás oboznámiť s vašou situáciou? My sme tu nový."
Bol to Stefan. Pozrela som sa, ako objíma tú svoju, no ako sa volala, no už viem, Elenu. Ten by nebol na zahodenie, no je zadaný. A ten druhý čo. Damon, však, aj ten by stál za to, Možno by to Emmettíkovi nevadilo. Spýtam sa ho. Alebo pre istotu nie. Ešte uvidím.
,,Rose!" sykol Edward. Do kelu. Na neho som vôbec nemyslela.

,,Prepáč," pomyslela som si. ,A nemysli si, že to nie je pravda.´ 
Edward znechutene odvrátil hlavu. No, čo to je moja vec čo si myslím.
Kútikom oka som zachytila, ako tá Bonnie, jemne poklesla k podlahe.
,,Sviečka, čo?" spýtal sa jej, no, Matt sa volá?
,,Ale tu žiadne sviečky nie sú," ozvala som sa.
,,Rose, niekedy si myslím, že má Jack pravdu. Si pravá blondína. Ešte aj na upíra," povedal Edo a ja som na neho zavrčala. ,,Pozri sa nad klavír."
Ako som sa tam pozrela, kde sa vzala, tam sa vzala, sviečka na poličke zrazu stála.
,,A čo si videla?" spýtala sa Meredith (?) Bonnie.
,,Dokopy to o čom nám tu vravia títo. Videla som mužov v bielych plášťoch ako sem prídu zajtra."
,,Zajtra?" skríkli všetci jednohlasne. Ona si zrejme neuvedomila čo sa stalo a ďalej sedela v kľude ne podlahe. Potichu som odfrkla.

Zhrnutie



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Dopekla čo sa tu deje? - 3. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!