Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Divná - 9. kapitola

.


Divná - 9. kapitolaMilý deníčku... Takhle by můj pohled na první školní týden vypadal, kdybych byla nějaká přeslazená puberťačka, ale to nejsem. Můžu si klidně začít psát seznam průšvihů.

Divná - 9. kapitola

Seznam průšvihů

Minulý týden proběhl vcelku v pohodě... Kecám! Nebudu své průšvihářské pověsti dělat ostudu!

Takže:

Prvního září jsem naštvala největšího rváče na škole. Druhého září jsem se rozhodla, že sjedu do přízemí po zábradlí, ale omylem jsem sejmula ředitele. Vzal to špatně, ale ukecala jsem ho na pomoc uklízečkám. Třetí den jsem byla v ředitelně znova, protože se mi nechtělo po konci vyučování obcházet k hlavnímu východu celou školu, tak jsem skočila z okna, protože jsme byli v přízemí. Učitelka z toho samozřejmě musela udělat aféru. Dopadlo to tak, že si ředitel pozval i Edwarda, a přednesl mu své stížnosti. Edward mu samozřejmě měl pomoct vybrat pro mě trest, aby byl účinný. Samozřejmě že vybral to nejhorší, co mohl.
Škola pořádá každý měsíc v tělocvičně „kavárnu". Je to takové malé posezení učitelů a rodičů, taková drbárna a třídní schůzky zároveň. Já si myslela, že jsme snad na střední, ale prý je to tradice. To teda, hodně ujetá tradice to je. Učitelé se snaží sehnat hudebníky, kteří by něco zahráli, ale copak si myslíte, že se někomu chce?
Já dostala za trest dělat jim ozvučení. Takže musím celý dvě hodiny panáčkovat před celou školou. Tak to tedy ne, Edwarde, to ti nedaruju. Nápad přišel téměř okamžitě.

„Pane řediteli, Edward umí dobře hrát na piáno a já potřebuju doprovod. Přece jenom, dvě hodiny jsou dlouhá doba, a abych hrála úplně sama..." Víc jsem říct nemusela.
„Pane Cullene? Je to pravda? Pokud ano, pomůžete své sestřenici!" nakázal ředitel pevným hlasem.

Neměl sis začínat, Edo!, poslala jsem mu myšlenku. Zašklebil se.

„Neříkej mi Edo!" zašeptal, aby ho říďa neslyšel.

Vypadalo to, že už nám ředitel nemá co říct, a tak jsme se rozloučili a měli k odchodu.

„Něco mi slibte," ozval se ještě říďa. „Že budete hrát jen lidovky a takové ty písničky k táboráku."
„Slibuju!" křikla jsem, ale Edovi jsem myšlenkou poslala: „No to tak, dědulo!"

Edward se snažil nesmát se, ale ředitel si toho všiml.

„Je tu něco k smíchu, pane Cullene?"
„Ne, není, pane řediteli," odpověděl a já zachytila jeho vražedný pohled. Nemohla jsem se neusmát.

Doma to dopadlo docela dobře. Esmé nevadí, jak se ve škole chovám, a Carlisleovi to přijde docela zajímavé. Protože dva lidi jsou na ozvučení školního večera málo, poprosila jsem o pomoc nejbláznivějšího „bratránka".
Emmett souhlasil, a když se dozvěděl, že bude hrát na bicí, skákal radostí až do stropu. Zklidnila ho až Rose, když mu něco zašeptala. Podivně zbledl a všechno jí odkýval.

Jelikož do první „kavárny" zbýval asi týden, začala jsem Emmetta učit hrát na bicí. Díkybohu, šlo mu to dobře.
Edward nechtěl ani pomyslet na to, že by měl začít hrát na přenosné klávesy. Držel se klavíru zuby nehty, ale já s Emmettem jsme přeci jen silnější.
Násilím jsme ho dotáhli do mého pokoje a ukázali mu jeho nový hudební nástroj. Edward se snažil vyhrožovat, že ty klávesy rozfláká, jakmile se mu naskytne příležitost, ale rychle zmlkl, když se na něj Emmett vražedně podíval.

P.S.: Edward přísahá pomstu. Už se moc těším.


Pokud chcete vědět, co by Alexina dvojnice dokázala provést ve Volteře, můžete zkusit tuto povídku: Pandoria.

Předchozí Následující

Shrnutí



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Divná - 9. kapitola:

 1
1. MrsR
21.05.2011 [9:02]

MrsRmilujem túto poviedku Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!