Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Divná - 8. kapitola


Divná - 8. kapitolaPrvní den ve škole. Alex rozhodně nebude hrát samotářskou Cullenovou. Co svým chováním způsobí?

Divná - 8. kapitola

Na školní půdě

 

Prázdniny utekly rychle, pomyslela jsem si, když jsem se dívala z okýnka Edwardova Volva na utíkající krajinu. Port Angeles bylo nedaleké město, kam jsme mířili. Do školy, ušklíbla jsem se. Na druhou stranu bude zábava. Alice, Jazz a já nastupujeme do prváku. Edward s Bellou jsou o ročník výš. Usmála jsem se. Jasper řídil jednou rukou a druhou svíral Alicinu dlaň. Bella běžela lesem, nelíbilo se jí cestování autem, a Edward jel na motorce.

Parkoviště u školy bylo plné aut. Zastavili jsme na volném místě. Alice nás neomylně vedla spletitými chodbami do kanceláře. Lidé nám uhýbali a nemohli od nás odtrhnout oči. Byla jsem na to zvyklá. Lidé se vždycky dívají na odlišné. Byla jsem nápadná. Vyhrála jsem hádku s Alice, takže mě nechala jít v mém normálním oblečení. Zelené tílko, rifle, černé konversky (jedna s červenou a druhá s bílou tkaničkou), rudá kravata a návlek na ruce, zkrátka nic šíleného. Alice sice ze začátku chtěla hrát, že mě nezná, ale nechala toho. Zvědavě jsem čekala, co si lidé přimysleli k tomu, že mám být průšvihářka. V druhém patře jsme dostali rozvrh. První hodinu je biologie, potom dějepis, matika, občanka, pauza na oběd, tělocvik, angličtina. To se dá zvládnout.
Alice s Jasperem šli do jiné učebny, protože měli hodiny rozvržené trochu jinak. Holt jsem jsem prý přišla pozdě, ale mně to nevadí, protože nehodlám mít stálý dohled.
Učitel stál za katedrou, oddrmolil, že si máme najít volný místo a potom odešel pro nějaké papíry. Ve třídě propukla hlasitá konverzace, většina z nich alespoň někoho znala. Slyšela jsem, že dost holek roznáší drby, které byly povětšinou o mně.

„Hej, Tome, čum na tu novou!" ozvalo se ve třetí řadě. Kdybych byla člověk, asi bych je neslyšela, ale jako upír jsem slyšela úplně všechno. Vybrala jsem si místo v zadní lavici. Měla jsem dva důvody, zaprvé jsem průšvihářka, za druhé vidím i slyším skvěle, takže proč ne.

„Jo, vidím, Maxi!" řekl mu.

„Hej, ty, Zombie!" křikl na mě jeden.

„Pár minut na Slunci by ti neuškodilo!" doplnil druhý.

„Tak zaprvé, jmenuju se Alex, a zadruhé nejste už velcí, abyste si hráli na dvojčata?" Toma to dopálilo.

„Nedovoluj si! Dej si na mě pozor!" křikl na mě.

„Už se bojím!" křikla jsem na zpět. Tohle už nevydržel a vybuchl. Přišel až k mojí lavici a uhodil do ní pěstí.

„Řekl jsem, dej si pozor!" prohlásil výhružně.

„Ty si myslíš, že tě budu poslouchat?" odpověděla jsem mu klidně. To už se na nás dívali všichni. Zaslechla jsem jednu šeptající holku, Toma se prý dost lidí bojí, protože je rváč, ale rodiče ho vždycky z každýho průšvihu vytáhli.

Moje slova ho vytočila a on se pokusil praštit mě do ruky, kterou jsem měla na lavici. Minul, protože jsem ucukla, a zlostně zavyl.

„Ty kryso! Vyřídím si to s tebou později!" řekl, když se před učebnou ozvaly kroky.

„Už se těším, " vzkázala jsem mu.

Hodina byla opravdu záživná, učitel nebyl schopný přečíst řád učebny biologie, a tak vyvolal jednu holku, která měla opravdu hroznou trému, a tak to slabikovala do konce hodiny.
Po zvonění vypadli Tom a Max podezřele rychle. Jejich dech je prozradil. Čekali z venku u dveří, aby mi nastavili nohu. Jak dětinské.

Nastavenou nohu jsem elegantně překročila, čímž jsem si vysloužila tunu výhružek a nadávek od Toma.

Myslím, že ve škole bude celkem zábava.

 


 

7. kapitola 9. kapitola

 

Shrnutí



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Divná - 8. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!