Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » Drabble povídky


 

Jaspere, ty smrdíš!!!

Jaspere, ty smrdíš!!!Double drabble (200 slov). Existuje jedno zvířátko, se kterým by si ani upíři neměli zahrávat...

 

Prebúdzanie

PrebúdzanieExistuje túžba, ktorá je silnejšia než smäd. Túžba, ktorá prebúdza dávno stratené upírie city (100 slov).

Súťažná poviedka - Summer drabbles

 

I can´t

I can´tZamilovaný Jasper, ktorý nemôže byť so svojou milou. Prečo? (100 slov)
Poviedka patrí do súťaže Summer drabbles

 

A stejně budu špička!

A stejně budu špička!Malá Nessie má touhy jako každý jiný, akorát je vcelku jiná než obyčejná touha po medvídkovi. Jedná se o soutěžní povídku - drabble(100 slov).

Povídka do soutěže Summer drabbles.

 

Nabídka

NabídkaDrabble (100 slov). Bella v jedné krátké chvilce uvažuje o jedné nabídce od jednoho upíra. Ale dokáže se ubránit své... svému přání?

Povídka do soutěže Summer drabbles.

 

Neustále...

Neustále...Soutežní drabble (100 slov) na téma "touha". Jak to asi vidí a cítí Bella? Ponořme se do jejích myšlenek...

Povídka do soutěže Summer drabbles.

 

Špeh

ŠpehBella je měnič a zatím s Edwardem nic neměla, což nevadí, protože ho strašně "žere". Jacob je její alfa a neschvaluje to. Drabble na 100 slov.

Povídka do soutěže Summer drabbles.

 

Naše vášeň

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Naše vášeňDrabble (100 slov) na téma touha. Když dva něco chtějí, prostě se to stane.

Povídka do soutěže Summer drabbles.

 

Jako oni

Jako oniČím se chce hlavní postava stát? A... Kdo to vlastně je? Jedná se o soutěžní drabble (100 slov).

Povídka do soutěže Summer drabbles.

 

Jediné, čo ti nemôžem dať

Jediné, čo ti nemôžem daťSúťažná drabble (100 slov), ktorá hovorí o tom, po čom túži Emmett, keď si večer líha k svojej milovanej žene a po čom zase túžia obaja každú inú chvíľu dňa. Je to to jediné, čo Emmett nemôže Rosalie dať a tá konkrétna túžba je príliš bolestná na to, aby ju zmienili nahlas. Prajem príjemné čítanie.

« Předchozí  1 ... 9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19 ... 202   Další »


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!