Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » Soutěžní povídky » Pohádka v duchu Stmívání podruhé od N1I1K1O1L

Bella


Pohádka v duchu Stmívání podruhé od N1I1K1O1LPovídky Santa a jeho pomocníčci od N1K1O1L se umístila na 6. místě s celkovým počtem bodů 29 v první kategorii.
Gratulujeme!

Edit: Článek je ponechán v původní podobě.

 

Pohádka v duchu Stmívání podruhé


Santa a jeho pomocníčci


Nastaly Vánoce, snad nejoblíbenější svátek v roce. Alespoň pro děti určitě.Všechny děti čekají na dárky, ale představují si to jako jednoduchý proces.Pošlou seznam dárků, Santa se podívá do kouzelné knihy, jestli zlobily apokud zjistí, že byly hodný, tak jim dárky nadělí.
V něčem však mají pravdu. Santa Claus opravdu existuje, opravdu sivyhledává zlobivost dětí a opravdu naděluje dárky. Ale není na to sám…
***
Na Severním pólu nebylo nic na svém místě. Skřítci běhali z místana místo a byli protivnější, než obvykle. Nebylo divu, vše muselo býtperfektní a v naprostém pořádku. Žádné zpoždění v továrně na dárkyzatím nenastala, ale i tak všichni pracovali na dvě stě procent.
Krom skřítků a sobů v tuto roční dobu Severní pól navštívila ještě jednapohádková bytost. Upír. Přesněji, upíří rodina. Doktor se svou manželkoua dětmi. Samozřejmě nevlastními.
Mladý doktor, jménem Carlisle, se nedokázal smířit se svou podstatou.A tak, aby neskončil v pekle, začal pomáhat Santa Clausovi. Později sek němu přidala jeho rodina.
Jeho manželka, Esme, zařizovala chod v kuchyni, aby měli skřítci co jíst.Není nic horšího než hladový skřítek. To se k němu přidá další skřítek,další, další a pak z toho vnikne stávka.
Jejich nejstarší syn, Edward, umí číst myšlenky a to se v této branži hodí.Pomáhá vyrábět dárky. Než skřítek vyrobí jeden dárek, Edward má hotovénejméně čtyři. Také je pravá ruka Santy Clause. Vždy ví, na co myslí.
Jejich první dcera se jmenuje Alice. Alice vidí budoucnost, a to se takéhodí. Sama se skřítkům podobá, přesto ji ostatní moc nemusí. Asi proto,že má ve zvyku každého komandovat. Tohle patří sem, tohle tam… Taktoto slýchávají skřítci každý den. Možná proto každý večer stojí dlouhéfronty u místního lékaře, který předepisuje léky na bolest hlavy. Ano, tenlékař je Carlisle.
Druhá, a zároveň poslední dcera, je Rosalie. Rosalie je velice krásná,stačí, když se prochází kolem skřítků a oni pracují, jen aby se před nípředvedli. To se však nelíbí jejímu přítelovi, Emmettovi.
Emmett je hora svalů, proto pracuje v nočních podnicích jako vyhazovač.I když, na vyhazování opilých skřítků by nejspíše stačilo i dítě. To aleEmmett neví, a proto bere tuto práci s hrdostí.
Poslední člen této rodiny je Alicin přítel, Jasper. Ze začátku lidské krviodolával špatně, nyní se zlepšil a je to bezproblémový vegetarián. Jaspercítí a ovládá emoce, proto, když jsou ostatní na pokraji zkroucení, zasáhnea uklidní je.
Všichni pomáhají na Štědrý večer rozvážet dárky. Mají rozdělené země,přiřazené sáně s dárky a soby. Jakmile odbije půlnoc a den přeskočí nadvacátého pátého prosince, Cullenovi sbalí své věci a odjedou zpět domů.
***
Na druhé straně, v malém deštivém městečku Forks, bydlelasedmnáctiletá Isabella. Ona už nebyla dítě. Byla krásná, ba přímonádherná. Dlouhé mahagonové vlasy jí splývaly po zádech, hnědé očilemované hustými řasy koukaly zvědavě na svět a její postavu by jí mohlyzávidět světové modelky.
Isabella, nebo Bella, žila ve vlastním světě. Byla tvrdohlavá a na všeměla svůj vlastní názor. Vánoce pro ni nebyly výjimečný. Na Santunevěřila, a tak je trávila u sebe v pokoji. Bydlela sama, rodiče jí umřeli přiautonehodě. Byla to nešťastná událost, smutek drželo celé městečko.
Její dům byl jediný, který neměl vánoční zdobení. Žádný stromeček,ponožky, cukroví, světýlka… U Belly Vánoce neexistovaly. Někomu se tomohlo zdát pošetilý, ale nebylo tomu tak. Nikdo ji neodsuzoval, naopak.Lidé ji chápali. Právě na Vánoce zemřeli její rodiče. Od té doby Bellanevěří na Boha a podobné bytosti.
Jako každý rok šla Bella na hřbitov položit kvítí, které stejně za nějakou chvílízmizí pod návalem sněhu. Ale o to nešlo. Bella chodila na hřbitov proto,že chtěla být zase s rodiči. Povídala si s nimi, plakala u nich… Cítila jejichpřítomnost. Často jim vyčítala, že za ní pospíchali po namrzlé silnici. Ale co sestalo, už nejde vrátit. To je pravda, ať chceme nebo ne.
I přes to všechno měla Bella štěstí. Forks a okolí měl na starosti Edward. Tenneměl ani tušení, že poslední člověk jeho seznamu je právě Bella. Santa se mu
za jeho služby chtěl odvděčit a s pomocí Alice vymyslel plán.
Edward nikdy nepoznal lásku. A kdy jindy ji má poznat, než na Štědrý den?Možná to tak zprvu nevypadá, ale on a Bella jsou k sobě stvoření. Jsouvánočním dárkem jeden pro druhého.
***
Na Severním pólu plnili skřítci sáně dárky a krmili soby. Nic se nesmělo pokazit.Santa, Carlisle a jeho rodina se oblékali do červeného oblečku, ve kterémvypadali… Přinejmenším zajímavě. On byl totiž ušitý na veliké břicho, které májen Santa Claus.
Edward netrpělivě stepoval u sobů, které na něj koukali s nechápavýmvýrazem. Nikdy takhle nevyváděl, a tak nechápali, proč tento rok udělalvýjimku. Edward byl letos jiný, už to chtěl mít za sebou. Přišlo mu, že se každýrok odehrává to samý.
Konečně nastala chvíle odjezdu. Edward pohladil Rudolfa, svého hlavního soba,a s jeho pomocí vzlétl. Cesta byla poklidná, jako obvykle. Nic neočekávanéhose nestalo, zatím. Edward obíhal dům od domu. Dával si pozor na myšlenkyostatních, nechtěl být přistižen příčinu. Jednou to bylo jen tak tak. Nějakédítě se probudilo a šlo se podívat do obýváku. Edward ho však včas zaslechla okamžitě zmizel. Nezapomněl mnohokrát zaklít, tohle se mu stávalo často.Možná, že děti probouzela přítomnost predátora. Jinak si to nedokázalvysvětlit.
V pytli mu zbyl poslední dárek. Edward si úlevně oddechl. Tolik pospíchal, žesi ani si nevšiml, že Isabella ještě nespí. Opatrně vtrhl do domu a zhluboka senadechl. Do nosu ho udeřila sladká vůně. Tak krásnou vůni v životě necítil. Přesto, že pro něj byla lákavá, toužil se raději setkat s její majitelkou.
Bella slyšela ze zdola nějaký zvuk. Jelikož nemohla usnout, šla se tam podívat.To, co uviděla, jí vyrazilo dech. U její sedačky stál Bůh, jinak se nazvat nedal,se zavřenýma očima a mírným úsměvem na rtech. V bronzových vlasechse mu odrážel oheň, který plál v krbu a jeho červený oblek na něm vypadalneuvěřitelně roztomile. I když mu neseděl.
Najednou prudce otevřel oči a svou pozornost zaměřil na Bellu, která stála ve
dveřích v pyžamu a pozorovala ho.
„Co tu děláš?“ zeptala se rozechvěle. Edward se na kratičký okamžik zamyslel.
„Koleda?“ zkusil své štěstí a doufal, že mu uvěří. Její sametový hlas ho pohladilna duši. To ale netušil, že stejně na tom byla ona.
„V tuto hodinu? A navíc si nevzpomínám, že bys zvonil a já ti otevřela,“ pravilamírně nervózně, ale pro truc si založila ruce na prsou.
Edward zvažoval své možnosti. Mohl jí říct pravdu, ale jen těžko by mu uvěřila.Nebo mohl vymyslet další lež, jenomže ho žádná nenapadala.
„V tom případě řekněme, že jsem tvůj vánoční dárek,“ pravil odhodlaně.Původně chtěl říct, že ona je dárek pro něj, ale netroufl si na to.
Bella se na něho vykuleně podívala. Nevěřila vlastním uším. Nejdříve ji topobouřilo, ale na druhé straně nevěřila, že by ji mohlo potkat takové štěstí.
„Promiň, nechtěl jsem tě urazit,“ řekl Edward, když si všiml ticha z její strany.
„To ne, jen…“ Nemohla najít správná slova. Jen co se podívala do jeho zlatýchočí, začervenala se. Zvláštní reakce, ale Bella to nemohla zastavit.
„Jen?“ zeptal se Edward a přešel těsně k Belle. Ta ho se zatajeným dechempozorovala. Čím blíž byl, tím víc jí tlouklo srdce. Chvilkami měla pocit, že jí musívyskočit z hrudi.
„Jen se mi to zdá nemožné.“ Nevěřila, že by tak krásné stvoření jako je on,mohlo chtít ji. Nikdy se o chlapce nezajímala, ale tenhle byl jiný. Probouzel v níneznámé pocity.
„Jsem Edward,“ představil se jí a podal jí ruku.
„Bella,“ představila se také a jeho ruku s radostí přijala. Potřásli si, ale rucenerozpojily. Oba cítili elektřinu, která se do nich, i při tak nepatrném dotyku,dostávala.
***
Santa Clause už Alice o vývoji věcí informovala. Oba byli spokojení, protožedokázali udělat šťastným hned dva lidi. Jsou přeci Vánoce a o ty jsou i o lásce.
Bella s Edwardem lásku k opačnému pohlaví pocítili poprvé v životě. Byla toláska na první pohled. Na každého čeká spřízněná duše, Edward ji našel v Belle.Každý nemá takové štěstí jako oni, ale o Vánocích se dějí zázraky. Třeba i vynajdete spřízněnou duši právě na ně…
***
Ten okamžik, kdy Bella spojila rty s Edwardovými, se zdál nekonečný, a přitomto bylo pár sekund. Edward věděl, že se do ní zamiloval a že ji už nedokážeopustit. Kdyby nebylo Vánoce, nikdy by se nepotkali. Kdyby nebyl Edward upír,nikdy by se nepotkali. Všechno se stalo z nějakého důvodu, a proto je Edwardod té doby smířený se svou existencí. Nebýt jí, nebyl by šťastný po boku svélásky, Belly.

N1K1O1L



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Pohádka v duchu Stmívání podruhé od N1I1K1O1L:

 1
24.12.2011 [11:31]

SissaVampire Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon kraasna poviedka Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!