Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - Filmy » Nový měsíc

cfamilyyy


NEWS

Sam Uley

Sam Uley1. oficiálně obsazený vlkodlak :-D

+ doplnění od redakce

NEWS

Ďalší herec pre New Moon

Ďalší herec pre New MoonAgentúra Bronsona Pelletiera potvrdila správu, že dostal úlohu v druhom diele ságy Stephenie Meyerovej.

NEWS

Víme kdy bude film New Moon!

Víme kdy bude film New Moon! Tak je to můj první článek.. a doufám že Vás potěší :)

NEWS

Hana Pestle - Need

Hana Pestle - NeedZpěvačka a textařka, která se snaží prosadit svou písničku do filmu Nový měsíc. Co si o tom myslíte? Má šanci uspět?

NEWS

Kasting do New Moonu

Postavy, které ještě nejsou definitivně obsazeny, aneb kasting do New Moon.

NEWS

New moon v kinech již příští rok!

New moon v kinech již příští rok!Nekonečné dohady o natáčení dalšších dílu Twilight ságy jsou vyřešeny. Konečně padlo rozhodnutí, z kterého já osobně moc nadšená nejsem.

NEWS

Team Catherine Hardwicke?

Team Catherine Hardwicke?Asi už všichni víte, že New Moon oficálně nebude režírovat Catherine... Ale nechtějí fanoušci přesný opak...?

NEWS

New Moon movie

New Moon movieZrovna do kin vtrhlo Stmívání, ale já už jsem se začala zajímat o druhý díl - Nový měsíc. A tak tu o něm mám pár informací..

« Předchozí  1 ... 11  12  13  14  15  16  17  18


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!