Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction parodie » Naruby - 7. kapitola

Bree


Naruby - 7. kapitolaKaždý už tuší, co se stane. Edie se dává s Bellem na útěk.

„Cože? Člověk?" vyvalil Victor oči.
„Svačinka, svačinka..." prozpěvovala Jamie.
„Ten je můj!" hrozila Edie. „A není k jídlu!"

„Vypadá to, že jsme skončili," prohlásila vážně Laurien. „Victore, chyť Jamie a jdeme!"

Když zmizeli v lese, Edie naznačila, že chce něco říct.

„Ta Jamie je stopař! Je posedlá lovem. Četla jsem jí myšlenky."

Chytila mě za ruku a dotáhla k Jeepu. Přikurtovala mě a rychle jela k nim domů.

„Musím tě ochránit. Pojedeme někam daleko, kde tě nenajde!"
„Co máma? To nejde, nesmí se jí nic stát!"
„A co chceš dělat?"
„Jeď k mámě, já si poradím."

Když zastavila před naším domem, pokusil jsem se vymotat ze všech těch bezpečnostních pásů.

„Edie, vylez oknem nahoru. Pomůžeš mi balit," řekl jsem přesvědčivě.

Kývla a zmizela za domem. Rozrazil jsem dveře a nasadil vyděšený výraz.

„Mami, mám průšvih. Musím teď zmizet. Tak je to nejbezpečnější!"

Máma to nepobrala a odsouhlasila mi to. Vyběhl jsem po schodech do svého pokoje a s radostí shledal, že Edie už zabalila. Vzal jsem tašku a seběhl ze schodů. Rozloučil jsem se.

„Belle, vem si pepřák," zabručela máma na rozloučenou.

Chytil jsem tedy pepřák a utíkal do svého auta. Naložil jsem tašku do Chewyho, ze kterého se pomalu začala pod náporem deště sloupávat růžová barva. Edie si sedla na místo řidiče. Jeep už zmizel, prý si pro něj Emma přišla.
Edie dupla na plyn a náklaďáček zaprotestoval.

„Musím ti koupit lepší auto..." zavrčela.

Po několika dlouhých minutách zatočila na jejich nově vyasfaltovanou příjezdovou cestu. Vystoupili jsme a rychle vběhli do domu, poněvadž už zase lilo.
Jakmile jsme vstoupili do domu, Edie hrozivě zavrčela. po chvíli jsem pochopil důvod. Uprostřed obývacího pokoje stála Laurien.

„Edie, klid! Snaží se nám pomoct," okřikla ji Carla.

„Za celých třista let jsem nikoho takového neviděla. Jamie je jak buldok, zakousne se a nepustí, ať se děje, co chce. Nechci s nimi zůstat, zkusím ten klan v Denali," řekla, otočila se na patě a odešla.

Celá rodinka se přesunula do garáže. Edie sice chtěla, abychom spolu odjeli na nějaký mrňavý ostrůvek v Karibiku, ale já chtěl zpět do Phoenixu. Nakonec jsem ji přemluvil.
Ukázala na Carlin Mercedes a do kapes mi narvala takovou hotovost, že by se za ní nemusel stydět ani faraon. Ona, Carla a Emma zkusí Jamie najít a zničit a Rosan a Eset budou hlídat mámu. Yasmine a Alan mě odvezou do Phoenixu a dají na mě pozor.
Edie mi lípla pusu na tvář a zavřela dveře Mercedesu. Kola zakvílela a já odjížděj s Alanem a Yasmine směr Arizona.
Řídila Yasmine, protože Alan asi stěží dosáhl na pedály. Hnali jsme se po silnici víc jak trojnásobkem povolené rychlosti. Vrnění silného motoru mě pomalu uspávalo. Brzy jsem usnul.

Probudilo mě Alanovo pištění.

„Vstávat, ospalče! Nemůžeš zůstat v těhle hadrech!"
„Já mám oblečení... Sakra, ta taška zůstala v náklaďáčku!" bědoval jsem.
„Já vím, snad si nemyslíš, že to nechám jen tak. Tu tašku jsme tam nechali kvůli stopařce, kdyby jsme ji vzali s sebou, našla by nás podle pachu," vysvětlil mi.

„Tak a teď vystupovat! Jde se nakupovat!" zasmál se.

Takže já mám za zadkem hladovýho upíra a on myslí jen na nákupy. Jako by snad chtěl, abych v posledních chvílích svého života vypadal skvěle.
Protože jsem z auta nevystoupil, Alan mě čapl za ruku a vytáhl.

„Řek jsem pojď! Myslím to vážně!" zavrčel skoro zle, ale potom se začal chichotat.


 

Předchozí Následující

Shrnutí



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Naruby - 7. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!