Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction parodie » Naruby 2 - 1. kapitola


Naruby 2 - 1. kapitolaDruhá série bláznivě otočené parodie je tu! Jak se bude dál vyvíjet vztah upíky Edie a mladíka Bella? A co indiánka Jay Blacková? Odpovědi možná naleznete tady.

Vítejte u New Moot (Nová debata)
Nechápete? No není to celé o předkládání názorů, s kým by měl Bell zůstat?

 

Ve věčně deštivém Soks se právě probudil adept na upíří existenci, kterého už po ránu neskutečně štvalo, že mu bratr jeho holky uspořádá oslavu narozenin. Naštvaně zamáčkl budík. Pátek třináctého, 6:50. Vstal, oblékl se, připravil snídani a rozběhl se k Volvu, které čekalo před domem.

„Všechno nejlepší, ty moje transfúze na nožičkách!" řvala Edie.
„Edie, prosím, hlavně to nikomu neříkej..."

Smykem zastavila na školním parkovišti, vystoupila a vyběhla na střechu svého auta. Potom začala zpívat.

„Happy birthday to you, happy birthday to you..."

Zpívala naprosto strašně. Upíři třeba umí všechno, ale ten zpěv je krapet pasé. Ještě, že ji škola ignorovala.
Když jsme později přecházeli do druhé budovy, pověsil se mi na krk Alan.

„Bell má narozeniny, my máme přání jediný, štěstí, zdraví, štěstí..."

„Pšt!"

„Dneska v šest u nás!" křičel, „musím tě na tu oslavu oblíknout..."

Vypadalo to zle, ale naštěstí mi pomohla Yasmine.

„Alíčku, máš na botě bláto," řekla s rozvahou.

„Cožé! Né! Ty jsou úplně nový!" strachoval se a já mezitím utekl.

Utíkal jsem, ale té oslavě jsem neutekl. Když mě Edie v pět táhla z domu za nohu, maminka dojatě brečela. Byla šťastná, že mám holku.
Auto skákalo na asfaltce a zastavilo před moderním domem Coolenů. Vyběhli jsme s Edie do patra a já se zadívala na barevnou olejomalbu. Tři krásné neznámé ženy a Carla?

„To jsou Wolturijské sestry. Ta černovlasá s těma šesti tečkama na čele je Arachné, ale nemá ráda, když jí tak říkaj, tak že Ara."

„Proč má na čele ty tečky?"

„Proč si myslíš, že jí dali jméno Arachné jako pavouk? No protože měla osm očí! Ale než ji přeměnili, tak si je vydloubla, aby nebyla navždy osmioká."

„A ty druhé? Ta unuděná je Makarón, ta bělovlasá se sadistickým úšklebkem je Catie."

„Sakra, kde vězíš? Měls tu bejt už před půl hodinou!" křičel na mě Alan a mydlil mě kabelkou po hlavě. „Takhle tě nestihnu přichystat!"

Přesně v šest jsem spadl po hubě ze schodů a zahájil tak oslavu.

„Tenhle dárek je od Rosana, Yasmine a Emmy," oznámil mi Alan.

Roztrhl jsem papír, rozbalil krabici, ale uvnitř nic nebylo.

„Ehm, Emma ti tvůj dárek právě naistalovala na auto," vysvětlila mi Edie. Před domem zaburácel motor Chewyho a já přes skleněnou stěnu viděl, co to bylo za dárek. Na mém Chewym, ze kterého pomalu slézala růžová barva a začala se objevovat barva rezi a elektrický sliz, se objevila obrovská nálepka na auto. Byla zářivě žlutá a hlásala: „Chodím s upírkou!" na boku a na zadku auta: „Kousni mě!".
Myslel jsem, že mě omejou... Koho to asi napadlo?

„To byl Emmin nápad," nabonzoval svou milou Rosan.

„Chytej, tehle dárek je od Eseta a Carly." V rukou mi přistál malý balíček. Rozbalil jsem ho a spatřil zlatou zákaznickou kartu do nejbližšího (a nejdražšího) autoservisu v okolí.

„Děkuju vám!" řekl jsem jim.

Dostal jsem ještě nějaké dárky, potom jsem byl donucen sníst trojpatrový dort, jelikož nikdo jiný tu nejí. Emma se nudila, a tak vyhlásila soutěž párů. Každá dvojce si vybere film nebo knihu, zahraje němou scénku a zbytek musí hádat, jaký pár a z jakého filmu/knihy jsou.

Všichni souhlasili, a tak si každá dvojice zabrala jeden pokoj v domě. Na nás zbyla kuchyň. Edie si po dlouhém rozhodování vybrala Drákulu a Lucy. Ona bude samozřejmě Lucy a já Drákula. Donesla nám nějaké kostýmy a připevnila mi sáček s kečupem mezi zuby, aby kousnutí do krku vypadalo dobře.
Po patnácti minutách se všichni sešli v obývacím pokoji. Začínali Carla s Esetem. Hráli Romea a Julii, Rosan s Emmou uhodli a získali bod. Následovala Yasmine a Alanem. Alan měl hnědá myší ouška a ocásek a Yasmine na nás nešťastně hleděla z kostýmu šedého kocoura. Nikdo nemohl uhoudnout, kdo byli, ale nakonec jsem bod získal já a Edie. Uhodl jsem, že předvádí Toma a Jerryho. Potom byla na řadě Emma, která se Rosanem pohádala, a tak hrála sama za sebe. Každý rychle uhodl, že hraje Laru Croft. Bod získali Yasmine s Alanem.
Potom jsme přišli na řadu my. Edie hrála, že se prochází po zahradě a já šel za ní, roztáhl jsem plášť, chytil ji a snažil jsem se zahrát, že ji koušu do krku tak, aby sáček s kečupem praskl, ale nedařilo se mi.

„Zaber, hryzni víc!" sykla na mě Edie. Tak jsem zabral, ale sáček nepraskl a můj zub se zlomil o její mramorovou kůži. Najednou bylo vše jako ve zpomaleném filmu. Yasmin se proti mně rozběhla, chytila mě za ramena a potom jsem ucíl v ústech její jazyk, jak se snažila vysát co nejvíce krve z mého zlomeného zubu.
Nakonec duchapřítomě zasáhla Emma, která chytila Yasmine a běžela s ní do lesa. Odešel i Alan a Eset, kteří nedokázali vydržet pach mé krve, která nyní tekla i z mých ramen, protože Yasmine se mě nechtěla pustit. Nakonec odešli i Rosan a Edie. Jen Carle to očividně nevadilo, a tak mi ihned vydezinfikovala rány na ramenou a zručně zpravila zub.

Když jsem potom odjížděl Chewym domů, měl jsem pocit, že se brzy stane ještě něco horšího...

 


 

Předchozí série Následující díl

Shrnutí



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Naruby 2 - 1. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!