Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - Herci

2.JessicaBrikker-Zasnoubená


NEWS

Klip k “Now That I’ve Found You”!

Klip k “Now That I’ve Found You”!Všichni víme, že se nedávno Nikki Reed vdala za zpěváka Paula McDonalda. Nazpívali spolu i píseň a k té teď vyšel i klip. :)

NEWS

Ashley dneska slaví!

Ashley dneska slaví!Dneska Ash slaví 25. narozeniny!

NEWS

Taylor Lautner dnes slaví!

Taylor Lautner dnes slaví!Dnes slaví Taylor Lautner své 20. narozeniny.

NEWS

Kristen Stewart - focení pro Vanity Fair

Kristen Stewart - focení pro Vanity FairUž brzy se, jak vidno, můžeme těšit na nový photoshoot Kristen, který se objeví ve Vanity Fair. Dvě fotky z focení najdete v tomto článku.

NEWS

Ashley Greene - photoshoot for Lucky magazine

Ashley Greene - photoshoot for Lucky magazineKolem Ashley se pořád něco děje. Co tentokrát? Nový romantický photoshoot pro magazín Lucky!

NEWS

Jackson Rathbone bude táta!

Jackson Rathbone bude táta!Dneska se to novinkama jenom hemží! Teď jsem se dozvěděla, že Jackson bude tátou!

NEWS

Ashley Greene - 'LOL' nový poster

Ashley Greene - 'LOL' nový posterAshley Greene vo filme LOL, new poster. :)

NEWS

Ashley Greene pro DKNY Jeans

Ashley Greene pro DKNY JeansAshley Greene, která se poslední dobou prosazuje také jako modelka, nafotila překrásnou kampaň pro uznávanou módní značku DKNY.

NEWS

Rachelle Lefevre for Genevieve Charbonneau

Rachelle Lefevre for Genevieve CharbonneauNiečo nové o Rachelle Lefevre.

NEWS

Anna Kendrick for Zooey/InStyle

Anna Kendrick for Zooey/InStyleAnna pre Zooey Magazine a InStyle.

« Předchozí  1 ... 2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12 ... 63   Další »


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!