Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - Herci

g


NEWS

Abduction - Promo photos (Taylor Lautner)

Abduction - Promo photos (Taylor Lautner)Našla jsem pár fotek z filmu Abduction, který má být v kinech od 29.9. Já se osobně těším... :)

NEWS

Black and white photos of Robert Pattinson at WFE Press Junket

Black and white photos of Robert Pattinson at WFE Press JunketPár fotiek Roba na Water for Elephants Press Junket v Los Angeles.

NEWS

Happy birthday, Kristen!

Happy birthday, Kristen!Dnes oslavuje Kristen Stewart svoje 21. narodeniny. Všetko najlepšie.

NEWS

Christian Serratos in FHM

Christian Serratos in FHMChristian Serratos (Angela) sa objavila v pánskom časopise FHM, kde ukázala svoje dokonalé telo. A ako bonus je päť fotiek s Jeremym Sumpterom.

NEWS

Cosmopolis 2012

Cosmopolis 2012Objevila jsem zajímavou informaci o tom, že Rob bude hrát v roce 2012 v novém filmu, který se bude jmenovat Cosmopolis. Zira

NEWS

Ashley Greene in Glamour magazine

Ashley Greene in Glamour magazineNové fotky Ashley v časopise Glamour.

NEWS

Mackenzie Foy - Fotky na lúke

Mackenzie Foy - Fotky na lúkeNašla som nejaké fotky Mackenzie Foy, myslím, že tu ešte neboli a je na nich strašne rozkošná.

NEWS

New outtakes of Cam Gigandet from Wonderland Magazine

New outtakes of Cam Gigandet from Wonderland MagazineNové fotky Cama Gigandeta alias Jamesa.

NEWS

New outtakes of Robert and Reese

New outtakes of Robert and ReeseNové fotky Roberta a Reese.

NEWS

Kiowa Gordon a Tinsel Korey slaví!

Kiowa Gordon a Tinsel Korey slaví!Dnes slaví Kiowa Gordon své 21. narozeniny a Tinsel Korey své 31. narozeniny!

« Předchozí  1 ... 10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 ... 63   Další »


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!