Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » Taneční hodiny pro Bellu 2. část

the-host


Taneční hodiny pro Bellu 2. částKonečně jsem se odhodlala napsat pokračování, snad jste nezapomněli na předchozí díl, tak jsem jej pro jistotu přidala do odkazu hned na začátku. Bella a Edward začli chodit, na popud Alice, do tanečního studia, aby se, především, Bella naučila tancovat. Jak jí to jde, tak o tom pojednává tento dílek. Přeji příjemné počtení, a těším se na každý komentář. Musím přiznat, že opravdu dodávají sílu psát dál.

EDIT: Článek neprošel korekcí

1. část zde: Taneční hodiny pro Bellu

 

Další den v tanečním studiu

 

„Zopakujeme si, co jste se včera naučili, hudbu prosím, a je to vaše,“ usmál se na nás Johnny.

Počkali jsme na první tóny skladby a začali tančit. Všimla jsem si, že nás Johnny a Frances se zájmem pozorují a při tom kroutí hlavami. Najednou jsem zpanikařila a začala vše kazit.

„Co se děje?“ ptal se udiveně Johnny. „Vždyť vám to šlo dobře, Bello v čem je problém?“ zeptal se starostlivě.

„Já nevím, jen prostě panikařím, že se na mě všichni dívají a smějí se mi.“ řekla jsem bázlivě.

„Tady se ti nikdo nesměje, nemáš proč panikařit. Všiml jsem si toho už včera, ale přikládal jsem to tomu, že v sále bylo moc lidí, ale tady krom nás čtyř nikdo není.“ odpověděl ustaraně.

„Johnny já odvedu Edwarda a ty tu zůstaň s Belou,“ odvětila Frances a šibalsky na něj mrkla

„Kam jej vedete?“ opět jsem panikařila.

„Neboj se o mě Bells, a věř Johnnymu, je to skvělý instruktor,“ usmál se na mě Edward a odcházel s Frances.

Trochu jsem znejistěla, ale snažila jsem se to nevnímat.

 

„Takže Bello, budeš muset uvolnit to napětí v sobě, trošku ti s tím pomůžu,“ mrkl na mě Johnny. Vytřeštila jsem na něj oči, a čekala, s čím přijde. Postavil se přede mě a chytil mou ruku do své a položil ji na levou stranu své hrudi. Zlehka začal s mou rukou poklepávat přesně do rytmu tlukotu srdce.

„Buch, buch,“ vnímáš Bello?

Souhlasně jsem přikývla, v tom se začaly linout z reproduktoru tóny, a my začali tančit. Usmívala jsem se a Johnny taky.

„Jde to úplně samo,“ rozplývala jsem se.

„Ano Bello, stačí se jen uvolnit, a vše jde lépe, nemyslíš?“ usmíval se blaženě Johnny.

„Asi ano,“ odpověděla jsem.

 

V tom jsem krom hudby slyšela i slabý potlesk, ihned jsem začala těkat pohledem po celé místnosti, a hledala, odkud vychází. Po chvíli jsem spatřila svého Edwarda a Francis. Také se usmívali a souhlasně pokyvovali hlavami.

 

 

„Tvé metody jsou skvělé, a vypadá, to že i fungují,“ zubil se Edward na našeho instruktora.

„Jak by také ne, když jsou praxí ověřené, viď Francis?“ mrkl na ni Johny.

V tom jsme se začali všichni smát.

„Myslím, že pro dnešek končíme,“ zavelel Johnny.

Jaký kámen mi spadl ze srdce, museli slyšet všichni, na to nepotřebovali ani Edwardův upíří sluch.

„Takže se uvidíme zase zítra,“ loučili se s námi nadšeně.

To nadšení s nimi nesdílím, ale taky si musím, přiznat, že to není tak strašné to tancování.

 

Když mě Edward dovezl domů, zeptala jsem se ho, jestli přijde. Musela jsem mluvit potichu, nechtěla jsem plašit Charlieho.

„Bello, co to je za otázky?“ podíval se na mě udiveně Edward.

„No dlouho si nebyl na lovu,“ přemýšlela jsem nahlas.

„Neboj, vše stihnu, dneska bude Charlie dlouho ponocovat, jeho myšlenky jsou neklidné, takže si stihnu i zalovit a jak to půjde, budu u tebe,“ mrkl na mě Edward a políbil mě do vlasů.

„Zatím ahoj,“ usmál se na mě a zavřel za sebou hlavní dveře.

 

Bylo něco kolem páté hodiny odpolední, začala jsem něco málo kuchtit pro mě a Charlieho.

Ani moc nevnímal co jí, byl opravdu myšlenkami hodně mimo, nechala jsem to být a šla k sobě do pokoje, čekat na Edwarda. Skoro jsem to nevydržela a usnula jsem. Naštěstí se Edward objevil včas a lehnul si ke mně.

 

„Edwarde, můžu se na něco zeptat?“ zeptala jsem se ospale.

„Samozřejmě Bells, ty vždycky,“ přitáhl si mě k sobě Edward majetnicky.

„Jak dlouho už znáš Johnna s Francis?“

„No, když nad tím pouvažuji, tak celkem dlouho, už to bude skoro 50 let,“ počítal Edward.

„Tak dlouho?“ udivilo mě to.

„Oni jsou také upíři? Vždyť jejich oči jsou úplně normální a bije jim srdce,“ oponovala jsem mu.

„Ty oči ti mohu vysvětlit, ale to s tím srdcem se jich budu muset zeptat, jak to dělají,“ dumal Edward nahlas.

„Jo abych nezapomněl, jak je to s těma očima, nosí extra silné kontaktní čočky, aby je jed nerozpustil, to víš, mají hodně kurzů, a vystupují na veřejnosti, takže ty čočky musí něco vydržet,“ slyšela jsem mluvit Edwarda do ztracena. Byla jsem velmi unavená a spánek mě nakonec přemohl.

 

 

Další den opět ve studiu

 

„Celou noc jsme s Francis přemýšleli, jakou taneční sestavu vás na tu svatbu naučíme,“ zasmál se šibalsky Johnny.

„To snad nemyslíš váženě!“ obořil se na něj Edward.

„Je to nebezpečné,“ trval na svém.

„Ale no tak Edwarde, když jsem to zvládla já, tak proč by to nezvládla Bella?“ zapojila se do toho Francis.

„To je pěkné, že víte, o čem se bavíte, ale byli byste tak laskavi a podělili se o to sladké tajemství se mnou? Vůbec nevím o jaké sestavě je řeč,“ ptala jsem se.

„Bello, určitě jsi viděla film Dirty Dancing ne?“ ptala se Francis.

„Jistěže, je to pěkný film,“ přitakala jsem.

„No a závěrečný tanec hlavních představitelů, pamatuješ si na něj?“ ptal se opatrně Johnny.

„Na ten se vždycky těším,“ rozplývala jsem se nad tím, než mi došlo, oč tu asi běží.

„Snad si nemyslíte, že já bych byla schopná něco takového zatančit, nebo snad jo? Co si o tom myslíš, Edwarde?“ byla jsem bezradná.

„Já si pořád myslím, že je to nebezpečné,“ nenechal si vymluvit svou.

„Není to nebezpečné, neboj se,“ nenechal si to Johnny vymluvit.

 

„Hele, Ede, věř mi, ano?“ snažil se jej přesvědčit Johnny.

„No možná bych o tom mohl popřemýšlet,“ mnul si bradu Edward.

 

„Souhlasímá, ale Bella bude mít poslední slovo, které prvky tam budou a které ne,“ rozhodl překvapeně Edward a mrkl na mě.

„To snad nemyslíš vážně, začal šílet Johnny,“ s takovou nic moc nezatancujete.

„Ber nebo nech být,“ nenechal se odbýt Edward

„Tak dobře ať je po vašem, ale sám jsem zvědavý, jak ten tanec bude ve finále vypadat, snad si tím nepokazím pověst,“ vzdychl si Johnny.

 

No myslím, že si oba dva chlapci dost naběhli.


 

 

Doufám, že se Vám tento dílek líbil, a slibuji ještě třetí, závěrečné pokračování, kde usilí Belly a Edwarda vyvrcholí. Každý komentář potěší! ;-)



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Taneční hodiny pro Bellu 2. část:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!