Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » Midnight dare


Midnight dareJednorázovka, o ktorej som mala jasno, keď som na dovolenke sedela večer na balkóne a hľadela na odrazy mesačného svetla od hladiny mora. :)
Heidi, Demetri a ich odlúčenie... Dúfam, že sa bude páčiť.
Siss

Midnight dare

hudba

Zahľadela som sa na nočnú oblohu posiatu hviezdami a ustarostene som si povzdychla. Dnes to boli presne dva týždne od nášho odlúčenia. Pripadá mi to ako celá večnosť. Sedela som na streche jedného z drahých luxusných štvorhviezdičkových hotelov na pláži a hľadela som do tmy pred seba. Snáď ma dnes v noci nikto nebude hľadať.

Pritiahla som si kolená bližšie k sebe a oprela som si o ne bradu. Ach, kiežby tu tak mohol byť so mnou. Predstavila som si, aké by to bolo, keby tu bol. Ovinul by si ruku okolo mojich ramien a nežne by ma pobozkal na čelo. Moje predstavy boli také živé, že som to cítila, ako by tam skutočne bol.

Talianske pobrežie by bolo oveľa krajšie v jeho spoločnosti. Z Volterry som dnes musela utiecť, všetko mi ho tam pripomínalo. Mala som už plné zuby života medzi štyrmi stenami. Túto noc som musela vypadnúť... Aspoň na chvíľu. Musím sa vrátiť do svitania, ale noc je ešte mladá.

Bol spln. Mesiac na oblohe žiaril jasno a prenikavo. Na hladine mora sa odrážalo svetlo a bolo to neopísateľne krásne. V žiare mesiaca vyzeralo všetko tajuplne a záhadne, no priťahovalo ma to. Pri odrazoch mesačnej žiary na hladine mora sa mi vynorili spomienky na moju lásku. Tak veľmi by som si priala, aby tu bol so mnou...

Obaja by sme vbehli do mora a užívali si prítomnosť jeden druhého. Nič iné by pre nás vtedy neexistovalo. Iba on a ja. Môj celý svet a ja.

Zoskočila som z vysokej strechy hotela a dopadla som do jemného piesku na pláži. V mesačnom svetle bol tiež dokonale biely. Urobila som pár krokov smerom k moru, odkiaľ bolo počuť ukľudňujúci šum. Zafúkal vietor a bosé nohy mi obmyla vlna.

Kráčala som do vody, až kým som v nej nestála po kolená.

Spomenula som si na naše lúčenie a cítila som na tele dotyky jeho rúk. Myšlienka na to, ako sa moje pery nežne otierali o tie jeho mi vyčarila úsmev na perách. Milujem ten pocit, keď som jeho; keď viem, že patrím len a len jemu.

Jemné vlnky ma hladili po bledých nohách a ja som sa musela pousmiať.

Znovu som vzhliadla na mesiac a zamyslela som sa. Zo začiatku to bolo iné. Nebola som si naším vzťahom vôbec istá. Nechýbalo veľa a prvé rande by som bola zrušila. Som taká šťastná, že som to neurobila. Nejaký čas som to vôbec nebrala vážne. Nechávala som tomu až príliš voľný priebeh a bavila som sa aj s inými mužmi.

Celý čas som si opakovala, že sa na neho nemôžem príliš namotať, aby som potom nebola sklamaná.

Neviem, čo sa potom stalo, no zrazu som bola zamilovaná a potrebovala som ho čím ďalej tým viac. Teraz mi neskutočne chýba a to sme od seba len dva týždne. Dúfam, že tá misia bude krátka a Demetri sa mi čoskoro vráti. Bez neho sa cítim taká osamelá. Nemám nikoho, komu by som sa mohla vyrozprávať. On je moje všetko a keď tu nie je, nemám nič.

Milujem ho najviac na svete a nechcem ho nikdy stratiť. Keby sa mu niečo stalo, nedokázala by som žiť ďalej. Aj keď som chladnokrvná bytosť bez duše, nejaké city mi predsa len ostali. Keď sa Demetri vráti, odídeme niekam na pár dní. Spolu, len my dvaja, a budeme si užívať prítomnosť jeden druhého.

Vtom sa plážou prehnal jemný vietor a rozfúkal mi vlasy na všetky strany. Pousmiala som sa a objala som si rukami trup.

Konečne som bola šťastná. Mala som nový zmysel života a vôbec nič mi nechýbalo. Môj život bol dokonalý a to všetko len vďaka nemu.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Midnight dare:

 1
5. HALIFAX LOAN
20.10.2013 [19:38]

VIANOČNÉ AKCIA ÚVER BONUS!
Sme certifikovaní, dôveryhodný, spoľahlivý, efektívne, dynamické a rýchlo

spolupracovať finančné organization.We poskytnúť dlhodobé a krátkodobé pôžičky na naše úcta zákazníkov.

Minimálna a maximálna výška úveru sa pohybuje medzi $ 3000 až 250.000 amerických dolárov.
Ponúkame nasledovné:
* Osobné pôžičky (nezabezpečené)
* Obchodné úvery (nezabezpečené)
* Konsolidácia pôžičiek
* Kombinácia úveru
* Home Improvement
Ak ste prianím vyššie uvedeného úveru, kontaktujte nás na e-mail:
halifaxrepossessions@outlook.com



HAJ.ROZAY Ramesh M.D / CEO.

15.10.2013 [19:43]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

10.10.2013 [0:11]

SissaVampireďakujem pekne Emoticon

2. Shaina
08.10.2013 [19:51]

Moc krásné

30.09.2013 [15:28]

RosabellaLarrinCullenNo páni, to bylo opravdu krásné! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!