Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » Cullenovi a kultura 2 - Edward na F1


Cullenovi a kultura 2 - Edward na F1Takže vám přináším další díl ze série Cullenovi a kultura. Dnes se zaměřím na Edwarda, který se vydal na závod F1, kam? A co se tam stalo? To si musíte přečíst. Přeji příjemné čtení. Kacennnka



„Rodino, letíme do Monte Carla!“ oznámil jsem jim ráno.

„Proč?“ ptali se jednohlasně.

„Jede se poslední závod F1!“ oznamoval jsem jim nadšeně.

„Edwarde, to ti to nestačí v televizi?“ ptala se otráveně Alice.

„Ne, protože mi vždycky řekneš, kdo vyhraje,“ zašklebil jsem se na ni a ona jen pokrčila rameny.

„Alespoň někdo, Bella tam nepojede, protože ji formule nezajímá, alespoň ty Emmette, nebo Rosalie,“ prosebně jsem se usmál.

„Já jedu!“ vykřikla Rose.

„Děkuju! Za hodinu máme být na letišti, tak si sbal, čekám v garáži.“ Rosalie se na mě vykuleně dívala, ale já rychle zmizel do garáže. Přemýšlel jsem, jestli to vezmeme na letiště autem, anebo poběžíme. Nakonec jsem se rozhodl, že raději pojedeme autem, protože si Rose vezme zase milión kufrů. Nepochopím, co všechno si musí brát s sebou. Ještě jsem se rozhodl zavolat Belle, že tedy odjíždím. Sice s tím moc nesouhlasila a stěžovala si, že ji tu nechám samotnou a bla, bla, bla. Ale já tam prostě potřebuju jet. A nebudu prozrazovat proč, vlastně na to nebudu ani myslet, protože by to moje vševidoucí sestřička vykecala a oni by my v tom zabránili. A když nad tím tak přemýšlím, trochu se chovám jako Emmett. Zasmál jsem se sám sobě.

„Tak jedeme, ale Volvem, na moje auto zapomeň,“ nakazovala Rose a já naházel kufry do auta. Vyjeli jsme, nasedli do letadla a letěli směr Monte Carlo.

„Proč tam vlastně chceš jet, Rose?“ ptal jsem se jí v letadle.

„Snad si nemyslíš, že kvůli formuli, tam si jdi hezky sám. Já budu nakupovat,“ zasněně se usmála.

Přistáli jsme, nastěhovali se do hotelu a každý jsme si šli po svém. Já jsem se rozhodl jít na okruh, protože stejně byla uzavřená půlka města, o čemž Rosalie nevěděla. Koupil jsem lístek a šel na tribunu. Začal jsem vymýšlet plán, jak se dostat do boxů za mým favoritem, což byl Kimi Reikkonen. Ochrance bych určitě utekl, ale jak bych dostal podpis, kdybych musel utíkat? Nechal jsem to raději být, protože on jako vítěz poháru – který o tom neví – bude mít určitě nějakou autogramiádu.

Začal závod. Kimi byl na prvních pozicích ale potom, co musel zajet do boxů, kvůli uvolněné pneumatice, se dostal na desáté místo. Doufal jsem, že je ještě předhoní. Celý závod jsem byl jako na trní – netrpělivý. Když se blížilo poslední kolo a Kimi byl až na třetím místě, rozhodl jsem se jednat.


(Druhý den v novinách)

Neznámý muž, změnil výsledek poháru

Jelo se už poslední kolo a vítěz letošní poháru závodů F1, Kimi Reikkonen, byl na čtvrté pozici. Zbývalo, podle vítězného času, posledních padesát sekund a ten neznámý muž skočil na dráhu. „Cesta byla prázdná, měl jsem jasné vítězství, ale pak ten blázen skočil, postavil se mi před auto a zastavil mě, pak mi ukopl kolo, abych nemohl jet dál,“ říká F. Alonso, „pak zastavil další dvě formule. Nechápu, jak to dokázal a jak to mohl přežít. Hlavně byl hrozně rychlý. Pořadatelé závodu dokonce koukali na záznam ze závodu a také to viděli, ale Kimimu uznali vítězství.“ Co to bylo za záhadného muže, který riskoval život, aby změnil výsledek závodu? To se asi nikdy nedozvíme.


Kacennnka



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Cullenovi a kultura 2 - Edward na F1:

 1
28.05.2011 [11:43]

AlliceVolturiCullenSi zabila! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!