Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » Cullenovi a kultura 1 - Jasper v kině

premiera


Cullenovi a kultura 1 - Jasper v kiněJasper si ráno četl noviny a uviděl tam článek o premiéře nového filmu. Za každou cenu na to chtěl jít, ale příslušníci jeho rodiny ho odmítli. Za kým tedy šel? A na jaký film šel? A jaký z toho měl pocit? Je to spíš taková oddechovka a doufám, že tu něco podobného ještě nebylo. Přeji příjemné čtení. Kacennnka.



„Už jste slyšeli o tom novém filmu, který jde zítra do kin?” ptal jsem se ostatních.

„Myslíš Zatmění?” ptala se Rose.

„Jo, přesně to myslím. Docela rád bych to viděl,” zamyslel jsem se nad tím nápadem.

„Určitě to bude hrozná blbost. Má to být o upírech a vlkodlacích nebo něčem takovém. Nepředpokládám, že by to bylo aspoň malinko podle skutečnosti,” rozmlouvala mi to Alice.

„To se tu nenajde opravdu ani jeden upír, který by na to se mnou o víkendu šel? Prosím!”

„Jdu o víkendu nakupovat,” rychle řekla Rose.

„Já jedu s ní,” připojila se Alice.

„Musím do práce,” vykroutil se z toho Carlisle.

„Musím vymalovat,” pokračovala Esmé.

„A já mám rande s Bellou,” skončil Edward a já se konečně dostal ke slovu.

„Ani ty, můj hodný, nejoblíbenější bráško Emmette?” ptal jsem se zoufale a myslel si, že ho přemluvím.

„Hele, brácha. Sice ještě nevím, co budu dělat, ale určitě něco lepšího, než se koukat na nějakou trapnou love story,” zakřenil se na mě Emmett.

„Dobře no. Tak se zeptám někoho ve škole.”

„Slyšeli jste už o tom novém filmu Zatmění, který jde dneska do kin? Nechcete někdo na to jít se mou?” vychrlil jsem ještě než jsem se posadil. Všichni se na mě vykuleně koukali. „Prosím! Nikdo z rodiny se mnou nechce. A přitom jsou upíři a vlci tak zajímaví.”

„Já jedu s Angelou a Lauren nakupovat, promiň,” rychle odpověděla Jessica a Angela s Lauren si úlevně oddechly.

„Já jedu s Taylerem a Erikem surfovat. Ale Mike by určitě mohl. Co říkáš, Miku?” vykroutil se z toho Ben a předhodil mi Mika a já se na něj prosebně usmál.

„No, jo dobře. Půjdu,” vražedně se podíval na ostatní, „ale jedině když budeš řídit.”

„Jasně, dík moc. Jsi kámoš,” vyskočil jsem od oběda a šel to říct Alice.

„Fakt díky, lidi,” kysele řekl ostatním. Tiše jsem se zasmál.

Konečně nastal den D a vypravoval jsem se do kina. Byl jsem natěšený jak malé dítě. Vesele jsem poskakoval po domě a ostatní si mě divně prohlíželi. V atmosféře jsem cítil zmatek a starost, ale nestaral jsem se o to. Bylo mi to fuk. Konečně odbyla páta hodina a já jel vyzvednout Mika. Zajel jsem před jeho dům a on tam nepřítomně přešlapoval. Nevšiml si mě, a tak jsem zatroubil. Nadskočil a já se začal hlasitě smát.

„Čau, Jaspere,” pozdravil mě potichu a kysele.

„Ahoj, Miku,” pozdravil jsem ho s úsměvem a vesele. Šlápl jsem na to a jel. Nemohl jsem se dočkat, ale zároveň jsem si hlídal čas, abych tam přijel přesně a nemusel se vybavovat před filmem s Mikem. Dojel jsem do Port Angels přesně v půl šesté, což znamenalo, že máme přesně pět minut na to koupit lístky. Koupili jsme si sedadla v poslední řadě uprostřed. Sál byl narvaný a konečně začali úvodní titulky.

Jako první záběr tam byl kluk, který před někým utíkal a pak ho upír kousl. Zaměřil jsem se na ten kousanec a vydalo to opravdu reálně. Podobně jako od nás a úplně stejně se začal svíjet v bolestech. Věděl jsem, že to nebude úplná blbost.

Seděl jsem přikovaný do sedačky a měl vytřeštěné oči a kdybych mohl, určitě bych se potil.. Mike byl vedle mě úplně v pohodě. Asi má nějaké dlouhé vedení. Celý film jsem tajil dech, ne proto, že bych se bál, ale připadalo mi to jako podivné deja vu. Byl jsem rád, že to kino skončilo. Jako střela jsem vyletěl z kina a málem zapomněl na Mika. Nasedl jsem do auta a rychle jel domů. Musel jsem jim to říct.

„Díky, Jaspere, že jsi mě nakonec vytáhl na ten film. Bylo to absolutně úžasný. Hlavně ta bitva. Ale byly divné ty podoby,” zakroutil hlavou Mike.

„Jo, to bylo divné.” Víc už jsme nemluvili. Vysadil jsem Mika doma a rychle jel domů.

„Musím vám něco říct!” křičel jsem, když jsem rozrazil dveře.

„Jaspere?” ptali se všichni najednou. Edward tam nebyl, aby mi četl myšlenky.

„Ten film. Vypadalo to, jako kdyby to bylo o nás! Hlavní rodina se jmenovala Halleovi. A měla sedm členů - Esmeraldu, Romanu, Alenu, Jensena, Emanuela, Karla a Evelína,” vyhrkal jsem ze sebe.

„No a?” ptala se Alice.

„Esmeralda vypadala jako ty, Esmé. Romana jako Rose. Alena jako Alice, Emanuel jako Emmett, Karel jako Carlisle, Evelín jako Edward a Jensen jako já. Měli i ty stejné schopnosti. Bydleli ve Forks, to byl ten důvod, proč jsem tam na to chtěl jít. Bella se tam jmenovala Betty a její otec byl Charles. Vlci byli kojoti a jmenovali se... já ani nevím jak. Ale hlavně, byla tam Victoria, teda Veronika, a armáda novorozených a my je porazili. Dokonce tam byla i Bree, ale tam se jmenovala Beata.” Všichni stáli jako sochy.

„Ha, ha, ha. Fakt vtipný Jaspere,” začal se smát Emmett.

„To nebyl vtip, Emme,” vážně jsem se na něj podíval. „A nejhorší na tom je, že ten pes Jacob se jmenoval Jasper.” Sesunul jsem se na kolena.

„Rodino!” řval venku Edward a pak vletěl do dveří. „Udělali ze mě Evelína!” Sklátil se zmučeně vedle mě.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Cullenovi a kultura 1 - Jasper v kině:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!