Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - O webu » Soutěže


 

Knižní soutěž

Knižní soutěžHa. Všichni toužíte po mém prohlášení, tak tady je:
Přišlo mi poměrně dost e-mailů a vůbec nevím kdy to budu mít vyhodnocené - počítejte se začátkem června. ;)

 

Graphic soutěž - Vyhlášení

Graphic soutěž - VyhlášeníVy co jste se zúčastnili grafické soutěže, jste se konečně dočkali! Je tu vyhodnocení a pár zajímavých informací.

NEWS

Jaká má být další soutěž?

Jaká má být další soutěž?Grafická soutěž už bude končit a proto se ještě zavčas ptám vás, protože přece jenom - soutěže jsou pro vás.. Jakou soutěž chcete jako další? Na výběr máte ze tří možností :)

 

Graphic soutěž - Posílání výtvorů ukončeno

Graphic soutěž - Posílání výtvorů ukončenoGrafická soutěž, která je rozdělená na 7 částí. :)

Vyhodnocení už dnes!! / 4.4.

 

Ceny do soutěží, reklama na webu a příspěvkové sms

Ceny do soutěží, reklama na webu a příspěvkové smsČlánek, který by si měl asi každý přečíst.

Aktualizováno!

 

Ecllipte - Vyhlášení vítěze!

Ecllipte - Vyhlášení vítěze!Chcete se tedy konečně dozvědět kdo vyhrál soutěž? Tadáá.. vyhlášení tady a teď! :)

 

Elliptical Soutěž - uzavřeno

Elliptical Soutěž - uzavřenoJe to sotva pár dnů co skončila povídková soutěž, ale i tak je tu pro vás další. Tentokrát nemusíte umět sepisovat a vymýšlet povídky. Stačí když budete znát postavy ze Stmívání a alespoň pár věcí o nich. Pak to pro vás bude snadné uhodnout. Chcete vědět víc a zasoutěžit si?

NEWS

Vyhlášení výsledků soutěže!

Vyhlášení výsledků soutěže!Jste zvědavi kdo se stal vítězem? Tak šup šup! Na co ještě čekáte? Rychle si přečtete tento článek. ;-)

 

TwiFiction-SOUTĚŽ!!!

TwiFiction-SOUTĚŽ!!!TwiFiction je tu! Chceš zkusit štěstí?
Čti dál... =)

« Předchozí  1 ... 13  14  15  16  17  18  19  20


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!