Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - Filmy

Stephenie Meyer


NEWS

Oficiální videoklip k 'A Thousand Years'

Oficiální videoklip k 'A Thousand Years'Oficiální video k "A Thousand Years" od Christiny Perri již vyšlo na světlo. Obsahuje i záběry z Breaking Dawn, tudíž varuji před spoilery, i když video neobsahuje žádnou z dosud nevypuštěných scén.
+ informace o vypuštění videoklipu Bruna Marse "It Will Rain"
EDIT: Video vyměněno, nyní ke shlédnutí v HQ. :)

NEWS

Český plakát k první části Rozbřesku

Český plakát k první části RozbřeskuPremiéra je za humny a my zde máme český plakát na první část Rozbřesku.

NEWS

Promofotka Caia

Promofotka CaiaDnešek je plný novinek a s nimi přichází i promofotka Caiuse.

NEWS

Stilly ze svatby

Stilly ze svatbyKvalita nic moc, ale aspoň něco.

NEWS

New Breaking dawn footage from Yahoo Movies

New Breaking dawn footage from Yahoo Movies Nové video BD so zameraním na svadbu.

NEWS

BD stilly v HQ kvalite

BD stilly v HQ kvaliteStilly z BD v HQ kvalite!

NEWS

Christina Perri - A Thousand Years

Christina Perri - A Thousand YearsPlná verze písně A Thousand Years od Christiny Perri, která se objeví na soundtracku první části Rozbřesku.

EDIT: Byly zveřejněny ukázky ze soundtracku - odkaz v článku.

NEWS

New poster Breaking dawn

New poster Breaking dawnObjavil sa nový plagát Breaking dawn s Edwardom a Bellou, ktorý je spojený s reklamou na Volvo S60. :)

NEWS

New posters from Breaking dawn!

New posters from Breaking dawn!Objevily se nové plakáty k Breaking dawn. Já si myslím, že všem to tu moc sluší. A co si o tom myslíte vy?

NEWS

Breaking dawn videos by ET

Breaking dawn videos by ETET odvysielalo nové videá z natáčania Breaking dawn a cez víkend bude vysielať reláciu o BD.

« Předchozí  1 ... 5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15 ... 69   Další »


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!