Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Weather in my soul 3

Stephenie Meyer


Weather in my soul 3Tak třetí kapča je na světě...

Setkání s šerifem


Letěli jsme několik dlouhých hodin. Jedenkrát jsem přesedla a pak po těch hodinách jsem přistála v Seattle. To je zřejmě nějaký zapadákov poblíž ještě většího zapadákova. Forks.
Když jsem vylezla z letadla a následně z letiště zazvonil mi mobil.
„ Bello, zlatíčko, nemůžu uvěřit že jsiopravdu přiletěla.“
„ Jo, já taky ne.“ Odpověděla jsem otci sarkastickým hlasem.
„ Víš, čekám tě tady. Na letišti.“
„ Ou, to je překvapení.“ Nastala trapná chvíle ticha…
„ Jo, jedu teda k hlavnímu vchodu. 
Uvidíš mně.“
Ah jo , fotr. Tuhle jízdu jsem chtěla absolvovat taxíkem. Ne policejním autem. To mi připomělo ještě jednu věc. Musím matce napsat SMSku, aby mi poslala nějaké peníze na auto na můj účet.
Za chvíli přijelo přesně třicítkou ( povolená rychlost na tomto letišti) poměrně nové policejní auto a v něm můj trapný otec s knírkem. Pan policejní ředitel Swan. Uf, nevím jestli se tam moje tašky vůbec vlezou a nechtěla bych sui ušpinit novou, pěkně předraženou sadu kufrů Roxy. Všechno v tomto zeleném místě mě prozatím se.e.
„ Bells“ vydal ze sebe a vytekla mu jedna slza z usměvavých starých hnusných očí. Bylo to nechutný…
Vrhnul se mě obejmout, tak já se ani nehnula. Byla jsem jak prkno a nechala se objímat. Nic jsem neopětovala. Už vůbec ne emoce štěstí. Příště si to s ním ohledně vyjadřování citů vyjasním. Starej nechutnej chlap.
S tím, že jsem zaplnila celý kufr a zadní sedadla se všechny moje věci vešly do auta. Čekaly mě dvě hodiny cesty s velice nudným chlapem. Pro jistotu jsem si dala do uší sluchátka od i-podu a pustila si na plné pecky nějaký hard rock. Nějakou záhadou jsme ale nemířili směrem na dálnici, ale k městu.
„ Kam to jedeš?“ Zeptala jsem se a tázavě vytáhla obočí.
„ No, víš je tu několik novinek…“ Tahle věta mě celkem překvapila. Otec byl vždycky o hodně chudší než my. Možná to tady nebude až tak strašné. Jen doufám, že ttam třeba nebude čekat nějaká jeho nová přítelkyně…
Zastavili jsme v centru u nového vysokého obytného domu.
„ Kufry si zatím můžeš nechat v autě.“ Sdělil Charlie. Škoda, to znamená že se z Forks nepřestěhoval.
Vyjeli jsme krásným proskleným výtahem asi do osmého patra…A otec vytáhl klíčky. No, každopádně to s ním zkusím.
„ Hm, Bells. Víš před nějakou dobou jsem tady koupil byt. Chtěl jsem abys ho viděla. Víš, jestli bys tady zůstala bydlet. Tady ve Washingtonu. Za pár let bys začala chodit na vysokou. Třeba tady v Seattle. Tak, mohla bys tady bydlet.“ To snad není možný! Jenom chce abych tady zůstala a pojistí si to klidně koupí nového bytu. Nechal mě jen tak nakouknout do pár místností.
„ Je fakt krásný.“ A byl víc než to. Nechápu, proč mu vadí velkoměsto. Pár místností bylo zařízených. Fakt božsky. Moderně ve světlých odstínech, ale tak že bych si to mohla upravit podle svého stylu…

Trhalo mi srdce že odtud musím odjet do toho, toho……… pralesa! Stejně nechápu, kde na něj Charlie vzal.
„ Tak, teď už asi můžeme jet.“ Oznámil fotr vítězoslavně.
Nasedli jsme do auta a vydali se směrem k mému prokletí. Asi hodinu cesty nikdo z nás nepromluvil ( otec kvůli své zamlklosti a já protože jsem rozhodně neměla zájem se s ním vybavovat ) a tak sem potom nějak usnula.

Probudila jsem se asi deset kilometrů před Forks. Všechno bylo tak zelené! Moje noční můra!

Snad poprvé za několik posledních let jsem brečela.
Snad poprvé v životě se mi stýskalo.
Snad poprvé v několika posledních letech mi chyběla maminka…
A poprvé v životě jsem si dala svetr a na něho ještě bundu.
Ani nevím kolik uběhlo dní, hodin, sekund.
Najednou byl však můj pokoj nějak divně zabydlený a já měla jít poprvé do Forkské školy.
S
nad na tu nejmenší střední na světě…

DALŠÍ DÍL



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Weather in my soul 3:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!