Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Vždy je kapka naděje - prolog + 1. kapitola

ha ha ha


Vždy je kapka naděje - prolog + 1. kapitolaTady je prolog a 1. kapitola mojí nové povídky Vždy je kapka naděje. Jedna se o sesterskou povídku od Já nejsem upír a ty taky ne. Je to takové volné pokračování. Kapitola se jmenuje Někdy se plní přání, někdy sny. Přeju příjemné čtení a žádám o komentáře. Crystal

Prolog:

Žil jsem pro jedinou bytost. Miloval jsem ji. Byl bych za ni položil svůj ubohý život.
Díky ní jsem žil a ne jen přežíval. Díky ní jsem zjistil, jaká je podstata slova milovat. Potlačoval jsem tu stvůru uvnitř mě, jen abych mohl být s ní. Udělal bych pro ni cokoliv…. jen aby mohla žít.
V jeden den, v nejhorší den mého života jsem vše ztratil. Dokonalý sen se rozplynul před očima.

Jak absurdní zamilovat se do někoho se svého vlastního snu….

1.kapitola - Někdy se plní přání, jindy sny

Dnes jedeme do toho podivného města. Do Forks. Ano správně, jedeme – já, Carlisle, Rosalie a Emmett a Esme. Ten den kdy jsme na útesu našli ležet umírající Esme, jsem nevěřil vlastním očím.

„Carlisle, našel jsem ji.“ řekl jsem polohlasně, když jsem se skláněl nad tělem, ze kterého pomalu, ale jistě vyprchával život. Když jsem to dořekl, Carlisle se nad ní již skláněl, vzal ji do náruče a běželi jsme do našeho domu.

Ten den jsem uvěřil, že ten sen, teda jestli ta věc dá snem nazvat, nebyl obyčejný.
Ani já, ani Carlisle jsme netušili jaký význam ten sen měl a rozhodli jsme se že si ho necháme pro sebe. O pár let později Carlisle přivedl dalšího, budoucího člena naší rodiny.

„Ona umírá Edwarde. Můžu ji zachránit.“ řekl a položil ji na postel.
„Přeměň ji. Ona musí žit dál.“ dostal jsem ze sebe ochromen, když jsem ji uviděl a poznal ji.
„Jsi si jistý?“ ptal se. V jeho očích se odrážela bolest dívky, která ležela na posteli.
Rosalie ležela nechybně na posteli, nepravidělně oddychovala a bylo vidět, že dýchaní samotné jí dělá značný problém. Tep měla tichý a nepravidelný. Už jí nezbývalo moc času.
„Udělej to…“ řekl jsem.

Rosalie, nikdy jsem ji neměl moc v lásce, ale byla to sestra. Ano a pak tu je ještě samozřejmě Emmett. Členem rodiny se stal teprve před dvěma lety, ale vypadá to, že mu nedělá problém být tím čím je. Dokonce bych mohl tvrdit, že se mu to dokonce líbí.

Právě je rok 1927, dnes se nastěhujeme. Zítra nám Emmett navrhne lov. Vím kam na něj půjdeme a koho tam potkáme. Nejraději bych se tomu vyhnul, ale já nechci ztratit šanci, že bych mohl vidět Bellu. Té naděje se vzdát nehodlám.

První roky mého nového života jsem se postupně smiřoval s tím, že sen zůstane snem. Že to byla jen pouhá náhoda. Smířil jsem se s tím, ačkoli velmi nerad. Ten den co jsem uviděl umírající Esme, jsem začal opět doufat, že existuje naděje. Naděje že bych někdy mohl být s mou Bellou.

Už jsme byli skoro ve Forks a já začínal poznávat okolí.
„Carlislee, běžte napřed brzy za vámi přijdu, jen si musím něco zařídit.“ řekl a Carlisle kývnul a běžel dál a já ještě slyšel Emmettovy myšlenky.
„On je asi opravdu blázen, ještě nejsme ani ve městě a už ‚musím si něco zařídit‘…..“ možná má pravdu asi jsem blázen.

Rychle jsem vběhl do lesa a vydal se známou cestou. Rychle jsem probíhal mezi stromy a brzy jsem byl tam, na tom nádherném místě.
Rozprostřela se přede mnou nádherná louka. Dokonalý kruh.
Kdybych byl schopen ronit slzy a ne jen vzlykat…

___________________________________________

Já nejsem upír a ty taky ne 1. díl , 2. díl

Shrnutí >>



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Vždy je kapka naděje - prolog + 1. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!