Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Upíří život - 11. kapitola


Upíří život - 11. kapitolaahoj všichni, přináším další kapitolu s názvem Novorozená, doufám, že se vám moje povídka ještě líbí a prosím nechte mi nějaké komentíky, popohání mě to v psaní...

11. Novorozená

 

Bellin pohled

 

Ten spalující žár pomalu ustávál, ale stále jsem se cítila, že pokud to brzy neskončí, tak si vyrvu srdce z těla. Morfin, který mě zakazoval jakýkoliv pohyb vyprchal a já byla sama napospas své neutuchající bolesti. Plameny začaly ustupovat z konečků prstů, ale naopak o to víc sílily a proudily směrem k mému splašeně bijícímu srdci. Nedokázala jsem uvěřit, že ta bolest jde zdvojnásobit, ale bylo tomu tak, teď se vše zhromažďovalo a nebýt toho, že mě Edward držel za ruce, tak si ho vyrvu přímo z těla.

Tři dny jsem vydržela nekřičet a dusila jsem to v sobě, ale už jsem byla natolik vyčerpaná a na prach spálená, že jsem povolila tu poslední nitku, která všechen ten křik přidržovala. Nemohla jsem uvěřit tomu, že to opravdu křičím jenom já. Jenže křik nepomáhal, svíjela jsem se v šíleně bolestivých křečích, ale stále nic nepomáhalo, upíří jed si razil svou cestu a žádná překážka mu nedělala sebemenší problém.

Podvědomě jsem ale tušila, že vše už musí brzy skončit a že ta neuvěřitelná bolest povolí a já budu zase v pořádku a možná konečně i krásná a šťastná. Nechtěla jsem křičet, protože jsem věděla, že Edward je u mě a bude se za toto proklínat do konce svého bytí, ale prostě jsem si nemohla jen tak poručit, šlo to ven samo.

Začala jsem vnímat kromě té nesnesitelné bolesti i jiné věci. Rozhodně se zlepšil můj sluch. Slyšela jsem každičký pohyb a rozhovor v domě a také tlukot srdce, ale nejenom toho mého. Musel to být tlukot srdce mého děťátka. Ani nevím, zda je to opravdu má vysněná holčička.

Edward totiž seděl v pokoji určitě sám, ale kdo se o mé dítě stará? Splnil Edward svůj slib?

Nakonec jsem usoudila, že na mě zřejmě není moc dobrý pohled, protože jsem si připadala na kost spálená, a tak mě moje dítě vidět nemusí.

Při mé přeměně jsem měla spoustu času a můj mozek již pomalu dokázal přemýšlet nad několika věcmi naráz. Přemýšlela jsem jaká budu, jak na  mě bude reagovat Edward a jak budu reagovat já na ně. Budu přece jenom krvežíznivá novorozená a to nic nezmění. Bála jsem se, že někomu z mé rodiny ublížím. Stihne mě Edward zastavit, než udělám něco neodpustitelného? Co když ublížím svému vlastnímu dítěti? Přece jenom bude napůl člověk jako byl Nahuel. Ano Nahuel, ten, který se tu už zřejmě neukáže. Doufám, že mu Edward nějakým způsobem neublížil. Sice co řekl, Edwarda hluboce ranilo, ale neustále co byl také člověk. Ale teď už bude vše naprosto v pořádku, budeme jedna velká rodina a nikdo už nás za nic na světě nedokáže rozdělit.

Moje splašené srdce snad nabralo další rychlost. Naprosto neuvěřitelné. Cítila jsem, že se jeho životní úkol blíží ke konci a každou chvíli musí zákonitě přestat být. Ozvalo se poslední bouchnutí a pak už jenom ticho....ticho, které prolomil můj ostrý nádech vzduchu.

Nasála jsem vzduch z místnosti a užívala si jeho opojnou chuť. Otevřela jsem oči, v místnosti se choulilo šest upírů a dva z nich byly v útočných pozicích. Pud sebezáchovy zapracoval rychle a já také zaujmula obrannou pozici a prudce zasyčela, až jsem se sama své reakce lekla.

Cítila jsem nebezpečí a okamžitě se vrhla ven otevřeným oknem. Dopadla jsem lehce na zvlhlou zem a naprosto nechápala proč jsem toto udělala. To jsem vůbec nebyla já!!!! Proč utíkám od své vlastní rodiny? Z vrchního pokoje jsem uslyšela svoje jméno vyslovené mou nejmilovanější osobou. Edwardovi jsem způsobila obrovskou bolest, že jsem utekla, ale nohy mě táhli  do lesů a nedalo se s tím nic dělat.

Nohy mě nesly dopředu. Za sebou jsem uslyšela pomalé kroky a tak jsem přidala na tempu. Byla jsem naprosto neuvěřitelně rychlá a hbitá. Bylo mi naprosto nádherně. Běh mě neunavoval, spíše jsem se cítila čím dál silnější. Slyšela a viděla jsem prostě vše. Po dlouhé době běhu jsem se konečně zastavila a už se nenechala unášet tou opojnou vůní všeho. Až teď jsem si pořádně uvědomila, co vše jsem udělala. A bylo tu něco dalšího, měla jsem šílenou a nesnesitelnou žízeň. Jako kdyby mi někdo do krku strčil rozžhavený kov.

Zhroutila jsem se na zem a proklínala se, jsem opravdu tak špatná jak všichni říkali, že budu?? A ještě ke všemu jsem už nemohla plakat. Tak jsem alespoň vzlykala, ale moc mi to nepomohlo. Za sebou jsem uslyšela kroky, velmi opatrně se ke mně blížily. Já ale dál seděla a utápěla jsem se ve svém znechucení.

,,Bello, lásko...jsi v pořádku...???" zeptal se ten nejkrásnější a sametový hlas mého milovaného Edwarda. Poklekl ke mně a snažil se mě obejmout. Zprvu jsem se lehce bránila, ale jeho pokožka byla tak jemná a tak jsem ho nechala mě konejšit.

,,Jsem špatná Edwarde, co když vám ublížím...co když ublížím našemu dítěti??? Jsem ohavná, ale nedokážu to v sobě potlačit." Řekla jsem a dál mu vzlykala na hrudi.

,,Lásko, nejsi ohavná ani špatná, jsi to nejdokonalejší a nejúžasnější stvoření na světě. Já a naše dcera tě potřebujeme.....pojď půjdeme na lov a potom se vrátíme domů, ano?" řekl něžně a já zvedla hlavu a utápěla se v jeho přenádherných topazových očích.

,,My máme holčičku?" zeptala jsem se nesměle.

,,Ano lásko, už tě chce strašně poznat, je naprosto dokonalá."

 

 

Odkaz na další díl: http://www.stmivani.eu/10-fanfiction-od-vas/upiri-zivot-12-kapitola/

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Upíří život - 11. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!