Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Upíří život - 12. kapitola

Sexy Edward ve Volteře


Upíří život - 12. kapitolaAhojte, je tu další díleček s názvem První okamžiky, snad se bude líbit, prosím o komentíky.

12. První okamžiky

 

Edwardův pohled

 

Musel jsem Bellu za každou cenu uklidnit, vyčítala si vše co jsem způsobil já. Opatrně jsem ji zvednul ze země, ale vzal jsem ji do náruče. Pokusil jsem se na ni usmát. Úsměv mi nepatrně oplatila, ale stále měla v očích vepsanou bolest a utrpení.

,,Bello, to zvládneš, já ti věřím a neboj budu stát vždy při tobě, spolu zvládneme naprosto vše." Snažil jsem se, aby mi věřila.

,,Dobře, tak mě postav na zem." Řekla a já ji - sice nerad - ale poslechnul. Kdyby chtěla, nosil bych ji na rukou neustále. Byla jako upírka naprosto okouzlující a navíc matka naší malé holčičky a žena mé existence, moje druhá půlka, bez které nemůžu žít. Nemohl jsem z ní spustit oči. Zřejmě to poznala a pozorovala mě stejným způsobem.

,,Jsi naprosto překrásná Bello" řekl jsem něžným hlasem a pomalu se k ní přibližoval. Objal jsem ji rukou kolem pasu a přitáhl si ji k sobě. Mohl jsem pocítit to hmatatelné vzrušení z blízkosti toho druhého. Každý kousíček mého těla po ní toužil. Ale touha byla slabé slovo, spíše se to už podobalo chtíči. Pohladil jsem ji po tváři a ona mi ruku chytila a položila do ní svou tvář. Byla tak líbezná a přenádherná.

,,Bello....ani nedokážu slovy říct, jak moc ti za vše děkuji, děkuji za naši dceru, děkuji, že jsi se mnou a děkuji, že se mnou budeš navždy a hlavně děkuji, že mě tak miluješ . . . . . . . .budu ti vděčný po zbytek své existence, dala jsi mi něco, co jsem neměl právo od tebe žádat." A políbil jsem ji.

Dal jsem do toho krátkého polibku všechnu svoji vděčnost a lásku, oddanost a uznání, které k ní cítím. Polibek mi začala velice vřele a vášnivě oplácet. Rukou mi vjela pod košili a hladila po zádech. Trhalo mi to srdce, ale musel jsem ji něžně odstrčit, musela trpět nesnesitelnou žízní, byla čerstvě novorozená. Když pochopila o co se pokouším, přestala mě líbat a podívala se smutnýma a nechápavýma očima do těch mých.

,,Bello, omlouvám se, ale musíme na lov, musíš být hrozně žíznivá." Řekl jsem a ona se okamžitě chytila za krk. Bylo mi jí hrozně líto, znám ten pocit, je to jako kdyby ti někdo vrazil přímo do krku rozžhavený kov. Byla to bolest, která se mírně utlumí, až ti krkem projede ta blahodárná tekutina. Nechtěl jsem aby trpěla, prošla si už šíleným utrpením a už nedovolím, aby se takto mučila. Stáhl jsem ruku dolů z jejího pasu a chytil ji jemně za ruku.

,,Pojď Bello, poběžíme..." řekl jsem.

,,Ale Edwarde, já nevím, prostě nevím, co mám dělat, nikdy jsem to neviděla, ani nedělala."

,,Lásko, neboj, já ti to ukážu...." Řekl jsem a znovu ji pohladil po tváři.

Začali jsme utíkat lesem, Bella se držela vedle mě, ale byla na ní vidět ta panická hrůza z toho, že bude muset něco ulovit. Pomalu jsem začal zastavovat a Bella také. Otočil jsem Bellu na správný směr větru a snažil se jí vysvětlit co by měla dělat. Rozběhla se směrem ke stádu jelenů. Během vteřiny jednoho skolila.

Měl jsem nutkání jí pomoci, ale prostě už si musím uvědomit, že moje láska už není ta křehká a lidská dívka, ale přenádherná a silná žena. Ale chtěl jsem jí udělat radost, tak jsem jí chytil druhého jelena. S chutí ho vypila. Bella se už chtěla vrátit a konečně poznat naši dceru.

Po cestě jsme se neustále drželi za ruce a po očku se pozorovali. Moje touha po ní byla čím dál větší. Už se nemohu dočkat večera, jelikož naše dcera jako poloupír dokáže v noci spát a my nikdy nespíme, takže budeme mít celou noc jenom a jenom pro sebe. Při té myšlence jsem se lehce usmál a Bella se také usmála. Možná myslela na to samé, kdo ví.

Přiběhli jsme do našeho domu, všichni byli klasicky dole v obývacím pokoji, ale Rose a Renesmee byly vedle v kuchyni.

,,Chci vidět svou dceru" okamžitě vypálila Bella.

,,To se mi nezdá jako dobrý nápad Bello, nejsi ani ne den stará, mohla by jsi jí ublížit." Kladl jí odpor Jasper a já na něj zavrčel a Bella také.

,,Rose, prosím dones Renesmee." Poprosil jsem Rose a ta vycházela pomalu z kuchyně.

,,Edwarde, opravdu to není dobrý nápad," nadále protestoval Jasper.

,,Jaspere, ticho..." obořil jsem se na něj. ,,je to naše dítě, my samy víme, co můžeme a co ne."

,,Rose, prosím.." prosila Bella, ale Rose se blížila opravdu velmi pomalu, Renesmee se v jejím náručí kroutila a nelíbilo se jí tam. To už jsem nevydržel. Přeběhl jsem tu vzdálenost mezi mnou a Rose a Renesmee si vzal do náručí sám. Okamžitě se usmála a v myšlenkách se ptala, jestli může k mamince.

,,Jistě zlatíčko, jistě že můžeš." Odpověděl jsem jí a políbil na čelo, Bella se usmála. Překročila poslední vzdálenost mezi námi a vzala si Renesmee z mé náruče. Jasper jí dýchal na záda. Vyloženě mě to štvalo.

Renesmee položila Belle ručičku na tvář a ukazovala jí vše co se stalo, když probíhala její  přeměna. Jak jsem ji choval a zpíval ukolébavku, jak jí teta Alice oblékala a teta Rose česala.

Ale to, co mě vytrhlo z jejího ukazování bylo naprosto neuvěřitelné.

Já slyšel myšlenky Belly z Reneesmeiny hlavy. Ona dokázala slyšet Belliny myšlenky a já je slyšel skrze ní.

,,Bello....." řekl jsem údivem.

,,Co se děje?" zeptala se splašeně.

,,Já slyším tvoje myšlenky..."

 

 

 

Odkaz na další díl: http://www.stmivani.eu/10-fanfiction-od-vas/upiri-zivot-13-kapitola/



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Upíří život - 12. kapitola:

 1
24.07.2012 [19:59]

Noelle Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!