Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Slza nikdy nespadne - 1. kapitola


Slza nikdy nespadne - 1. kapitolaAhoj. Tak tady je 1. kapitola mé povídky. Jmenuje se Jedním uchem tam, druhým ven Tak si to přečtěte a pls komentíky. Děj se odehrává po konci Stmívání ještě před Novým měsícem. Prosím, prosím komentíky

1. PRVNÍ KROKY

Budík mi drnčel u ucha. Třičtvrtě na osm. Sakra. Zaspala jsem. Bleskově jsem vstala z postele a oblékla se. Urychleně jsem do sebe naházela misku vloček a vyběhla jsem v pláštěnce ven ke svému náklaďáčku.

U školy moc lidí nebylo. Asi už jsou všichni uvnitř. Není divu. Kdo by chtěl v tomhle dešti postávat venku. Konečně jsem našla volné místo na zaplněném parkovišti. Spěchala jsem, ale ještě jsem stihla prolétnou očima okolí, abych zahlédla nablýskané stříbrné Volvo. Bylo tam. S klidem v duši jsem odkráčela na hodinu angličtiny.


U oběda jsem si sedla k prázdnému stolu a vyčkávala na příchod Edwarda. Byla jsem trochu netrpělivá. Kde je? Poslední dobou Edward chodí stále později a později. Má trpělivost už to nevydržela. Zvedla jsem se a šla si stoupnout do fronty na jídlo. Když jsem konečně přišla na řadu, vzala jsem si kousek pizzy a vrátila se zpátky ke stolu. Edward už tam seděl.

„Ahoj." Pozdravil mě s úsměvem.

„Kde jsi byl?" Řekla jsem až příliš zostra.

„Cože?" Jeho úsměv nepohasl.

Zmírnila jsem trochu hlas. „Jdeš tak pozdě."

„A ty jsi snad jediná, kdo může chodit pozdě?" Řekl skoro výsměšně.

Dneska jsem taky přišla později. Tak jsem radši držela pusu a neodpověděla.

„Zůstal jsem ještě chvilku s Alicí v tělocvičně." Dodal na vysvětlenou.

„Aha."

„A kde jsi byla ty?"

„Zaspala jsem." Tiše jsem odpověděla s hlavou sklopenou na kousek pizzy.

„Co se ti zdálo?"

Vzpomněla jsem si na svůj sen, kdy mě jakýsi upír kousnul do krku. Vzpomínám si na ten strach, co jsem cítila. Ten hlas v mé hlavě, co mě varoval. Nechtěla bych to znovu zažít. Znala jsem Edwardův názor na to, že jednou chci být upírka. S tímhle snem by se mi akorát vysmál.

„Nic." Znělo to tak nepřesvědčivě. Jsem mizerná lhářka. Zdálo se, že s mou odpovědí není spokojený, ale nic na to neřekl.

„Ahoj Bello." Křičela na mě Alice od svého stolu. Usmála jsem se a mávla na pozdrav. Ostatní Cullenovi udělali to samé.

„Za chvíli začne hodina. Měli bychom jít." Upozornil mě Edward. Vstala jsem a chtěla si přehodit tašku přes rameno, ale Edward byl rychlejší. Vzal mi tašku a obtočil kolem mého pasu ruce. Mířili jsme k biologii. Vzdychla jsem nad myšlenkou, že zase budeme koukat na to nudné video, které nám pan Banner pouštěl minulý rok. Edward měl stejné myšlenky a tak trochu zpomalil, abych se mohla loudat a ne letět do třídy jako natěšený a hlavně naučený šprt. Dneska šla škola úplně mimo mě. V hlavě vygumováno. Nemohla jsem si vůbec vzpomenout co vlastně v biologii bereme, a tak jsem se snažila dávat při videu pozor, abych si zopakovala dávno probranou látku. Ale nešlo to. Jak se říká, jedním uchem dovnitř a druhým ven. Možná to bylo tím, že Edward v té tmě seděl nalepený na mě a dělal mi kroužky na ruku a šeptal mi do ucha vtipné komentáře k videu. Já však nevěděla o čem mluví. Jediné, co jsem viděla, byla moucha, co si sedla do rohu obrazovky. A jediné, co jsem slyšela, byl Edward. Když to nudné a dlouhé video konečně skončilo a pan Banner rozsvítil ostré světlo, usmála jsem se zmučeně na Edwarda, že mě teď čeká další hodina padání. Tělocvik.

„Zítra si napíšeme kontrolní test. Opravdu jen pro kontrolu. Pokud si to nepamatujete z minulého roku, zde jste měli možnost si to zopakovat." Oznámil třídě pan Banner.

Zděsila jsem nad tou představou, kdy mi učitel dává na stůl papír s velkou zakroužkovanou pětkou. Edward můj děs vycítil. Políbil mě a se svým pokřiveným úsměvem mi řekl: „Neboj. Klidně ti to dám opsat."

 

Odkaz na 2.část

 

ZDE -> shrnutí kapitol

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Slza nikdy nespadne - 1. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!