Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Slza nikdy nespadne - 2.kapitola

alicebythaely


Slza nikdy nespadne - 2.kapitolaAhojky.... Tak zde je další kapitolka...doufám že se bude líbit... mno nwm nwm.......tak přečtěte a pls pls komentíky

2. NOVÁČCI

 

Na parkovišti bylo rušno. Vytvořily se zde několik skupinek lidí a vzrušeně si povídali.

„Bello!" Volala na mě Jessica běžící ke mě, když jsem vystoupila z auta.

„Ahoj." Pozdravila jsem, když ke mně doběhla celá udýchaná. „Co se děje?"

„Ty to nevíš?" Koukla na mě vyjeveně. Její tvář vystřídalo částečné zděšení, když se nadechovala a vydechovala.

Co se stalo? Proč se takhle dívá? Zemřel někdo? Někdo z Cullenů se neudržel? Někdo z nich snad přišel do školy a byl odhalen? Začala jsem panikařit. Co teď udělám, když mi to potvrdí? Jak se zachovám? Ví, že to vím? A ví to jen Jessica nebo i ostatní? Bude mi to vyčítat? Bude se bát? Bude se bát mě, když chodím s upírem? Nevěděla jsem, co si mám myslet. Konečně se Jessica uklidnila a upřímně se usmála, aby uklidnila mě. Zřejmě jsem byla zděšená tou představou. Čekala jsem, že to na mě vychrlí, ale místo toho mě chytla za ruku a táhla ke skupince, kde stáli naši kamarádi.

„Můžu vědět, o co tady jde?" Dožadovala jsem netrpělivě. Všichni na sebe netrpělivě pohlédli. Asi se domluvili, že to řeknou všichni najednou, protože Eric naznačoval počítání.

„Prostě přijedou nový studenti." Vyrušil chvilku napětí Mike. Všichni ho sjeli zlostným pohledem, že jim zkazil překvapení. Ulevilo se mi. Mé obavy byli zbytečné. Nebyla jsem tím tak vzrušená jako všichni ostatní, ale překvapilo mě to. Aspoň nebudu ta nejnovější. I přesto, že jsem tu něco přes rok, na mě lidi koukají jako na něco lepšího než tu dosud bylo.

„Opravdu? A kdo to je?" Zeptala jsem s pokusem o nenucený tón. Odpověděla mi Angela.

„Holka a kluk. Missy Haronová a -"

„Aaron Davis." Vtrhla jí do řeči Jessica. Zdvořile jsem se usmála. Ty jména mi absolutně nic neříkaly.

„V podstatě o nich nic nevíme. Jsem zvědavý, jak vypadají."  Řekl Mike. Představila jsem si nagelovaného frajírka a namyšlenou blondýnku. Jen další dva lidi, co se přidají k Lauren. Zřejmě s nimi utvoří partu a od nás se oddělí. A Tyler půjde s nimi. Ta představa mi nevadila. Lauren jsem neměla moc ráda a Tyler mě snad konečně nechá na pokoji.

„Kdy mají přijet?" Zeptala jsem.

„Dneska. Proto tu čekáme, to tě nenapadlo?" Odpověděla mi Jessica. Nechtěla jsem tu čekat a nudit se. Až tak zvědavá jsem nebyla. Angela byla moje záchrana.

„Za chvíli bude zvonit. Měli by jsme jít do tříd, nechceme přece přijít pozdě." Upozornila.

„Miku, jdeš? Ericu?" Vyzvala jsem kluky.

„Běž, my tě za chvíli doženeme." Řekli jeden před druhého, zraky upřené k vjezdu na parkoviště. Šla jsem s Angelou. Doprovodila mě k učebně angličtiny.

Eric s Mikem přišli krátce po zvonění, ale pan Mason ještě ve třídě nebyl. Mike dosedl vedle mě a vypadal zklamaně.

„Tak co?" Zeptala jsem se nevzrušeně. „Jaký jsou?"

„Nejsou. Neviděli jsme je. Asi jsme je prošvihli."

Poté přišel pan Mason a začal psát něco na tabuli. Zažádal si o klid velkým nápisem „TICHO!", jelikož jeho marné slovní prosby nestačily. Sarkasticky jsem se usmála. To je paradox. Tohle nemůže nikdy zabrat. Vždyť se na tabuli nikdo nedívá. Když pan Mason mlčel, začalo to každému postupně docházet a ztichnul. Tak přeci. Pak se přihlásil Eric a učitel ho vyvolal.

„Pane Masone, jakou hodinu mají ti nový studenti?"

„Jak to mám vědět?" Odsekl kantor, stále naštvaný k neklidu ve třídě. Za chvíli se ale uklidnil a Ericovy odpověděl. „Byli tu brzy ráno a omluvili se, že dnes do školy nepůjdou. Využili sluníčka a jeli prý tábořit." Třída byla zjevně zklamaná absencí nových studentů, ale ve mně to probudilo zvědavost. Tábořit? Vzpomněla jsem si na Charlieho slova minulý rok, kdy jsem se zajímala o Cullenovy.

„Oni drží při sobě, jak by rodina měla - každý druhý víkend jezdí tábořit..." Zněla jeho slova.

Nyní už jsem věděla, co se za tábořením skrývá. Skrývá se to samé i za tímhle tábořením? Nebo je to jen shoda náhod?

Hodina utekla, ani nevím jak. Celá škola šla pak mimo mě. Pořád mi to vrtalo hlavou. Při obědě se celá naše skupinka vzrušeně bavila o nově příchozích, kteří nepřišli.

„Je to fakt divný nepřijít svůj první den do školy a místo toho jet tábořit. Přece určitě nesvítí sluníčko naposled." Mudroval Mike. Jo, to je divný. Ale jak to, že tu byli ráno? To taky svítilo sluníčko. Pomyslela jsem si.

„Možná jsou odněkud, kde je fakt teplo a teď ten fakt, že tady skoro denně prší, neunesli a jsou posedlí sluncem." Přidal se Eric.

„Třeba jsou psychicky narušení." Poznamenala Jessica a zasmála se tomu. Nelíbilo se mi, jak se do nich naváží. Vždyť je ani neznají. Naváželi se tak i do mě?

„Já jsem taky z teplého místa." Řekla jsem dotčeně na jejich obranu.

„Jo, ale ty jsi přišla. A navíc nejsi blbá blondýna." Mrkl na mě Mike a logicky usmál se. Všichni se jeho narážce zasmáli.

„Ale no tak, lidi! Přeci nevíme, jestli je to blondýnka." Přidala se k obhajobě Angela.

„Určitě je. Podívej se jen na ty jména. Missy a Aaron. To budou určitě blonďáci od hlavy k patě." Smála se Jessica. Dál už jsem to poslouchat nechtěla. Vstala jsem, jakoby uražená - ve skutečnosti jsem uražená vůbec nebyla - a odešla na biologii.

 

---

odkaz -> 2.část/2.kap.

zde shrnutí kapitol

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Slza nikdy nespadne - 2.kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!