Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Proměna - Vstupenka do ráje! 7

CC14


Proměna - Vstupenka do ráje! 7Tak tady máte další kapitolku. Trošku oddechovka tak si taky oddechněte od denních shonů.. navíc konečně jsem se dokopala taky psát z někoho pohledu.

7. Kapitola

Bella celé tři dny prospala. Charlie v noci každou hodinu vstával aby se přesvědčil že je v pořádku. Měla i noční můry, pořád volala Elisabethino jméno. I on už měl halucinace. Několikrát v noci slyšel její hlas a ten první večer asi nejintenzivněji, bylo by to, jako by stála někde kousek od jejich domu. Jakoby tam stála jeho láska o kterou tak náhle přišel. Jeho touha a vášeň k ní byla neskonalá. Tolik let spolu žili a vždy se milovali s takovou vášní. Tolik let spolu žili a nikdy se nijak extra nepohádali. Elisabeth byla jiná. Byla krásná, trpělivá, vnímavá, milující žena i matka. A on jí ztratil. Ten večer co našel Bellu venku na dešti a slyšel po dvou letech hlas jeho lásky se opět rozplakal. Vzpomínal na ní a celou noc si promítal ty nejkrásnější chvíle které spolu prožili.

Třetí den Bella konečně otevřela oči. Opět se jí naskytl pohled na deštivé dopoledne, nijak jí to náladu nezlepšilo, spíše naopak. Vzpomněla si na ten večer, na toho krásného upíra, na její maminku. Ach bože, vždyť ona byla upír taky. Trošku jí to vyděsilo ale spíše v jejím nitru převládal nyní pocit překvapení, vždyť její maminka žije!

Bella:

To jsem spala celé tři dny? Přišlo mi to jako chvilka. Tělo mam hrozně rozlámaný, svaly mi vypověděly službu a sotva se můžu nadechnout. Cítím spalující bolest na hrudníku a v krku mám knedlík. Co se to k čertu děje?

Aha..už vím. Musela jsem nastydnout ten den, co jsem nesla mamince růže a šla se pomstít. No, dopadlo to trošku jinak než jsem čekala. Když se přede mnou objevil ten nazrzlý vysoký mladík a položil na mé růže jednu svojí, opravdu jsem byla překvapená. Ale až teď jsem se všimla jak je nadlidsky krásný a taky až v ten okamžik mi došlo že je upír. Bohužel, velice mě přitahoval, a tak jsem se nebránila jeho polibku. I když byl tak letmý. Čekala jsem, že v něm bude více vášně. Probudil se ve mně úplně jiný člověk. Chtěla jsem víc, ale nebyla jsem schopna se ani pohnout. On mě jen dále pozoroval a v jeho očích byl tentokrát vztek smíchán s překvapením a touhou. Až když mi pootočil hlavu na stranu, došlo mi co asi chce udělat. Ničemu jsem se nebránila, vždyť on byl anděl a já s ním chtěla do nebe! Naprosto jsem mu důvěřovala. Sama sebe jsem nepoznávala, úplně jsem se mu odevzdala a když už jsem ucítila jeho dech na mém krku, zavřela jsem oči a čekala až mě vezme do ráje. Jenže vše překazila nějaká osoba, její hlas byl až moc podobný hlasu mé mamince. Mladík ztuhl a poskytl mi malý prostor na otočení. Zahlédla jsem svojí maminku, krásnější než kdykoli předtím, byla jako ten anděl co stál teď omámený nade mnou, dech stále zrychlený. Pak mi vše došlo.. „Mami“ řekla jsem a na tři dny usnula.

„Holčičko!“ probudil mě ze vzpomínek tátův hlas. Byl plný strachu, a tak jsem raději rychle otevřela oči a vykouzlila malý úsměv na tváři. Taky se usmál. Zastavil se u mé postele, pohladil mě po vlasech a zase odešel.

Za chvíli byl zpátky se snídaní a s mýma dvěma bráškama.

„Jé ségra, konečně.“

„sis dala na čas.“

„To se dělá takhle dlouho spát?“

„My už se bály, že tady umřeme hlady, když táta neumí vařit.“

Křičel jeden přes druhého. Trošku se mi jich zželelo, když jsem viděla mojí snídani v podobě dvou chlebů namazaných máslem a džemem dost nevábným způsobem, představila jsem si Charlieho u plotny a musela se začít smát.

„Pánové dejte si odchod. Bella musí ještě odpočívat a já vás vezmu třeba na pizzu.“

„Jééééé, pizzzáááááá!“ začali křičet na celý můj pokoj, až mi z toho začala drnčet hlava. Naštěstí utíkali k sobě do pokoje, převléci se.

„Ty je teda umíš odpálkovat, tati.“ Řekla jsem s lehkým úsměvem.

„Když jde o mojí dcerušku.“ Řekl a políbil mě na čelo.

„Musím je vzít vyvenčit. Ty se najez a my jsme za chvíli zpátky.“ Ještě jednou mi dal rychlou pusu na čelo a odešel. Slyšela jsem ze zdola ještě chvíli křik a překřikování se, po chvilce bouchly dveře a v celém domě se rozhostilo nepříjemné ticho.

*****

Charlie vzal brášky na oběd k Ronaldsovi. Byla to jejich oblíbená restaurace. A Bella zůstala v domu sama. Začala přemýšlet a vzpomínat na všechny detaily z noci, kdy zase uviděla maminku, aby si mohla dát dohromady nějaké souvislosti. A začala vymýšlet další z jejích plánů, jak se opět setkat s maminkou. Byla natolik neopatrná, že si ani neuvědomovala, jak to pro ní vše může být nebezpečné a co vše se jí může stát.

Naopak, dvě osoby, ležící, sedící pořád na jednom a tom samém místě v prázdné, chladné jeskyni si byly vědomy jaké nebezpečí v sobě skrývají. Dále seděly v pevném objetí a přemýšlely nad způsoby jak se Belle opět ukázat a vše jí vysvětlit bez jakýchkoli emocí.

*****

Edward:

Jsem zrůda. Jedna velká hnusná zrůda. Zamiloval jsem se do toho nejkrásnějšího stvoření a v jednom okamžiku jsem toho anděla málem zabil! Jsem prostě zrůda a ani Sophie mi to nevymluví.

Nejradši bych tady ležel klidně věčnost, hlavně se bojím podívat do těch hlubokých čokoládových očí, do kterých každým pohledem padám, jako do nějaké propasti. Přece je to už třetí den co jsme tady takhle v jedné poloze, krev se nám vytrácí z těla a začínáme hladovět a kdo ví, třeba Bella už někomu něco řekla.

Sophie se mnou od té noci opět nepromluvila, ani se jí nedivím. Musí prožívat obrovská muka. Vždyť nemůže být se svojí dcerou..ta holka je prostě anděl se vším všudy. Je milá, krásná, obětavá..celá maminka. Jediné co mají odlišného je věk..dělí je skoro dvacet let.

„Půjdem na lov?“ náhle mě ty slova vytrhla z mého dumání. Podíval jsem se na ní s překvapeným výrazem, plným vděčnosti. Věděl jsem že se na mě nezlobí a navíc, když promluvila..bylo to tak krásné.

„Ano, hned. A Ty mě budeš celou tu dobu povídat. Máš krásný hlas Sophie..“ v půlce věty jsem se zadrhl. Vždyť to nebylo její pravé jméno.

„Ehm…“ než jsem se stačil zeptat, pochopila mě a vyhnula mě tak další trapné situaci.

„Jmenuji se Elizabeth, Elizabeth Swannová.“ Krásné jméno, tak akorát pro ni, i když pro mě to bude navždy moje Sophie, je jako moje matka. A pak řekla větu, která mě nesmírně potěšila:

„Ale můžeš mi dále řikat Sophie.“

„Takže Sophie, jdeme?“zeptal jsem se a ihned jsme vyrazili. Najednou ze mě skoro všechno spadlo. Měl jsem po boku ženu, která mi v té nejhorší chvíli velmi pomohla a věděl jsem že alespoň ona je tady se mnou navždy.

******

Běželi rychleji než vítr. Napili se dosyta a vyrazili po třech dnech konečně domů, kde na ně už netrpělivě čekala celá rodina.

Bella se po snídani rozhodla pro procházku. Vrátila se na místo, které tolik nesnášela. Ale najednou chtěla, aby zde potkala ty dva upíry, kteří pro ní začínali znamenat mnoho.

http://www.stmivani.eu/10-fanfiction-od-vas/promena-vstupenka-do-raje-8/



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Proměna - Vstupenka do ráje! 7:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!