Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Polibkem všechno začne4-pozvání na večeři

DSS


Polibkem všechno začne4-pozvání na večeřiPOKRAČOVÁNÍ xD MOŽNÁ DNESKA JEŠTĚ NĚCO NAPÍŠU!!!ALE SPÍŠE NE PTZ TADY(doma) SE NEDÁ PRACOVAT!! PROTOŽE MĚ BRATRANEC ZABIL PLAKÁT KELLANA UPLNĚ NANERVY S TOHO xD

Pozvání na večeři

Zazvonilo na hodinu a já jsem nemohla najít učebnu, hledala jsem ji chvíly a potom jsem do někoho vrazila až jsem spadla na zem..byl to Jasper.
„Ahoj nevíš kde je učebna biologie?“zeptala jsem se ho zatím co jsem se zvedala.
„Jasně pojdˇ semnou“řekl a já šla za ním. Došly jsme až k té učebně.
„Díky“řekla jsem a šla jsem dovnitř, litovala jsem toho že tam byl už učitel.
„Slečno Swanová jdete pozdě, nemohla jste to najít?“zeptal se a já jenom přikývla.
„Dobře tak se posadˇse tady“řekl a ukázal na první lavici vedle Emmeta. Dneska mám vážně štěstí furt sedím s kým nechci, přeci se známe dlouho ale jsou namyšlení někdy.
Poslouchala jsem učitele tedy snažila jsem se, když jsem se nenápadně koukala na Emmeta kreslil si pořád do bloku Rose a srdíčka vypadal srandovně.
Začala jsem myslet na Jakuba strašně dlouho jsme se neviděly. Zase jsem svoji pozornost zaměřila na Emmeta který si pořád kreslil, ale musím přiznat že mu to de skvěle. 
„Bells furt chodíš s Jakubem?“zeptal se Emmet potichu a já byla překvapená že ho vůbec zná.
„Jo proč?“zeptala jsem se protože on o něm neví nic.
„Prej je to hajzl“řekl a dál se věnoval svému výtvoru, nechápala jsem jak tohle může o někom říct když ho nezná.
Když zazvonilo vypadla jsem ze školy na parkoviště a povzdychla si, nemám auta a táta je v práci....vzhůru na autobus. Když jsem čekala na autobus zastavilo vedle mě auto v kterém byla Kelly.
„Nechceš odvést domů?“zeptala se a já věděla že tohle nebude zadarmo.
„Jasně“řekla jsem a nasedla do jejího auta, jela velice pomalu určitě toho chce zjistit hodně.
„Takže ten Edward Cullen s žádnou nikdy nechodil?“zeptala se Kelly a já jsem si povzdechla tohle bude vážně dlouhé.
„Pokud vím tak ve škole z nikým, něco takového by se neudrželo v tajnosti“řekla jsem a doufala že nemá moc otázek protože tohle by mohlo být dlouhé.
„Myslíš že z někým chodil?“zeptala se a já věděla že by to autobusem bylo lepší.
„Nevím“řekla jsem a zbytek cesty jsem ji prostě ignorovala, když jsem přijela domů byl tam už táta.
„Ahoj tati potřebuju odvést do nemocnice s tou rukou“zakřičela jsem a šla jsem si dát batoh do pokoje a potom jsem šla zpátky dolů.
„Bells tak jedeme“řekl a jeli jsme do nemocnice. Přijely jsme tam docela rychle, před nemocnicí jsem poznala Carlislea auto mercedes. Šly jsme dovnitř a viděla jsem ho jak stojí vedle nějáké ženské nespíš sestřička a objala jsem ho.
„Chyběls mi“řekla jsem když jsem ho pustila.
„Ty mě taky pojdme se podívat na tu ruku“řekl a šly jsme do jeho ordinace, byla větší než měl v Denálii bylo jasné že si ho tady chtějí udržet nějákou tu dobu. 
„Jaké máš první dojmy?“zeptala jsem se ho když se mi díval zrovna na ruku.
„Je to tady pěkný opravdu“řekl a usmál se.
„Ruku už máš v pořádku hlavně si něco nezlom dalšího, potřebuju čas také na ostatní pacienty“řekl a něco psal do mojí karty.
„Nechtěla bys ty a Charlie přijít k nám domů na večeři?“zeptal se a já nevěděla co říct.
„Jasně, strašně rádi“řekla jsem a a chystala se k odchodu.
„Tak v sedm“řekl a já jsem jenom přikývla a odešla za tátou.
Čekal na mě na chodbě a v ruce měl kafe, dokáže ho to aspon trochu uklidnit když je nervozní.
„Tati?Carlisle nás pozval domů večer na večeři půjdeme?“zeptala jsem se když jsme šly k východu.
„Můžeme Bells, ale potom musím odjet na týden pryč, nemůžu tě vzít sebou“odpověděl mi.
„Nevadí tati, můžu zůstat sama doma“řekla jsem se smíchem a jely jsme domů.

http://www.stmivani.eu/10-fanfiction-od-vas/polibkem-vsechno-zacne5-vecere-u-cullenu/

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Polibkem všechno začne4-pozvání na večeři:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!