Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Polibkem všechno začne5-večeře u Cullenů

Edward a Bella


Polibkem všechno začne5-večeře u CullenůTak je tady pokračování aji když jsem si myslela že dneska už nic nenapíšu. DOUFÁM ŽE SE VÁM TO LÍBÍ!!

Večeře u Cullenů

Když jsme přijely domů šla jsem do svého pokoje a zavolala Jakubovy. Chvíli se neozýval ale nakonec to zvedl.
„Ahoj Bells, jak se ti vede ve forks?“zeptal se mě.
„Ahoj no jo ujde to, kdy přijedeš?“zeptala jsem se protože jsem ho dlouho neviděla.
„O víkendu strašně se na tebe těším, mohly bychom zajít do kina“řekl.
„Taky se strašně těším, už musím promin ahoj“řekla jsem a položila mu to.
Podívala jsem se na hodiny a zjistila jsem že je pět hodin a v sedum máme být u Cullenů. Podívala jsem se do svého šatníku, našla jsem tam jedny hezké šaty

Potom jsem se trochu nalíčila a šla dolů za Charliem, bylo něco po šesté. Když jsem přišla dolů viděla jsem Charlieho jak je nádherně oblečený, na dnešní večeři.
Když mě zahlédl usmál se přišel ke mně blíž.
„Sluší ti to moc Bells“řekl a políbil mě na čelo.
„Měli bychom už vyrazit a při tom se stavíme ještě na stanici“řekl, jenom jsem přikývla a nastoupily jsme do jeho policejního auta. Cesta na stanici nebyla něják dlouhá, ale Charlie tam byl aspon půl hodiny a já za tu dobu pořád seděla v autě. Když konečně došel tak jsme se rozjely, podívala jsem se na hodiny a bylo už sedm.
„Tati co si o nás pomyslí?už jedeme pozdě...a já tady málem vyrostla z toho čekání.
„Promin něco jsem si musel přichystat ještě než odjedu“řekl a dál jsme se nebavily, až jsme přijely před jejich dům nemohla jsem najít slova.
„Tati tady bydlí?“zeptala jsem se protože to vypadalo jako spíš sídlo pro nějákýho prezidenta a nebo krále, něco takového se nehodí do Forks.
Vystoupily jsme s auta a šly jsme ke dveřím, než jsme stihly zaklepat ve dveřích stáhla Esmé.
„Ahoj Esmé“řekla jsem a objala jsem ji, tak dlouho jsem ji. Když se odemně odtáhla natáhla ruku k Charliemu.
„Dobrý den Charlie, trochu zpoždění ale nevadí“řekla a pozvala nás do domu.
Když jsme vešly viděla jsem všechny sourozence Cullenovy a Carlislea, jak jsou všichni oblečeni podle nejnovější módy.
„Ahoj“řekly všichni najednou když se podívaly na mě, Alice ke mně přišla a obejmula mě.
„Dobrý den“řekla k Charliemu a objala ho, ten se ne mě podíval s otázkama v očích.
„Všichni do jídelny, podává se večeře“všichni se přemýstily do jídelny, na stole byly svíčky a krásné talíře. Sedla jsem si vedle Alice k mé smůle naproti mně seděl Edward.
Když nám Esmé nandala večeři který byla skvělá a u které jsme se skvěle bavily, Charliemu zazvonil mobil.
„Charlie Swan prosím?“řekl do telefonu a já čekala jak tohle bude pokračovat.
„Jasně hned tam budu“řekl a položil hovor.
„Omlouvám se ale už musím jít“řekl s omluvným obličejem. Začala jsem se zvedat že půjdu sním.
„Bells zůstan tady ještě, Edward tě potom hodí domů“řekl Carlisle a já se podívala na Charlieho.
„Zůstan, vrátím se za týden ano?nedělej blbosti“řekl a objal mě, hned potom odešel a já si znova sedla na svoje dnešní místo.
„Kam jede Charlie?“zeptala se mě Esmé.
„Nějáká služební cesta, někde se prej vraždí a v těch lidí nezůstala žádná krev“řekla jsem a zatřepala hlavou aby moje myšlenky zmizely.
„Vážně strašné“řekl Carlisle a podíval se na svojí rodinu, uteklo mi něco?
„A jak se vám líbí ve škole děti?“zeptala se Esmé s Carlislem dohromady.
Alice: ,,Skvěle ale mají mizerný vkus oblékání“odpověděla.
Rose: ,,Mě se tam líbí, ale ti kluci jsou strašně otravní“řekla.
Jasper: ,,No...nevím, lidi jsou docela otravní“řekl.
Emmet: ,,Hodiny jsou nudné, ale bavím se v nich občas“řekl a Edward chtěl taky říct něco ale já ho přerušila.
„Hlavně když si píšeš do sešitu Rose a k tomu srdíčka že jo?“řekla jsem a všichni se usmály, Emmet se nejdřív naštval a pak se přidal.
Edward: ,,Holky jsou docela dost otravné, hlavně ta Kelly“řekl naštvaně.
„To mě připomíná, chce tě dostat tak jí dyžtak ignoruj nebo jí někam pozvy“aspon bych věděla že měl nějákou holku někdy. Když jsme dojedly Esmé začala uklízet stůl a pomohla jsem ji dát věco do myčky. 
„Díky Bells, si vážně skvělá holka...kdyby si Edward našel někoho takového jako tebe“řekla si spíše pro sebe ten konec, ale nevnímala že ju slyším.
„Měla bys jet domů“řekla my a odešla do obýváku, šla jsem za ní.
„Edwarde odvez Bellu domů“řekla a on jenom přikývl a šly jsme do garáže.
Všimla jsem si těch aut... Jeep,bmw,porsce,mercedes a volvo.
„To je všechno vaše?“zeptala jsem se protože jsem nechála, protože do školy jezdí většinou jenom volvem.
„Ano“řekl a úsmál se ,, Máme strašně rádi rychlá auta“řekl a mě teprve tedˇ došla taková maličkost, ale neřešila jsem ju a nastoupila jsem do jeho volva.
Cestou jsme nemluvily a tak mi připadala strašně dlouhá.
„Vadím ti něják?mohl mě odvést třeba Emmet“řekla jsem protože jsem něják myslela že mu vadím, protože měl takový výraz který by zabíjel.
„Nevadíš mi“řekla jsem a dál jsme s e už nebavily, když jsem zastavily u mého domu jsem vystoupila a on semnou.
„Díky za odvoz a poděkuj doma za dnešní večer skvěle jsem se bavila“řekla jsem, začal se ke mně přibližovat a já k němu také, slabě jsme se dotýkaly nosy a chtěl konečně změnšit tu malou mezeru mezi náma ale odtáhla jsem se.


Takže jsem zpátky.. http://www.stmivani.eu/10-fanfiction-od-vas/polibkem-vsechno-zacne-nesnasis-me/



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Polibkem všechno začne5-večeře u Cullenů:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!