Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Isabella Volturi - Prolog + 1. kapitola


Isabella Volturi - Prolog + 1. kapitolaIsabella je už upírkou dlouhou dobu. Zná se s Carlislem. Žije ve Volterře a plní rozkazy Ara. Jednou dostane úkol a setká se s Cullenovými. Zamiluje se do Edwarda? A on do ní? První kapitola je trochu kratší, je to takový úvod.

Prolog

Jsem Isabella Volturi. Žiji ve Volteře a jsem členkou, upíří královské gardy. Jsem Arův nejcennější “šperk“. Mám schopnost štítu. Díky němu, si mě Aro hodně vydržuje. Ze začátku se mi to celkem líbilo, ale později, už mi to lezlo na nervy. 

Jsem tady ve Volteře zavřená už víc jak 300 let a vycházím ven jen na lov do lesa. Ano, jsem vegetarián. Jako jediný upír tady. Ovšem ani lov si nikdy pořádně neužiju. Vždy mám za zadkem někoho z gardy. Ať už Demetriho, Felixe nebo Jane. Dříve také chodil Alec. Nevím proč to Aro dělá. Snad se bojí abych mu neutekla. Nevím, nikdy mi to nevysvětlil a asi ani nikdy nevysvětlí.  

Už dlouho přemýšlím, že bych odešla, ale nevím kam. Vždy si říkám. Tohle je poslední mise a potom odejdu. A tak pořád dokola, posledních 100 let. 

Dřív, to bylo bezva. Jak jsme jezdili po světě a likvidovali upíry, kteří nedodržují pravidla. Bavilo mě dívat se na jejich překvapené tváře, když na nás zkoušeli jejich dary. Nikdy jsem neměla moc ráda velké masakry a tak mi bylo útěchou, alespoň to, že na ně Alec působil svou mocí takže nic necítili. 

1. kapitola

Někdo zaklepal na dveře.

„Isabello, můžu dál?“ podle hlasu to byla Jane. Všichni upíři jí znají jako zlou, sadistickou Jane. Ale já jí poznala lépe a zjistila jsem, že není tak špatná, jak se říká. Umí být hodná, když chce.

„Jasně, Jane. Co potřebuješ?“

Vešla. Měla na sobě černý plášť - jasný znak Volturiů. Měla jsem ho taky.

Usmála se na mě. „Aro si tě žádá.“

„A co chce?“ ptala jsem se.

„Nevím,“ řekla a vyplula ze dveří. Oblékla jsem si svůj plášť a vydala se za Arem.

Jako vždy seděl na svém trůně mezi Marcusem a Caiem.

„Drahá, mám pro tebe jednoduchý úkol,“ řekl. 

Skočila jsem mu do řeči. „Když je jednoduchý proč ho dáváš mě?“ zeptala jsem se. 

Usmál se na mě. „Protože se jedná o Cullenovi, a já si myslel, že by si ráda viděla svého přítele Carlislea.“

Ach, ano Carlisle. Stýská se mi. Už je to dlouho co jsem ho neviděla. Kolik? 2 století? Jenom mě, uchvátila jeho myšlenka být “vegetariánem“. Stala jsem se jím taky. Aro nejdříve zuřil, ale když jsem mu řekla, že nemám v plánu odejít s Carlislem a jen se živit krví zvířat souhlasil. Nakonec se s tím smířili všichni tady. Jsem jediná členka gardy, která je vegetariánkou.

„Ach, ano ráda ho zase uvidím, ale nejedná se o žádnou.. ehm... komplikaci?“


Trochu... co trochu! Hodně mě to vyvedlo z míry. Ale Carlisle by nikdy neporušil zákon, tím jsem si jistá.

„Jistě, že ne, Isabello. Nuže dobrá, tak přejděme k věci. Jak víš za týden pořádáme oslavu mých narozenin. Všem jsem rozeslal pozvánky, ale chci aby Cullenovi dostali osobní pozvání. Víš jak mám Carlisla rád.“ Usmál se. 
No to jistě, ten a rád. Pořád se mu poškleboval, že to nedokáže. A teď mu závidí jeho úspěch. 

„Samozřejmě, hned se vydám na cestu. Zatím se měj, Marcu, Caie.“ Otočila jsem se k odchodu, když mě vyrušil Arův hlas.

„Ještě moment, drahá. Nechceš si vzít někoho z gardy? Felixe, například?“ Celá žhavá na Felixe. Celé první století se mě snažil sbalit. Pak to vzdal.

„Ne, děkuji. Zvládnu to sama.“

Naštěstí nic nenamítal. Byl už večer, což samozřejmě hrálo pro mě. Chtěla jsem už odtud vypadnou. Už párkrát jsem přemýšlela o tom, že bych odešla z Volterry, ale nikdy jsem se k tomu nedostala. Ne, že bych se bála Arovi reakce, ale spíše jsem neměla kam jít. A teď mě to napadlo, možná by mě přijal Carlisle. Ale to nejde, přece se mu nemůžu vnutit do rodiny.

Vyšla jsem z hradu a zamířila k připravené limuzíně. Ta mě zavezla k Arovu soukromému letišti. Nasedla jsem do letadla a vydala se směrem Forks!

Shrnutí povídek X 2. kapitola



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Isabella Volturi - Prolog + 1. kapitola:

 1
14.06.2011 [19:39]

elinka267moc pěkné už se těším na další kapitolu Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!