Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Hledaná - 9. kapitola

Náhrobek


Hledaná - 9. kapitolaPod nátlakem další kapitolka. Moc díky za tak úžasné komentáře. Jsou obrovskou motivací!!!Alice841 gratuluju, je to přesně tak, jak jsi si myslela. No teda téměř. Prosím o komentáře,protože jak vidíte, fungujou na mě. Díky.

 

 

 

 

Zastavil a šel mi otevřít dveře od auta. Vystoupila jsem. On zůstal stát a jemně mě políbil. Najednou vytáhl z kapsy krabičku a podal mi ji. Sundala jsem víčko a dívala jsem se dovnitř. Vůbec jsem tomu nerozuměla. Co to znamená? Zvedla jsem hlavu a snažila se něco vyčíst z jeho tváře. Usmíval se. Znovu jsem se podívala do té krabičky a prohlížela si ty dva klíče na malém kroužku.

Vzala jsem je do ruky. Zřejmě mi unikal nějaký skrytý význam. Podívala jsem se na něj a čekala jsem.

Usmál se mému výrazu. „Pojď, ukážu ti od čeho jsou“.

Podezíravě jsem se na něho dívala a šla jsem poslušně za ním.

Přišli jsme k cihlovému domu, měl asi 4 patra, naznačil mi, abych použila klíč. Otevřela jsem vchodové dveře a vešli jsme dovnitř. Zalezli jsme do výtahu a Thomas zmáčknul poslední patro. Stále jsem se na něj nechápavě dívala. Vylezli jsme z výtahu. Byly tady na patře jediné dveře. Zase mi pokynul, abych otevřela. Udělala jsem to a vešli jsme do bytu. Zastavila jsem se v hale a čekala jsem. Thomas rozsvítil a já jsem nemohla popadnout dech. Otočila jsem se na něj a čekala jsem až něco řekne.

„Nemůžu bez tebe snést ani minutu. Potřebuju tě ke svému životu a ničí mě, že to máme k sobě tak daleko. Takhle to budeš mít blízko do školy a já to nemám daleko do práce“.

„Koupil jsi byt?“, vykoktala jsem ze sebe.

„Už to tak vypadá“, odpověděl mi s úsměvem, ale bylo vidět to napjetí, které cítí, protože čeká na  moji reakci.

„Takže?“, zeptal se.

„Takže?“ zopakovala jsem.

„Netrap mě Beth. Prosím. Budeš se mnou bydlet?“, zeptal se a čekal. Nikdy jsem ho neviděla nervózního, tak mě to pobavilo. Vypadal roztomile.

„Beth?“ vyrušil mě z přemýšlení.

Usmála jsem se. „Samozřejmě, že s tebou budu bydlet a moc ráda“.

Vzal mě do náruče a políbil mě. Zřejmě ho ta radost naprosto ovládla, protože mě začal vášnivě líbat. Musela jsem ho přerušit, protože mi docházel dech.

Chytil mě za ruku a šel mi ukázat byt. Spodní patro byl vlastně jeden jediný velký pokoj. Chodil nadšeně po tom obrovském pokoji. „Tady bude něco jako jídelna“, ukazoval a máchal kolem sebe rukama, „obývák s gaučem tady a tady v tom rohu budou dva pracovní stoly. Jeden pro mě a jeden pro tebe. Kuchyně je tamhle, je to všechno propojené. V patře je ložnice a koupelna  a další koupelna je tady“,  a táhl mě k ní. Byl k sežrání. Zaujatý tím vším. Nikdy jsem ho neviděla takhle nadšeného. Uprostřed obrovského pokoje byly schody do patra. Byl to půdní byt.

„Líbí?“, zeptal se najednou.

„Je to perfektní“, ujistila jsme ho. Nemohla jsem tomu uvěřit. Chodila jsem po tom pokoji a usmívala jsem se. Byla jsem naprosto šťastná. Zarazila jsem se, když jsem zjistila, jak se na mě Thomas dívá a sleduje můj výraz. V jeho tváři jsem viděla tolik lásky, miloval mě a já jeho. Stála jsem v tom velkém pokoji a napadlo mě něco, co se mu určitě bude moc líbit. Vydala jsem se směrem ke kuchyni. Od zbytku místnosti byla oddělena obrovským barem. Obešla jsem ho a vešla jsem dovnitř. V kuchyni jsem se zastavila a otočila jsem se na Thomase. Zvedla jsem ruku a prstem jsem mu naznačila ať jde za mnou. Jakmile se začal přibližovat, začala jsem si sundávat svetr, zula jsem se a pomalu jsem si rozepínala šaty. Když viděl co dělám, byl ve vteřině u mě a vysadil mě na linku. Milovali jsme se vášnivě. Byli jsme vzrušeni tímto okamžikem a představou, že spolu budeme bydlet. Thomas se nechal unést a miloval se se mnou jako ještě nikdy předtím. Vášnivěji a nespoutaně. Přirážel mnohem tvrději než jindy. Vzal si mě několikrát. Nevypadal, že by se vůbec unavil, za to já jsem byla naprosto vyčerpaná. Nechápala jsem, kde bere tu energii, ale bylo to úžasné. Náš byt zažil hned první večer šest mých orgasmů a ani to zřejmě nebylo Thomasovi ten večer dost a další na mě čekaly ještě u něj v bytě. Musela jsem mu udělat neuvěřitelnou radost, že jsem souhlasila se společným bydlením a tento pocit v něm zřejmě naprosto uvolnil emoce a mě se to více než líbilo, ale o tom se nakonec on přesvědčil.

V dalších dnech jsme se vrhli do zařizování bytu. Thomas si vzal volno. Neměli jsme moc času, jen pár dní,  protože potom mi začínalo zkouškové a to jsem se potřebovala začít učit. S Thomasem jsme se párkrát nepohodli ohledně barev v bytě a barvy gauče, ale vždycky nás to spíš pobavilo než cokoliv jiného a to usmiřování…..

Za necelý týden jsme se nastěhovali. Lucy si našla celkem rychle novou spolubydlící, tak jsem byla ráda, že jí nezpůsobuju náhlým stěhováním žádné problémy. Nemohla jsem se dočkat, až spolu budeme bydlet. Thomas taky ne, těšil se snad ještě víc než já. Za ten týden mi přišlo možná tisíc smsek. Ve dne, v noci. Odpočítával hodiny, kdy budeme spolu a každou hodinu mi přišla další. Byl úžasný. Jeho nadšení mě dojímalo. Nikdy bych si nemyslela, že ho to udělá takhle šťastným. Na noc jsem si vypínala mobil, protože mě budily ty smsky. „Ty nespíš?“, napsala jsem mu po dvou dnech. Asi jsem ho trochu odradila, protože mi už přes noc žádnou neposlal. No a pak přišel ten den. Den, kdy jsme se stěhovali k sobě. Den, který byl nejšťastnějším dnem v mém dosavadním životě. V životě není výstižné, protože já si pamatuju jen poslední rok a půl, ale za tu dobu to byl rozhodně nejšťastnější moment v mém životě.

Předchozí kapitola ... Další kapitola



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Hledaná - 9. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!