Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Hledaná - 10. kapitola

paul


Hledaná - 10. kapitolaMáte tu další kapitolku. Beth (Bella) to chudinka se mnou nemá lehké....ten Thomas se nám ale vybarví...čtěte a prosím o komentáře...však víte jak je potřebuju....

 

Bydlení s Thomasem bylo úžasné. Překvapilo mě, kolik mám najednou času. Neuvědomila jsem si, kolik času jsme strávili přejížděním z jeho bytu do mého. Mohla jsem vstávat do školy mnohem dýl, měla jsem ji téměř za barákem. Knihovna byla přes ulici. Thomas vybral tenhle dům schválně, právě kvůli té knihovně, protože věděl, kolik času v ní trávím. Mohla jsem si přát někoho lepšího než je Thomas? S ním jsem často zapomínala na to, že mám někde zřejmě rodinu a že nemám představu kdo jsem. Našla jsem sama sebe tady v tomhle novém životě s Thomasem a v našem bytečku jsem se cítila doma. Stal se moji rodinou. Milovala jsem ho. Náš každičký den byl nádherný. Žádné hádky, žádné rozepře. Nosil mě na rukou, miloval mě a oči se mu rozzářily kdykoliv mě viděl. Já jsem na tom byla úplně stejně. Když začaly prázdniny, sehnala jsem si praxi v městské knihovně. Byla jsem z toho nadšená. Thomas také a říkal že tím prý spojím příjemné s užitečným. Smál se mojí posedlosti pro knihy. Naše vlastní domácí knihovna měla snad 1000 knížek. Milovali jsme se téměř každý den. Nemohla jsem se ho nabažit. Každý jeho dotek ve mně vyvolával touhu a on to moc dobře věděl a využíval toho. Dělal mi naschvály. Když jsme byli na nějakých večírcích s lidmi z jeho práce, přejížděl mi po zádech svými prsty a věděl moc dobře co to se mnou dělá a jak moc se musím přemáhat. Měli jsme často problém vydržet to až domů. Všechno bylo perfektní. Více než to. Bylo to dokonalé.

 

V létě jsem chodila na praxi do knihovny. Městská knihovna byla bohužel skoro přes celé město, ale bylo mi to jedno. Pokud to šlo, Thomas mě vyzvedával, nebo jsem si půjčovala jeho auto.

Stalo se to v neděli, tři dny před osudným dnem, který naprosto změnil můj zaběhnutý, spokojený život. Seděli jsme u snídaně. Jedli jsme, teda spíš já, Thomas upíjel džus a uždiboval rohlík, když mu zazvonil telefon. Podíval se kdo volá a zarazil se. Zmáčknul červené tlačítko a vypnul to. „Otravný pacient“, řekl s omluveným pohledem. Byl od té chvíle zvláštně napjatý. Věděla jsem, že se něco děje, ale nevěděla jsem co. Snad by mi řekl, kdyby ho něco trápilo. O pár hodin později jsem seděla u svého stolu a učila jsem se, když Thomasovi zazvonil telefon znovu. Tentokrát ho vzal, ale šel s ním do kuchyně. Přišlo mi, jako by šeptal. Teď jsem si byla jistá. Něco se děje. Zkusila jsem jít blíž. Připadala jsem si divně, ale potřebovala jsem to vědět. Ta nejistota mě naprosto sžírala. Došla jsem tak blízko, abych slyšela pár slov. „Zavolám za chvíli, ještě jsem o nás Beth neřekl“, rychle jsem se vrátila ke svému stolu. Co to má být? Co nevím? Seděla jsem u stolu a když procházel kolem mě, oči jsem zabořila do knihy, aby si nevšiml toho zděšení v mých očích. Potřebovala jsem vědět o co jde.

„Jdu se vysprchovat“, řekla jsem a přemluvila jsem se k úsměvu.

„Mám jít s tebou?“, zeptal se nadšeně.

„Ne, budu hned zpátky. Kdybys šel se mnou, tak to kino nestihneme“, odrazovala jsem ho. „To máš pravdu“, vstal a políbil mě. Najednou mě jeho polibek vadil. Něco mi tajil a mě to vadilo.

Jen co jsem zapadla do koupelny, pustila jsem sprchu. Připadala jsem si jak v nějakém filmu, ale prostě jsem potřebovala vědět o co jde. Bylo to silnější než já. Chvilku jsem počkala a pak jsem potichu otevřela dveře. Stalo se přesně to v co jsem doufala. Slyšela jsem ho telefonovat.

„Středa bude skvělá. Beth má nějakou akci v knihovně, takže tady odpoledne nebude. Budeme tu mít klid…. Super. Tak ve tři?... Vezmu si v práci volno.“ Potichu jsem zase zalezla do koupelny, opřela jsem se o dveře a rozdýchávala to. Něco ve mně se sevřelo. Bolelo to. Srdce mi zrychleně tlouklo a mě bylo hrozně. Slzy se mi kutálely po tváři. Po chvíli jsem se vzpamatovala a rychle jsem se osprchovala. Nasadila jsem úsměv a vyšla ven. Když bych se ho zeptala na přímo, možná by mi lhal, musím to vědět určitě. Ve středu se to dozvím. V knihovně je inventura, ale nějak to zařídím, abych tady ve tři byla. Podvádí mě, to je zřejmé, ale chci si být jistá.

Ty tři dny byly příšerné. Byla jsem rozhozená a nervózní. Ještě víc v přítomnosti Thomase, protože i on byl nesvůj. Tisíckrát jsem to na něj chtěla vypálit, ale vždycky jsem se zarazila. Zůstávala jsem v práci dýl, abych přišla domů hodně pozdě a jen odpadla do postele. Nemohla jsem se ho teď ani dotknout. Bylo mi to všechno tak hrozně líto. Jak mi to mohl udělat? Pochopila bych přece, kdyby si někoho našel. Stává se to. Bolelo by mě to, ale tohle bylo strašné a podlé.

Ve středu jsem se s ním ráno rozloučila a vyrazila jsem do práce. V práci jsem se vymluvila, že mi není dobře a vedoucí to pochopila a pustila mě domů. Podařilo se mi utéct tak, že jsem ve tři stála před naším domem. Vešla jsem do bytu, ale nikde jsem Thomase neviděla. Slyšela jsem téct sprchu. Sedla jsem si na gauč a čekala. Najednou jsem slyšela, jak někdo zaťukal. Bylo to tady. Rychle jsem otevřela dveře a dívala se do očí nádherné, okouzlující dívce. Kam se na ní hrabu, pomyslela jsem si. V jejích očích bylo stejné zděšení jako v těch mých. Ještě chvíli jsme se na sebe dívaly a mě z Thomase začalo být zle. Jak mohl?

Předchozí kapitola ... Další kapitola



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Hledaná - 10. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!