Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Do skonání světa - 16.kapitola

Anna


Do skonání světa - 16.kapitolaŠesnácté pokračování. A konečně se dovíte jak to je s Bellou. Možná se v tom trochu ztratíte takže kdyby jste něco takse ptejte ráda vám odpovím na vaše případné otáky. Děkuji také předem za komentáře a těším se jak se vám bude líbit.

 

Z Edwardova pohledu:

 

Hned jak Bella odešla tak jsme se s klukama začaly prát chvilku vítězil Emmett a chvilku já. Jasper nám dělal rozhodčího a okolo druhé nám to ukončil že stejně nikdo nevyhraje. A měl pravdu. Emmett se svou silou a já s čtením myšlenek to se vážně nedalo. Chvilku po druhé hodině přišla Esme, Alice a Rosalie aby nás připravily. Esme si mě vzala do parády a já jsem musel držet. Přecejen je to moje máma. Jaspera si do parády vzala Alice a Emmetta si vzala Rosalie. „ Bella už je hotová? " zeptal jsem se nedočkavě. „ Ano jen Rose jí za chvíly půjde pomoct se šatami. " odpověděla mi Alice a dál se věnovala Jasperovýmu účesu. Tomu se to nelíbilo, ale držel, protože by jinak naštval Alici.

 

O půl třetí jsme byly oblečení v kvádru a učesaní. Rose se sbalila a běžela pomoct Belle s šatami. Mezitím jsme diskutovali o mých a Belliných líbánkách. Esme mi dala dvoje klíče a dvě letenky. „ Je to rezervováno na osmou hodinu, tak v sedm vyrazte " „ jo, když tak nám to připomeň.


Z pohledu Rose:

 

Běžela jsem rychle domů abych mohla pomoct Belle, lae když sem tam přiběhla nikdo tam nebyl, dokonce tam nebyli ani šaty. Prohledala jsem celý dům, ale nikde nikdo nebyl. Rychle jsem běžela k nim domů. Byla jsem tam asi za dvě minuty. Všichni se smály a já byla vyděšená. „ Rose co tu děláš? " zeptal se Edward. „ O to ne řekni že to není pravda " zavrtěla jsem hlavou na nesouhlas. „ Alice neviděla jsi Bellu někam zmizela. Edward na nic nečekal a šel jí hledat. My ostatní taky, ještě než jsem se rozběhla taky tak sem zavolala Carlisleovi. „ Carlisle? " „ Ano, Rose? " „ Bella se ztratila nikde ji nemůžeme najít. " řekla jsem zoufale. „ Hned jedů domů neboj najdeme ji. Jak je na tom Edward? " „ Běžel ji hledat tak nevím " „ Dobrá tak já vyrazím ahoj Rose. " „ Ahoj " a zavěsila jsem také.

 

Rozběhla jsem se a běžela jsem na jih ale nikde jsem ji necítila. Zvonil mi telefon „ Rose? " byla to Esme. „ Vrať se normálně na svatbu ona snad přijde. " „ A co Edward? " zeptala jsem se. „ Už tam je Jasper ho donutil. Snad to bude dobré, ale netuším kam by mohla jít když jsme ji nikde necítily. " „ to já taky ne, to já taky ne " zaklapla jsem telefon a běžela zpátky na svatbu. Všichni už tam čekaly, ale Bella nikde nebyla.

 

Z pohledu Belly:

 

Probudila jsem se až v nějakém sklepě. Všude byla tma a neviděla jsem ani na krok. Snažila jsem najít východ, ale nikde nebyl. Začala jsem křičet Edwardovo jméno, ale nikde se neobjevil. Po chvilce se otevřeli dveře a v nich stála Tanya. Zpoměla jsem si že jsem dnes měla sen a přesně toto se tam stalo. „ Kde je Edward? " zeptala jsem se jí. „ Říkala jsem ti, že bude můj, ale neřekla jsem ti že nebudu hrát podle pravidel. " „ Co- co jsi mu udělala? " „ Já jsem mu neudělala nic to ty, když jsi byla v bezvědomí napsala jsem tvou rukou vzkaz. ŽE HO NEMILUJEŠ A ŽE SI HO NEVEZMEŠ." To už jsme nevydržela a rozplakala jsem se. Teď stojí zbytečně před oltářem a za chvíly mu přinese kněz tvůj vzkaz. " začala se smát jak geniálně to vymyslela. A já jsem začala ještě víc vzlykat. NÉÉÉÉ, Edwarde to bylo jediné co mi teď kolovalo hlavou.


Z pohledu Edwarda:

 

Bella se nikde neobjevovala a já tam stále čekal. Hosté byly už nedočkaví a já vlastně také. Po chvilce přišel kněz, ale neměl v ruce bibli, nýbrž malý lísteček. Podal mi ho a já na něm četl : „ Edwarde promiň už tě nemiluji. Rozmyslela jsem si to já si tě nevezmu a dítě vychovám sama. „ Rychle ke mně přiběhla celá moje rodina a já se hroutil k zemi. Podíval sem se po hostech a zjistil jsem že tam chybí Tanya. Rychle jsem se postavil na nohy a hledal její myšlenky, ale nikde nebyly slyšet. „ Kde je Tanya? " zeptal jsem se všech. Všichni na mě koukali jak na idiota. „ Pojďte ať nás nikdo neslyší " poručil jsem jim a šly jsme vez kostela. „ Carlisle, je možné že Bella měla sen ve kterém předpovídala budoucnost? " napadlo mě že měla dnes večer ten sen o tom jak jí Tanya unesla a poslala mi ten vzkaz.

 

„ Je to možné, ale velice nepravděpodobné. Proč? " „ Víš Bella když dneska spala tak se jí zdálo že jí Tanya unesla byla v nějaký černý místnosti a nešlo tam nikde vidět ani na krok. A za Bellu poslala stejný lísteček jako jsem dostal. " všechno jsem mu řekl a on nad tím přemýšlel. „ Víš kde by ta místnost mohla být? " zeptal se náhle. Myslím že to bylo u Mika ve sklepě. " když jsem si to uvědomil rychle jsem tam běžel.

<Shrnutí povídek>

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Do skonání světa - 16.kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!