Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Do skonání světa - 17.kapitola


Do skonání světa - 17.kapitolaSedmnáctý díl mojí povídky. A máme tu konečně svatbu. Doufám že se vám bude líbit....a pokračování tu asi dlouho nebude prtože tenhle týden dělám přímačky na střední tak se předem omlouvám..mno tak vzhůru do čtení přeji příjemnou zábavu a hezký den


Z pohledu Belly:

 

Byla jsem v té tmě tak dlouho že už sem dostala žízeň a hlad. No samozřejmě moje malé děťátko mělo zase hlad. Doufala jsem že tomu Edward neuvěří, ale nebyla jsem si tím stoprocentně jistá. Z přemýšlení mě vytrhlo volání mého jména. „ Bello? " no jistě byl to ten nádherný sametový hlas rychle jsem chtěla na něj zakřičet že jsem tady ale nemohla jsem. Měla jsem totiž úplně vyschlo v krku. „ Bello, lásko kde jsi? " snažila jsem se na něj zakřičet ale stále to nešlo. Popadla jsem něco co bylo vedle mě a začala jsem tím mlátit do zdi. Byla to železná tyčka co jsem vzala ze země. A to do čeho jsem mlátila bylo topení.

 

Po chvilce se rozvalily a v nich stál můj božský Edward. Rychle ke mně přiběhl a vzal mě do náručí. „ Není ti nic? " zeptal se mě. Strašně moc jsem mu chtěla říct, že jsem ráda že tu je, ale stále jsem nemohla mluvit. „ Bello co ti je? Proč nemluvíš? " v tu chvíly doběhl i zbytek rodiny. Všichni byly v oblecích a šatech. Vzala jsem za Carlislovu ruku a podívala se na hodinky. Bylo za pět minut tři hodiny. Ukázala jsem na hodinky a všichni to pochopily. „ Bello co ti je? " zeptal se Carlisle. Ukázala jsem si na krk a pak udělala jako že chci pít. Emmett se někam rozběhnul a za chvilku byl zpět. Ovšem to už sebou nesl láhev vody. Podal mi jí a já jsem se rychle napila. V krku mi už tolik neškrábala, ale přecejen jsem tam cítila jakési pálení.

 

Pokusila jsem se promluvit a už mi to šlo sice jsem ještě chraptila, ale už mluvila. „ Alice stihnete mi dát šaty? " zeptala jsem se rychle. Alice mě vzala z Edwardovi náruče a běžela domů. „ Alice kde jsou ty šaty? " „ no víš ona je sebrala Tanya, ale já pro jistotu koupila dvoje. Víš s tvou smůlou sem počítala že se něco stane. " pak se rychle rozeběhla nahoru a zase letěla dolu tentokrát už v rukách měla zase ty bílé šaty s vlečkou. Rychle ze mě strhla oblečení a pak mi nasadila korzet. Pevně mi ho utáhla a na to navlékla ty krásně načechrané šaty. Připevnila pevně vlečku a bylo to. „ Tak a teď jdeme jinak to nestihneme. " rychle mě vzala do náruče a běžely jsme ke kostelu.

 

Všichni už čekaly a když odzvonila třetí hodina začal hrát svatební pochod který měla na starosti Rosalie. Charlie mě vedl až k Edwardovi a než mě mu odevzdal tak mu řekl : „ Dávám ti ji do rukou doufám že se mi o ni postaráš " „ Jistě Charlie " potom mě chytil za ruku a vyšel se mnou schody k oltáři. A to bych nebyla já abych nezakopla chytil mě tak rychle že si toho ani nikdo nevšimnul.Kněz nám začal vykládat svou slavnostní řeč a pak už se nás ptal. „ Táži se vás Edwarde Cullene berete si zde přítomnou Isabellu Marii Swanovou? Slibujete jí věrnost a zůstanete sní dokuď vás smrt nerozdělí? " Edward se na mě podíval a potom řekl „ Slibuji ti věrnost a lásku až do skonání světa. Ano beru si ji " kněz se otočil ke mně a zeptal se mě. „ Táži se vás Isabello Swanová berete si zde přítomného Edwarda Cullena dobrovolně. A slibujete mu věrnost a zůstanete s ním dokuď vás smrt nerozdělí? " „ Ano " ale co jsem nečekala bylo to že mi do očí vyhrkly slzy štěstí.

 

„ Pokuď je tu někdo kdo má námitky proti tomu aby se uzavřel tento svazek svatý tak ať to řekne teď a nebo mlčí až na věky. " rozhlédly jsme se po kostele ale nikdo žádné neměl tak jsme otočily zpět na kněze. Jenže v tom do kostela vtrhla Tanya. „ Já mám námitky " zařvala přes celý kostel. „ Ano slečno jaké jsou vaše námitky? " zeptal se kněz docela nadšeně. „ Edwarde já tě miluju prosím tě nech ji a vezmi si mě. Se mnou se budeš mít líp. Ty jsi jí v tom sklepě neměl najít " koukla jsem se na Edwarda byl naštvaný a potichu vrčel. Přemáhal se aby na ní neskočil a neroztrhal jí na malé kousíčky. Šťouchla jsem ho vší silou do žeber. Rychle se na mě koukl. „ Změní to něco na vašem rozhodnutí? " zeptal se nás kněz. Oba jsme se otočily zpět k němu. „ Ne nezmění chci si vzít zde přítomnou Bellu Swanovou. " potom mě obdařil mým oblíbeným pokřiveným úsměvem. „ V tom případě Vás prohlašuji za muže a ženu. Můžete políbit nevěstu! " Edward se ke mně naklonil a lehce mě políbil. Přitiskla jsem se k němu blíž a vášnivě jsem ho začala líbat. Kromě Tanye která řvala „ Néé " se všichni postavily a tleskaly nám. Edward se pomalu odtáhnul a potom už na nás čekalo potřesení rukou s každým kdo nám přišel na svatbu.

<Shrnutí povídek>

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Do skonání světa - 17.kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!