Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Dcera Voltery 10. kapitola

beautiful


Bella se rozhodne k odjezdu z Voltery. Ještě před tím, však Felix kousne nějakou dívku v úmyslu ji přeměnit. Je však příliš mladá. Bella nedokáže přihlížet, jak ji odsuzují k smrti a požádá, aby jí dívku svěřili. Jed jí pak z rány vysaje, než dojde k přeměně.

10. kapitola

 

Můj život ve Volteře byl sice mnohonásobně lepší než předtím, ale stále mi něco chybělo. Připadala jsem si jako zavřený lev v kleci. Potřebovala jsem ven.

Vklouzla jsem potichu do Arovi pracovny. Vyřizoval právě nějakou korespondenci, tak jsem si sedla a potichu čekala.

Aro odložil pero a podíval se na mě. Pousmál se na mě tak, že mi oči zezlátly.

"Přemýšlela jsem nad problémy u Aberdeenu."

Mlčenlivě mě poslouchal, ale já nevydržela ten jeho pohled. Sklopila jsem oči.

"Říkal jsi, že byste tam potřebovali někoho, kdo by tam na to trochu dohlídl. Chtěla bych tam jet."

Teprve pak jsem na něj zase vzhlédla. Úsměv z tváře mu zmizel a na čele se mu utvořily vrásky.

"Proč?"

"Potřebuju odsud na chvíli vypadnout." vyhrkla jsem popravdě. Aro to chápal, ale nechtělo se mu jen tak mě pustit.

"Nedaleko máme přece sídlo, které vůbec nevyužíváme. Slunce tam moc nesvítí, tak bych mohla i zkusit chodit do školy."

"Už to máš, jak vidím promyšlené."

Kývla jsem.

"Nechce se mi tě pouštět pryč, ale také vím, že tě tu nemůžu držet odřízlou od světa. Promluvím ještě s Cariusem a Marcusem jestli souhlasí."

Nadšeně jsem kývla.

Město Aberdeen se nachází až v severní části Anglie. Slunce tam svítí velmi málo a tak je velmi oblíbené upíry z nejrůznějších končin. Často tam však dochází k útokům jednotlivým klanů či rizikům vyzrazení naší existence. Pro mě by však bylo ideální. Nedaleko, v Huntly, mají Volturovi sídlo, které nevyužívají desítky let a neměla bych to daleko na univerzitu. O tom, komu ten úkol bude svěřen však museli rozhodnout přímo Volturiovi.

 

Čekala jsem v sálu, jaké padne rozhodnutí. Všichni však souhlasili. Měla jsem chuť radostně vyběhnout ze sálu, ale to by nebylo zrovna vhodné. Chtěla jsem se tedy nějak nenápadně vypařit. Co jsem chtěla vědět už jsem zjistila a některá tato zasedání byla opravdu zdlouhavá.

V ten okamžik však do dveří vrazila Heidy a v náručí nesla dívku zmítající se v bolestech. Někdo se ji pokusil proměnit. Měla však stěží 14 let. Tak mladý upír nebyl schopen zodpovědného chování, proto bylo zakázáno přeměňovat děti. Jedinou výjimkou byla Jane s Alecem k vůli jejich úžasným schopnostem.

Bylo mi hned jasné jak tohle dopadne. Budou ji muset zabít.

Heidy položila dívku na podlahu. Za nimi se zjevil Felix. Podle jeho výrazu mi bylo okamžitě jasné, kdo to má na svědomí.

"Bylo by jí škoda. Má zajímavou schopnost, dokáže měnit svůj vzhled." Začal se hned bránit Felix. Všichni tři Volturiovi však byli jednotného názoru. Ani taková schopnost nedokáže zastřít fakt, že je příliš mladá a nedokázala by se ovládnout. Její dar by byl tedy k ničemu.

Dívala jsem se na tu dívku. Zmítala se na zemi v bolestivým křečích. Kolem ní stáli nevšímavě upíři dohadující se o její popravě. Jako by byla kus masa.

Najednou mě napadla třetí možnost. Postoupila jsem dopředu až k té dívce.

"Tak ji dejte mě, vyřeším to, aniž by se porušovaly naše zákony."

Všichni na mě zůstali zírat. Nikdo nevěděl co mám v plánu, ale rozhodnutí muselo padnout rychle, než bude na vše pozdě. Aro přikývl a nikdo neprotestoval.

Zvedla jsem dívku v náručí a spěšně opustila sál. Dál už jsem běžela. Neměla jsem už mnoho času. Nebyla jsem si ani jistá jestli to opravdu výjde. Jen jsem o tom četla v jedné z Arových knih.

Položila jsem ji na postel přiložila rty k ráně a začala vysávat jed z jejího těla. Žaludek se mi odporem převracel jen z toho pohledu. Krev i s jedem jsem nechala stékat na postel. Polknout ji, jsem se neodvažovala, měla jsem obavu, že bych byla jediný upír, který by dokázal zvracet.

Vydržela jsem však, dokud rána nebyla zcela čistá. Položila jsem dívku zpět na postel. Byla bledá téměř jako já. Stálo ji to příliš mnoho krve. Její srdce však bilo pravidelně, měla by být v pořádku.

Nevím, jak dlouho jsem tam tak stála a pozorovala ji, když do pokoje vešel Aro.

"Co s ní budeš dělat?"

"Vezmu ji sebou. Proměním ji až na to bude dost stará."

"Proč jsi ji zachránila?"

"Nevím. Snad, že tam ležela v bolestech jako maso u vašich nohou, nebo abych se necítila tak sama či mít někoho při ruce kdo může chodit za slunečného dne? Sama nevím. Nedokázala jsem tam prostě stát, dívat se na ni a nic neudělat."

"Máš v sobě více upířího než kdokoliv z nás a přesto jsi zůstala svým srdce tak lidská." potřásl hlavou

"Aro?"

Otočil se na mě.

"Děkuji ti, že jsi mi to dovolil."

Kývl, pak se otočil a odešel z pokoje.

 

 << Předchozí kapitola     Další kapitola >>



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Dcera Voltery 10. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!