Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Dar 5.kapitola

arena1


Dar 5.kapitolaTak tady je po dlouhé době 5.kapitola,promiňte za takové zpoždění ale neměla jsem čas,tak tady to máte,pište komentáře

Všichni se na Jaspera otočili. “Ale Jaspere! “řekla Esme. “No co, musíte mě pochopit, rád trénuju. “odpověděl Jasper klidně. “Dobře,tak jestli všichni chcete tak se sejdem na palouku za 5 minut. “řekl Carlisle. “A všichni mu odpověděli sborově“JO“. A tak si všichni šli kam chtěli teda spíš se převlíct. Já šla do bývalého Edwardova pokoje který mi byl svěřen, a po zavření dveří, jsem se hrabala ve své tašce s oblečením, našla jsem khaki tepláky a maskáčové tričko. Převlékla jsem se a potom mi došlo, co si uvělám z vlasama? Aby mi nelezli do vlasů, kdoví co všechno se budu muset naučit. A tak sem vyhrabala gumičku a zelenou látkovou čelenku. Oblékla jsem se rychle, tak jsem šla napřed před dům na palouk.

Ještě tam nikdo nebyl, tak jsem se rozhlížela kolem, oči mi strnuly opodál na krásně upravenou zahradu plnou rozkvetlých květin. Byli tam snad všechny barvy a asi i všechny druhy květin, většinu pro mě neznámých. To bude asi práce Esme, řekla bych protože vypadá že se tady o všechno stará. “Ano, Esme je ta která se tu stará. “řekl kdo jiný než čtecí Edward. Otočila jsem se, stál tam držíc Bellu okolo pasu, sladěný s ní v modré. “Nevěděla jsem že jste přišli chodíte tak potichu. “řekla jsem, a pomyslela si asi mě to brzy začne štvát jak si Edward ve mě furt čte asi je to dobrej čtenář. “Hehehe“zasmál se Edward čemu asi. “Hele! “řekla jsem na to já s úsměvem.

V tu chvíli přišli ostatní, Rosalie v růžovém kompletu, Emmett v černém a na tričku měl nápis I love bears(Mám rád medvědy), Jasper měl maskáče a zelené tričko a na krku známky a na tvářích zelené pruhy jako na maskování úplně jako voják, Alice měla podobné věci jako já taky zelené, byli sme skoro jako dvojčata. Když jsme se na sebe koukli tak jsme se zasmály. Esme a Carlisle byli tak nějak normálně oblečení jako by šli běhat někam do parku. To chvilkové ticho jsem nevydržela a tak jsem řekla: “Tak jak začneme? “

„Třeba cvičením tvých schopostí“řekl Carlisle. Jasper neočekávaně řekl: “Mohla by jsi se naučit přemisťovat věci a vracet čas pouhým myšlením“. “Fájn, ale nejdřív asi né co? “řekla jsem já. “Jo, Sam já si stoupnu támhle k tomu stromu, a ty se pokusíš mě přemístit na místo blízko ostatních jo? “řekl jako generál, Jasper.“Dobře“řekla jsem a Jasper teda šel, došel na místo a otočil se směrem ke mně. “Jaspere objev se hned vedle Alice. “udělala jsem krok a Jasper zmizel od stromu a objevil se u Alice. “Skvělé“řekl právě znovuobjevený Jasper. “Teď zkusíme ten čas“řekl Emmett pobaveně. “A o kolik?“řekla jsem já, abych to nemusela celé absolvovat znova, celý den. “Řekněme tak 5 minut. “řekl Carlisle. “Ale to se budem muset všichni znovu převlíct? A budete si to pamatovat?  “řekla jsem na to, nechtěla sem se znovu převlíkat. “To uvidíme když to zkusíš. “řekl na to Carlisle, tak to teda zkusím co mi zbejvá. “Kdyby bylo o pět minut dřív“řekla jsem znuděně a udělala krok vpřed, oslnila mě záře a objevila jsem se ve svém pokoji pro hosty když už tam Edward nebydlel.

Byla jsem oblečená, a pamatovala sem si kde jsem byla. Nechtělo se mi jít po schodech tak jsem skočila z okna, skočila jsem a ani jsem nezavrávorala, běžela jsem na místo na palouku, nikdo tam nebyl. Tak sem si sedla na trávu a začala jsem důmat, jak mi tohle časové přemisťování může být prospěšné. Pak sem se zhluboka nadechla a ucítila ty všehodruhové kytky, dohromady moc krásně voněly. A pak jsem si řekla že by vše mělo běžet tak jak má. Myslela jsem na Esme a na ty kytky kdo se o ně stará Esme?“Ano Esme je ta která se tu stará“. Otočila jsem se a tam stál Edward a Bella. “Pamatuje te si ten časový posun? “řekla jsem, nechtěla jsem jim to vysvětlovat. “Ne“řekl Edward ale Bellina odpověď mě překvapila“Ano!“. “Jakto? “začala jsem“to ten tvůj štít?“, “Asi ano, ale přemístily jsme se oba dva ale jenom já si to z nás pamatuju“řekla Bella, ale Edward nechápavě zíral“Co to?“no nevěděl o co jde, tudíž to nebude vědět nikdo z Cullenů. Krom Belly a mě.

Myslela jsem na to co jsme vlastně dělali před časovým posunem nebo jak jinak to mám nazvat. “Aha to ten tvůj Dar, ale chci důkaz jestli je to fakt. “řekl Edward nále že jsem se až lekla. Ostatní tu ještě nebyli tak jsem začla s prvním co mě napadlo. “Emmett příjde v černém s tričkem na kterém je napsané I love bears, Rosalie zase komplet v růžové, moc hezké růžové ale to je jedno, Jasper bude vypadat jak voják bude mít známky, a maskáče, a Alice bude skoro jako já, hodně podobně,ještě nějaký důkaz? “dořekla jsem to a Edward na mě stejně furt nechápavě zíral. Náhle tu byli ostatní, asi to bylo tím že přiběhli superupírským stylem.

„Týjo, je to fakt“řekl Edward a s údivem pozoroval své upírské kolegy, oděné tak jak jsem řekla. “Co?“řekl Emmett. “Pamatuje te si někdo co se stalo?“řekla jsem já, protože mě nebavilo nemluvit, sem prostě mluvka. Pokračovala jsem dál protože moc nechápali co myslím:“Trénovali jsme mou schopnost a chtěli jste zkusit čas tak se čas posunul o 5 minut zpět. A všichni jste se očividně objevily tam kde jste byli před těma minutama. A teď to jde všechno znova, pamatujeme si to co se stalo jenom my, já a Bella, možná kdybychom se drželi za ruce“dořekla jsem. “Aha,tak to budeme trénovat jenom bojovou techniku, a čas jindy. “řekl natěšeně Jasper.

„Fájn to mi vyhovuje“řekla jsem. “Tak nejdřív si zkusíme boj. Já a Emmett. “řekl Jasper. “Jasně“nato odpověděl Emmett. A tak začla bitka, jelikož měl Emmett takové svaly tak jsem si myslela že bude silnější a vyhraje. Ale Jasper před jeho pěstmi hbitě uhýbal, Emmett ho zkusil podkosit, ale Jasper stačil vyskočit, pak začal Jasper, oběhl Emmetta a za jeho zády ho chytil pod krkem. Jasper je fakt dobrej. Boj skončil. “Jsi fakt dobrej“řekla jsem Jasperovi, ten se na mě usmál, pak jsem zkoukla zklamaného Emmetta, asi je soutěživý typ. “Ty taky“řekla jsem na povzbuzenou, Emmettovi se hned zlepšila nálada. “Kdy začnu já?“řekla jsem natěšeně. “Já si tě vyzkouším“překvapivě řekla Bella. “Tak jo“řekla jsem celá natěšená.

Stoupli jsme si naproti sobě, Bella začla,asi mě chtěla kopnout ale já sem uhla včas, Bella upadla na zadek(jak jinak to říct). Viděla jsem jak sebou Edward cuknul. Bella se hbitě zvedla, pochopila jsem, teď jsem na řadě já. Rychle jsem zvedla nohu a kopla jsem Bellu, teda spíš podkosila. Bella padala zase dolů, ale tentokrát se švihem ve vzduchu obrátila a postavila se na nohy. Jako bych předvídala, uhla jsem před Bellinou pěstí, a začla jsem s karate, na které jsem často koukala v televizi hlavně na ty filmy s Jackiem Chanem. Prostě jsem mávala rukama a kopala nohama jako v těch filmech, dokud Bella nespadla na lopatky. “Dobrý sem K. O. “řekla Bella na zemi, natáhla jsem k ní ruku abych jí pomohla se zvednout. Mojí pomocnou ruku přijala normálně, už jsem myslela že mě přehodí někam do stromů. Bella se zvedla Edward už tam byl, a už jí držel kolem pasu. “Promiň, ale opravdu jsem na karate ani nic takového nechodila. “řekla jsem omluvně a upřímně. “To je dobrý, nic mi není,seš dobrá nato že si to nikdy nezkoušela“řekla Bella.

Náhle jsme uslyšeli vytí, všichni se otočily a dívaly se za mě, já se otočila a řekla si pod fousy, už zase né. Ale uviděla jsem tam Vlkodlaka který vypadal jinak než ten zuřící předtím.







Pokračování příště!

 

Předchozí Kapitola Další Kapitola



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Dar 5.kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!