Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Ztracené dcery - 14. kapitola

Hillywood


Ztracené dcery - 14. kapitolaAlice si umane nákupy, podaří se jí vzít i holky? Nebo budou otravovat ostatní upíry na hradě jako obvykle?

EDIT: Článek neprošel korekcí.

 

„Jedeme na nákupy, večer je ples,“ prozpěvovala si Alice vesele.

„Za prvé my odsud nemůžeme!“ začala Baryk

„Za druhé je to zbytečný!“ doplnila ji Vevi.

„A zatřetí s tebou nikam nejdu,“ dokončila Baryk.

„Nákupy nejsou nikdy zbytečný!“ rozčílila se Alice, ale Vevi s Barykem se smály.

„Já si chci půjčit skateboard a Jasper chce půjčit brusle,“ určoval Emmett.

„Nic nebude, utekli by ti kolečka!“ řekla Baryk Jasperovi.

„A ty máš taky smůlu, ještě bys mi ho zlomil a navíc tamhle ta by ti řekla, že fialový skateboard není pro kluky!“ odpověděla Vevi Emmettovi a ukázala přitom na Alice.

„To je fakt. Jede se na nákupy.“

„Alice, pojď s námi.“ Holky ji vzaly za ruce, otevřely jedny dveře, které vydaly skřípavý zvuk. Jakmile otevřely, Alice ztuhla na místě.

„Alice? Alice! Jsi v pohodě?“ otočil se na ni Jasper a Baryk jí zamávala rukou před očima. V tu chvíli Alice vystřelila dovnitř takovou rychlostí, až se holky lekly.

„Kde jste ten model sehnaly? Já ho sháním už pěkně dlouho!“ Dívala se na zelené šaty asi tak, jako na Jaspera.

„V obchodě a my s tímto máme společné minimum,“ prozradila jí Vevi a opřela se dveře.

„Super, ale ten ples je barokní. Takže musíme jet nakupovat. A to okamžitě.“

„Klid, vyberte si tu šaty na ples a kdyby něco, tak to bude na nás,“ řekla jí Vevi a Alice to přestala řešit.

Alice v šatně strávila poměrně dost času a stihla Esmé, Rose a sobě vybrat šaty. Ale když zjistila, že kluci nic nemají, všichni Cullenovi museli jít dobrovolně povinně nakupovat.

„Klid a ticho,“ zasmála se Baryk.

Holky se nudily, a tak si pustily nahlas tuc-tuc hudbu a začaly se přehrabovat v šatníku, i když je to vlastně nebavilo. Takže si tam spíše zalezly, aby na ně nemohl zbytek hradu. Což jim celkem vyšlo, neboť bylo zamčeno a nikdo si netroufal rozrazit dveře.

Když se probraly tou haldou hadrů, tak zjistily, že jsou zpět pouze Carlisle s Esmé.

„Alice vám vzkazuje, že se máte začít chystat, jakmile přijede, upraví vás,“ oznámila jim Esmé.

Na to Vevi zavrčela, ale hned se zase chytla za nos a začala si nadávat.

„Já jsem blbá! Do háje, to bolí!“

„Ty jsi tele.“ Baryk to ani nestačila doříct a ty dvě se začaly honit po místnosti.

„Neblbni, budu ještě blbější!“ křičela Baryk.

„To už víc nejde!“

V tom se Baryk proti ní postavila a změřila si ji naštvaným pohledem.

„Ale no tak, děti, nehádejte se.“ Esmé se na ně obořila.

„To je tvrdá výměna názorů!“ křikly holky nazpět a začaly na sebe používat své dary. Baryk byla mokrá a Vevi měla extravagantní účes. Dále chtěla Baryk použít oheň, takže jí hořely ruce, když se do místnosti přiřítil vzteklý Caius.

„Přestaňte!“

„Nebo co?!“ vrátila mu to Baryk.

„Až naprší…“ řekla Vevi a Baryk spustila v místnosti déšť.

„… a uschne!“ dořekla Baryk a Vevi místností prohnala vítr.

„Tak to by stačilo!“ Caius šel po nich, ale to si holky nenechaly líbit. Nechaly před sebou vzplanout ohnivou stěnu a on měl co dělat, aby hodil brzdu.

„Holky,… prosím, můžete toho nechat? Nechcete to tu podpálit, že ne?“ snažil se jim domluvit Carlisle.

„Jo!“ Duply si obě.

Do pokoje vlítl Emmett s Jasperem, a když holky uviděly, co ti dva drží v ruce, nechaly oheň ohněm a rozběhly se po těch dvou.

„Okamžitě se vraťte!“ zaslechly ještě hlas papínka, ale nevěnovaly tomu pozornost. V podstatě byly rády, že ho naštvaly, neboť doufaly, že je vyhodí. Ale taktéž čekaly dlouhý a velice nudný rozhovor, který je bude později čekat.

Běžely za nimi a zastavily se až v zahradách.

„Vysol ten skate!“ křikla na ně Vevi.

„A brusle!“ přidala se Baryk.

Kluci jim je hodili a sami se začali zajímat o své věci. Emm měl nový skateboard a Jasper crossové brusle.

„Kdes koupil nové crossovky?“ vyhrkla Baryk a koukala jak péro z gauče.

„Mám novější prkno!“ Emmett se nyní chlubil.

„Na žehlení?“ Vevi si to nenechala líbit.

„Vy na tom umíte?“ ptala se podezřívavě Baryk.

„Ne, ale vy nás to naučíte!“ zřekly se pro změnu kluci.

„Fajn.“ Holky se ďábelsky usmály a Baryk si nazula brusle.

„Jaspere, pohni, nazuj je!“ komandovala ho Vevi a vyloženě si to užívala.

Když už je měl Jasper obuté a Emmett skate na zemi, mohlo se začít s vyučováním.

„Levá, pravá, seno, sláma…“ Baryk si vymýšlela a zadržovala smích, když viděla Jaspera, jak se mu rozjíždí kolečka a nohy.

„Tak, stoupni na prkno a jednou nohou se odrážej! A pajdej,“ smála se Vevi, když viděla Emmetta.

Po pěti minutách se přišly podívat i ostatní Cullenovi a když viděli Jaspera a hlavně Emmetta, zadržovaly smích, jenom Alice byla aktivní.

„Jaspere, lásko, no vidíš, jak ti to…“ Nestačila však doříct, neboť Emmett dal Jasperovi nožku.

„Tak a zrychlíme, to hlemýždí tempo mě nebaví!“ křikla Vevi a rozjela se.

Baryk na nic nečekal a zrychlila. Poté se otočila čelem vzad a komandovala.

„Tak zrychlete, takhle se to nenaučíte.“

„I želva je rychlejší!“ Rýpl si Edward.

‚Taky ho svezeme ne?´ zeptala se v duchu Vevi.

‚Jasně!´ odpověděla Baryk a obě dvě se smykem otočily a vyjely k němu.

Vevi na Edwarda použila otupělost, a tak ho mohly popadnout za ruce a rozjely se plnou rychlostí. Jely směr kašna a těsně před ní zastavily. A jelikož setrvačnost funguje občas i u upírů, Edí se letěl vykoupat.

Jenom se s pokrčením ramen otočily a vydaly se za těma ostatními.

„Tak, je načase se jít chystat na ples!“ zaradovala se Alice a Vevi s Barykem se otočily a vydaly se na okružní jízdu po zahradách.

Když se vrátily, nikdo tam už nebyl, a tak se vydaly do pokoje. Tam se každá zavřela do koupelny.

 

13. kapitola ** 14. kapitola ** 15. kapitola



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Ztracené dcery - 14. kapitola:

 1
23.06.2011 [15:23]

CatharineSarahAnnperfektní Emoticon Emoticon Emoticon

23.06.2011 [14:11]

BreakHolky, vy jste fakt neskutečný Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!