Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Ztracená rodina 8. kapitola - Návštěva

4.barmanka-SKnihou


Ztracená rodina 8. kapitola - NávštěvaBella musí seznámit Esme s Charliem. Pozná ji? A pojedou se pomstít Lucy? To vše se dozvíte v tomhle díle.

V místnosti bylo hrobové ticho. Všichni přemýšleli, jak se nejlépe pomstít Lucy. Jen já ne. Ohledně ní jsem už měla jasno. Nechtěla jsem ji zabít, to určitě ne, ale věděla jsem, co by jí ublížilo nejvíc.

„Já mám nápad,“ řekla jsem a všechny hlavy mé rodiny se na mě otočily. V jejich obličejích bylo vidět napětí.

„Myslím si, že bychom ji Esme, Carlisle, já a Edward měli přijet navštívit.“ Záludně jsme se usmívala. Ostatní vypadali nadšeně, až na Emmetta.

„Takže ji pojedete navštívit a nás vynecháte? Žádné ošklivé strašení?“ Vypadal opravdu sklíčeně, skoro jako malé dítě. Rosalie si k němu přisedla a hladila ho po ruce.

„Ty to bez pochyby přežiješ,“ zašklebila jsem se na něj. On mi obličej oplatil a dál se věnoval Rosalie.

„A kdy vyjedeme?“ ozval se Carlisle.

„Mohli bychom jet hned, v práci máš teď volno, že ano, drahý?“ zeptala se ho Esme.

„Ano, to mám,“ usmál se na ni a letmo ji políbil. Vypadali tak šťastně, ani jsem nevěřila, že jsem jejich dcera. Najednou jsem si na někoho vzpomněla.

„Ale co uděláme s Charliem?“ zeptala jsem se s úzkostí v hlase. Kdybych se nevracela, asi by měl starosti, co se mnou je.

„Nejprve bychom měli jít za ním a pak až za Lucy,“ ozval se poprvé Edward. Celou dobu vypadal zadumaně a já jsem nevěděla proč.

„Máš pravdu. Ty a Bella půjdete napřed a my s Carlisleem za vámi dojedeme,“ řekla Esme a nečekala, jestli budeme souhlasit. Vzala Carlislea za ruku a zmizela s ním na schodišti. Bylo mi líto, že budu muset odjet, ale za chvíli se vrátíme a navíc budu s Edwardem.

Jen pomyšlení na něj mi zrychlilo srdeční tep. Když mě vzal za ruku, abychom šli k autu, srdce mi začalo bušit ještě rychleji. Než jsme odešli z místnosti, slyšela jsem Emmettův smích a já zčervenala v obličeji. Když jsme nasedli do auta, Edward se na mě otočil.

„Už víš, jak oznámíš Charliemu, že za ním dojde Esme?“ zeptal se a vypadal, že ho to opravdu zajímá.

„Nevím, ale očekávám, že mě něco napadne,“ usmála jsem se na něj. Vypadal překvapeně z mé reakce, ale dál to nekomentoval. Já se cítila opravdu šťastně. Našla jsem svou rodinu i lásku mého života. Pojedeme trochu potrápit Lucy a pak budeme vegetit. Při té představě jsem se zeširoka usmála.

Edward mě po očku pobaveně sledoval. Když jsme dojeli před Charlieho dům, zmocnila se mě nervozita. Sotva jsme zaparkovali, tak Charlie rozrazil dveře a vyběhl ven. Vypadal opravdu naštvaně. Byla jsem asi déle venku, než jsem si uvědomovala. Otevřela jsem dveře a jen slyšela jeho hrubý hlas, jak začal mluvit.

„Isabello Swan Cullen, jak si představuješ, že budeš celé dva dny pryč, aniž bych věděl, kde jsi?“ Tohle bude trvat, než mu to vysvětlím.

„Notak, Charlie, pojď si o tom prosím tě promluvit dovnitř. Já a Edward ti to vysvětlíme.“ Jakoby si až teď všiml Edwardovy přítomnosti. Nedokázala jsem pochopit, jak ho mohl přehlídnout. Vždyť byl tak krásný, že i mně při pohledu na něj se vždy zatajil dech. Zmerčil ho pohledem a už se nadechoval, aby něco řekl, ale já mu to nedovolila. Postrkovala jsem ho ke dveřím domu a on rezignovaně šel.

Věděl, že se mnou se nemá cenu prát. Jsem holt prostě silnější než on. V jídelně jsme si všichni sedli za stůl. Edward mě pod stolem chytil ruku a povzbudivě se na mě usmál. Charlie se na nás díval až moc nedůvěřivě, tak jsem pro jistotu začala mluvit. Nebylo jednoduché mu to všechno vysvětlit. Musela jsem začít od začátku.

Proč jsem vlastně přijela do Forks, že jsem poznala Cullenovi adoptivní děti a že jednoho z nich bezmezně miluji, a to nejdůležitější, že Elizabeth je vlastně Esme a už je proměněná v upírku. Charlie mě kupodivu nepřerušoval, a když jsem mu to vysvětlila, stále mlčel a užasle se na nás díval.

Začala jsem se bát, že jsem to na něj vyklopila až moc rychle. Přece je jenom člověk a mohlo by to s ním seknout. Právě se nadechoval, že něco řekne, když přišla Esme s Carlisleem. Zaraženě se na ni díval a ona na něj. Atmosféra v pokoji houstla, tak jsme se my ostatní rozhodli odejít do vedlejší místnosti, aby mohli mít více soukromí.

„Tohle bude trvat dlouho,“ řekl Edward a sedl si na gauč. Já s Carlisleem jsme na něj nechápavě hleděli do té doby, než se z vedlejší místnosti ozval Charlieho křik. Bohužel to nešlo přeslechnout.

„Jak si my to mohla udělat? Nechat mě tu samotného, a abych si myslel, že jsi mrtvá?“ A to zdaleka nebylo všechno, co řekl. My si pustili nahlas televizi, abychom je neposlouchali, ale moc nám to nepomohlo. Já je slyšela tlumeně, ale oni měli lepší smysly než já, takže slyšeli vše.

Jejich dohadování trvalo něco přes hodinu, než se konečně usmířili. Zřejmě bylo potřebné, aby si vše vyříkali. Když nás zavolali zpět, už se usmívali jeden na druhého. Seznámili jsme ho s naším plánem a on nám ho schválil. Museli jsme ho ale ujistit, že se Lucy nic nestane.

„Ne, že by si to nezasloužila, ale je to naše sestra,“ vysvětloval Esme, která jen chápavě přikývla. Venku se začínalo stmívat a my se rozhodli vyjet. Museli jsme dojet na letiště a najít nejbližší spoj do Valhaly. Měli jsme štěstí, za hodinu odlétal poslední spoj.

Carlisle šel pro nás narychlo koupit lístky a my si šli sednout na židle, které nebyli moc pohodlné, ale co bych mohla chtít. Když se k nám přidal, chtěla Esme znát celý můj život. Ta hodina nám nestačila a já musela v rozhovoru pokračovat i v letadle. Z nějakého důvodu jsem jim neřekla, jak se ke mně teta chovala.

Myslela jsem si, že by to teď říct nebyl zrovna nejlepší nápad. Konečně jsme přistáli a mě se zmocňovalo vzrušení z neočekávané návštěvy. Jeli jsme taxíkem do ulice, kde bydlela. Taxikáři Esme nechala slušné dýško a my se vyskládali z auta ven.

Edward zaklepal na její dveře a my nedočkavě čekali. Dveře se otevřely a v nich stála Lucy. Šokovaně na nás zírala a já věděla, že Esme hned poznala.

Ta se jen narovnala a řekla: „Ahoj, sestřičko, dlouho jsme se neviděly.“ A usmála se na ni tím nejzákeřnějším způsobem, jaký jsem u ní kdy viděla…

 

 Moc mě těší vaše komentáře, ale i kritika. Klidně mi pište, v čem bych se mohla zlepšit. Budu moc ráda.


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Ztracená rodina 8. kapitola - Návštěva:

 1
3. cornelka6
23.03.2012 [11:10]

nevím proč, ale mám pocit jako bych něco provedla... to asi bude tím, že se Lucy jmenuje stejně jako já Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

04.08.2011 [12:18]

PetraCullen Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

18.06.2011 [17:43]

Kika57Páni... tak to je... něco! Chtěla bych vidět její výraz!! Strach, vyděšenost a ... ježiši já jsem tak zákeřná Emoticon Emoticon Promiň, ale pádim na další díl Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!