Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Zbouchnutá jeptiška - 19. kapitola

muži :)


Zbouchnutá jeptiška - 19. kapitolaBellina prohrátá sázka = večeře pro ni a Edwarda. Příjemné čtení přeje KPT.

 

Jelikož Bella prohrála sázku, musela nám oběma udělat večeři. Ještě dnes. A naskytla se k tomu úžasná příležitost, protože celá rodina odešla na jeden obrovský lov, Renée měla noční a Charlie odjel na tři dny s kamarády na ryby. Kam - to nevím. Rozhodli jsme se, že to bude u nás doma. Je tam větší kuchyně a všechno. Bella mě zavřela do mého vlastního pokoje s tím, že nesmím vystrčit nos, dokud na mě nezavolá. Seděl jsem na posteli a nepřítomně brnkal na kytaru, protože jsem měl jiné starosti než hloupé akordy.

To, že Bella prohrála sázku, znamenalo jediné. A to to, že jsem měl pravdu - budeme mít holku! Většina mužů chtěla syna, ale já byl šťastný takhle. Protože to bude moje malá princezna. Budu ji moct rozmazlovat a nechápat ji a její názory, až jí bude patnáct. Budu ji chránit a splním jí všechno, co si bude přát. Všechno!

„Už!” ozvalo se zezdola a já se vydal do obýváku. Tam to bylo úplně stejné, takže jsem si to namířil do jídelny. 

Bella mě tam překvapila u vchodu a zakryla mi oči rukama, což pro ni díky břichu a výšce bylo trochu obtížnější, ale nakonec mě dovedla ke stolu, posadila na židli a odkryla oči. První, co jsem uviděl, bylo světlo. Chvíli jsem se rozkoukával, ale pak jsem poznal, že se jedná o světlo svíčky, která stála uprostřed prostřeného stolu. I na oknech a všude možně byly zapálené svíčky. Venku už byla tma, takže to vypadalo moc pěkně. V místnosti vládla domácí atmosféra a mně se to moc líbilo. Moc.

„Teda, Bello, ty se překonáváš,” pochválil jsem ji a postavil se, abych ji mohl políbit.

„No jo, jde to.” Pokrčila rameny a sedla si naproti mně.

„Jde to? To jako fakt? Jsi těhotná a měla by ses kutálet po místnosti, ne uvařit večeři a udělat dokonalou výzdobu,” nesouhlasil jsem s jejím názorem.

„No vidíš to, večeře! Málem jsem zapomněla!”

Při té báječné večeři jsme toho moc nenamluvili, protože já jsem byl schopný dělat akorát mmmmlask mňam. Bella se neustále zakuckávala od smíchu, když viděla můj blažený výraz. Takhle dobře nevařila ani máma, ale to bude asi tím, že Bella není upírka a tím pádem nemá zničené chuťové pohárky.

Po večeři jsme si zatančili u písniček z rádia, ani nechci vědět, jaká stanice to byla. Raději. Byl to prostě úžasný večer.

 

Bella

 

Nemohla jsem si na nic stěžovat. Sice jsem si byla jistá, že Edwardovi porodím chlapce, ale i tak jsem byla nadšená z holčičky. A věděla jsem, že Edward je taky spokojený. Od začátku toho všeho jsem si u něj nevšimla jediného náznaku zájmu o dítě. Ale teď se do role otce dostával úplně sám a zničehonic. Jakýmsi zvráceným způsobem jsem na něj byla hrdá. Pro něj to bylo těžší. Byl to sedmnáctiletý středoškolák, který žil s upíry a spoléhal se na ně. Jeho svět nebyl nikdy úplně normální a zvykl si, že ho vždycky jeho rodina bude ochraňovat a pomáhat mu, protože oni na to mají čtyřiadvacet hodin denně. Ale teď - bum! Za tři měsíce si má v náručí chovat dítě, které je jeho vlastní. Přestože jsem byla stejně stará jako on, pro mě to bylo snazší. To dítě v sobě nosím už šest měsíců a dávno jsem se ztotožnila s rolí matky. Bylo to pro mě jako dýchání. Navíc (přiznejme si to) jsem byla vyspělejší. Byla jsem odmalička připravována na to, že ze mě bude jeptiška. V klášteře jsem se toho naučila spoustu, jako třeba to, že se o mě nikdo nebude pořád starat. Ostatní mají taky svoje potřeby a přání. Nemají celý den na to, aby mě hlídali. Byla jsme zvyklá na zodpovědnost a dospělost. Necítila jsem se jako hloupá nána, která se nechala zbouchnout od prvního hezouna, na kterého narazila. To ne. A navíc tu je ten trapný a nenormální fakt, že miluju svého bratrance! Příbuzný se prostě přitahovat nemají a tečka!

Pozdě večer jsme se ještě podívali na nějaký film, který jsem absolutně nevnímala. Byl mi ukradený. Vnímala jsem jenom Edwarda, který věnoval svoji pozornost jen a jen mé maličkosti. Láskyplně se na mě díval a já mu pohled oddaně oplácela. Dokonce došlo na pár polibků, ale nebyl v tom chtíč a ani touha. Jen čistá a nefalšovaná oddanost tomu druhému, která snad nebrala konce.

Oba jsme byli z celého dne dosti unavení, takže Edward usnul s jednou rukou podivně zkroucenou pod svým tělem, druhou mě objímal a hlavu měl položenou na mém břichu, odkud se sem a tam objevilo nějaké to kopnutí. Byla jsem šťastná. Jako ještě nikdy v životě. Moc!

 


Nejdříve bych se vám chtěla omluvit za délku téhle kapitoly, ale chtěla jsem ji celičkou zasvětit chvilce Edwarda a Belly a příliš tam netahat nic jiného. Takže jen doufám, že se vám kapitola líbila. :) V minulé jste se dozvěděli, že Bella čeká holčičku. Musím se přiznat, že už jsem si stokrát představila malého Edwarda s hnědými kukadly, ale holka byla naplánovaná už od samého začátku. Jenže... Jak by se mohla jmenovat? Já osobně nemám tušení! Absolutně ne. A tak se vás chci zeptat - Jaké jméno byste holčičce dali? Napište mi, prosím, všichni svůj nápad a já vyberu to jméno, které se objeví nejvíckrát, nebo které se mi prostě nejvíce líbí. Moc vás o to prosím, ale předem upozorňuji, že se Renesmee konat nebude! Vaše KPT... ;)


« Předchozí díl


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Zbouchnutá jeptiška - 19. kapitola:

 1 2   Další »
13. v.v
01.05.2014 [21:16]

Elizabeth...... Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

12. TheAmazonka
01.12.2013 [18:52]

krásná kapitola a přikláním se ke jménu HOPE Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

11. Michy1612
10.11.2013 [23:46]

ja už chcem pokračko pls :D ja túto poviedku zbožnujem Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

10. samantha
15.10.2013 [14:37]

Kedy bude ďalšia kapitola? Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

9. zuzka
21.08.2013 [10:30]

Teším sa na dalšiu kapitolu Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

8. Pinka25
18.08.2013 [21:38]

Strašně mě štvou ty jejich rodiče! Miluju děti a sem proti potratům a dávat děti na adopci! Nemaj si je dělat! Ale tůta povídka... Doufam, že jim malá zůstane. Jinak sem pro HOPE. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

7. Lucka
17.08.2013 [18:49]

skvělý díl Emoticon Emoticon Emoticon Asi budu souhlasit s tím jménem co navrhla AnnyCS moc se mi líbí Hope nebo by to mohla být Marissa, či Beth (zkráceno od Elizabeth). Moc se těším na další díl Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

6. PCullen
16.08.2013 [18:56]

Ahoj vím, že jsem do teď nekomentovala a slibuju, že se polepším.
Kapitola byla pěkná. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
A teď k tomu jménu. Můžu upřímně říct, že jsem o tom fakt dlouho přemýšlela, ale nezdá se mi nic vystižnějšího než co navrhla AnnyCS. Jméno HOPE (naděje) je krásné a přesto má v sobě podtón jisté víry v lepší život. Jak Edward, tak Bella chtějí od života něco jiného, než jim jejich rodiče naplánovali a jejich dcera tak nějak to jejich rodičům komplikuje, ale vždy přece je TA NADĚJE! Mládež zatím netuší, co si na ně jejich rodičové vymysleli ale jak jsem už napsala vždy je naděje, aby se jejich život vyvíjel i jinak než jak původně bylo zamýšleno. Emoticon Emoticon
Tak u další kapitoly dám o sobě vědět! :-)

5. Pegi
16.08.2013 [0:23]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

4. BabčaS
15.08.2013 [21:29]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1 2   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!