Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Zbouchnutá 4. kapitola


Zbouchnutá 4. kapitolaOtázka dne: „Kdo byl Carlisle v minulém životě?" P.S.: Omlouvám se, že je to tak krátké, ale jinak by to nebylo tak zábavné.

4.   kapitola

Budoucí babička smrt:

Přemístili jsme se se sudičkami smrti ke Cullenům, a tam už bylo veselo. Bella drbala Kerba za ušima a na klíně měla hlavu bezhlavého jezdce. Za pohovkou se krčil vyděšený Emmett a na Edwardovi bylo vidět, že návštěvu také ještě rozdýchává.

Jakmile jsme udělali pár krůčků, tak nás všichni zpozorovali. Bella se celá rozzářila a samou radostí položila hlavu bezhlavého jezdce na zem, odstrčila Kerba, zvedla se a přistála mi v náručí.

Nikdy jsem si pořádně neuvědomovala, jak moc jsem na svou dceru zvyklá. Pokaždé mi byla při ruce a najednou má svůj vlastní život a novou rodinu. Záviděla jsem jí. Bohužel mi je ale známo, že osud nemůže každou bytost nechat dokonale šťastnou dlouho. Jste čerstvě zamilovaní a prožíváte akorát první návaly vášně se svým přítelem nebo přítelkyní? Mám pro vás špatnou zprávu. Zmizí. První vlna vášně zmizí a vy nebudete mít najednou nic společného. Pokud jste si nerozuměli bez toho, abyste potřebovali vášeň. Pokud opravdu někoho milujete a jste s ním nebo s ní šťastni, tak se časem vynoří něco, co se pokazí. Třeba nemůžete zplodit potomka, druhá polovička vám zemře a spousta jiných věcí. Život je nevyzpytatelný a štěstí je vrtkavé.

Mým cílem několika posledních dnů je, aby moje dcera byla šťastná. Snažím se uplácet strejčka Osuda, aby moji holčičku šetřil a nepřipravil pro ni tak perný osud jako pro Tonyho. Sice mi Osud vyčítá, že už jednou jsem podváděla a stálo to mnoho životů, ale já nemohla koukat na to, jak Bella, která čekala na lásku tak dlouho, má o ni hned přijít. Prostě oživení Edwarda mě stálo spoustu energie a musela jsem pak doplnit zásoby. Ale to se nikdo z těch dvou nikdy nedozví. Nemíním jim říkat, že jejich nedočkavostí umřelo několik desítek lidí navíc. Určitě bych za to pochválena nebyla.

Bella měla radost z toho, že jsem se uráčila také dorazit, a časem se k nám přidal i zbytek Cullenovic rodiny. Carlisle sice nebyl nadšený z toho, že mě vidí, ale asi nikdy nic z toho, co jsem provedla, Esmé neřekl. Jinak by mě tak přívětivě nepřijala a vykopala by mě z baráku. Kdyby totiž věděla, že já jsem ta, co zařídila, aby potratila a chtěla se zabít, tak by mě nenáviděla. Jenže tenkrát mě v krutém zabíjení zastavil Carlisleův výraz utrpení. Milovala jsem ho a miluji ji ho pořád. Proto jsem ji nemohla zabít. Carlisle je má pravá neopětovaná láska. Asi bych vám měla vysvětlit, co znamená pro bohyni nebo polobohyni pravá láska.

Jako bohyně, nebo Bella jako polobohyně potkáme jednou svou pravou duši, do které se zamilujeme. Pokaždé, když umře a převtělí se do čehokoliv, tak ji můžeme vyhledat a být s ní. Bohužel, tentokrát se mi nepovedlo, aby se duše Carlislea zamilovala do mě, a ještě se z něho stal upír. Bude trvat věčnost, než jeho duše půjde dál. Láska je prostě prevít.

Můžu být alespoň ráda za Bellu, která svou pravou lásku našla a je jí nyní po boku. Jen jsem měla trochu strach z toho jejího těhotenství, už když jsem byla těhotná já, tak jsem měla problémy se zabíjením svého okolí. A Bella má ten samý. Bude makačka tohle těhotenství pro ostatní vůbec přežít. Ale strašit jsem nikoho nechtěla.

Návštěva probíhala v klidu, dokud se neodvedla debata na smrt. Carlisle nebyl nadšený z toho, že považuji za dokonalou veřejnou popravu z poloviny 18. století, popravu královraha. Vlastně vůbec nesouhlasil s tím, že lidé byli takto trestáni.

„Každý jednou umře,“ oponovala jsem mu. Carlisle se tvářil naprosto dotčeně.

„Ale to neznamená, že se lidé musí před smrtí mučit. Stejně to nezmění tvůj rozsudek o tom, co s dotyčnými bude dál,“ navážel se do mě. Celej on.

„Jo, tohle ti je podobné. Všichni jsou bezbranní a zoufalí a ty vždycky musíš být jejich zastáncem,“ vyprskla jsem na něj. Všichni nás pozorovali a zarytě mlčeli. Jen Bella do mě občas kopla, abych držela jazyk za zuby.

„Co tím myslíš?“ zeptal se nechápavě.

„Je jedno, do koho se tvá duše převtělí. Vždy budeš ten, co pomáhá lidem a chrání slabé. Vem si třeba naposled. Z mladého silného muže se stal nejprve pomstychtivý muž, který chtěl zničit život nottinghamskému šerifovi, protože mu zabavil majetek. A jak se to zvrtlo? Najednou si pomáhal slabým a bezbranným,“ vzpomínala jsem.

„Nakonec jsi umřel mlád a já s tebou nestrávila ani moc času. Nemůžeš si to pamatovat. Jako Marianna jsem se ti snažila vysvětlit, že Bůh neexistuje. Nevěřil jsi mi. A nedal sis říct a musel se jít do toho chudého kostela pomodlit. Tam tě matka představená uspala vínem a podřezala ti žíly. Bohužel jsem tě tenkrát nestihla zachránit a umřel si mi v náruči,“ vyprávěla jsem smutně. Carlisle na mě vyděšeně zíral a nechápal.

„Ale to si nemůžeš pamatovat. Vždy, když se tvá duše převtělí, tak většinou vše z minulých životů zapomeneš,“ dořekla jsem. Všichni na mě konsternovaně zírali, až na Emmetta, který si udiveně prohlížel Carlislea.

„To mi jako chcete nakukat, že Carlisle byl v minulém životě Robin Hood?“ zeptal se nevěřícně Emmett.

„Ano. To víš. Byl to fešák v punčocháčích,“ prohodila jsem, aby se uvolnila atmosféra a zabralo to. Doufala jsem v to, že si nikdo nevšiml, že i přesto jsem do Carlisleho stále zamilovaná. Jen Bella si mě soucitně prohlížela. Znala pravdu.

3. kapitola = 5. kapitola



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Zbouchnutá 4. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!