Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Zázrak jedinečné lásky - 6 - Najít chybějící části rodiny, to toho chci tolik?

Renesmee a Jacob Blackovci


Zázrak jedinečné lásky - 6 - Najít chybějící části rodiny, to toho chci tolik?6.kapitola je z pohledu Belly
V příští kapitole se můžete těšit na Volterru a teď už jenom směle do čtení.
Věnováno Azeret, která mě dokopala k napsání dalšího dílku. Moc ti děkuji.
Zkuste mi nechat nějaký tem komentík.
Chobotnicka

6 – Najít chybějící části rodiny, to toho chci tolik?

Bella

Takže opět pozvánka na Volterský ples. Nechápu, že to Ara pořád baví, moc dobře ví, že ho nenechám se přiblížit k dětem víc jak na pět metrů.

Moc dobře si uvědomuji, že se trojčata o sebe dokážou postarat sama. Dávají mi to i najevo, ale plně chápou moje chování. Jsem ráda, že Aro, poslal Aleka a Jane. Díky jejich přítomnosti jsou mé děti šťastné, tedy skoro všechny.

Z mého proudu myšlenek mě vytrhly zvuky přijíždějících aut a během vteřiny tři láskyplné náruče, které se ke mně tiskly.

Asi jsem musela vypadat smutně, protože jejich obličeje byly zachmuřené. Uvědomila jsem si proč tomu tak je. Zase jsem seděla ve svém ateliéru a před sebou nedokreslený obraz. Teď, jsem se na něj pořádně podívala, bodlo mě u mého mrtvého srdce.

Na plátně byla jeho tvář, tak jako vždy když přemýšlím o dětech a budoucnosti.

Vždy když začnu nad něčím přemýšlet, tak automaticky moje ruce začnou malovat. Maluju a nevím co, když je dílo hotové podívám se na něj a vždy je to odraz něčeho ze mě, milované osoby, rodiny, místa, okamžiku, prostě všeho co mě za můj lidský ale i upíří život potkalo a nejvíce se objevuje on, jeho rodina, momentky s ním i ostatními, naše louka uprostřed léta posetá tisíce květy.

Na smutek a bolest, kterou jsem cítila, když mě opustil jsem už, jak dávno zapomněla. Pochopila jsem, proč mě opustil, nechtěl, abych se stala upírem. Chtěl pro mě normální život, manžela, rodinu, děti, stáří, vnoučata, ale zapomněl na to, že mé srdce už nikdy nikomu jinému patřit nebude a odešlo s ním.

Kdybych ho potkala, asi bych se ho zeptala, proč mě opravdu opustil, nevěřím, že mě nemiloval a byla jsem pouze jeho pobavení. Jsem odhodlaná ho vyslechnout, a pokud bude prosit o odpuštění, odpustím mu, tak jako už jsem to udělala před léty.

Bože jak dlouho jsme je s dětmi hledali a bezvýsledně. Nakonec jsme to vzdaly a usadily se vždy na pár let na jednom místě. Trojčata chodila na střední a na vysoké. Caio, jemu věčně věrní Jane s Aleckem a jejich menší garda plně jim oddaná jezdí na pravidelné návštěvy a náš dům na tu chvíli strávenou s nimi prosycen láskou a radostí za života.

„Mami!“ křikl na mě Carl.

„Promiň, jenom jsem se zamyslela. Co si potřeboval Carle?“ zeptala jsem se svého syna.

„Už jsi zase vzpomínala?“ zeptal se smutným hlasem.

Podívala jsem se po všech třech, smutně se usmála a v objetí je přitiskla k sobě, každému z nich dala pusu do vlasů. Nemam ráda, když mě najdou v tomhle rozpoložení a jenom díky tomu, že jsem 100% upír, mi netečou po tvářích potoky slz.

„Mamí, co kdybychom je zase začaly hledat?“ zeptala se s nadějí v hlase Nessi, zvedla hlavu a dívala se na mě těma zelenýma očkama.

„Nessí, víš, jak ráda bych je našla, měla u sebe část chybějící rodiny, ale sama moc dobře víš, jak dlouho jsme je předtím hledaly a nenašly,“ povzdechla jsem si, „vždyť i Caius nám pomáhal.“

„Mami, jedeš do Volterry i s nějakou nadějí, třeba i tou nejmenší, že by tam mohly být?“ ptala se Eli.

Zvedla jsem ruku, pohladila jí po bronzových prstýncích a zadívala se do jejích hlubokých, čokoládově hnědých očí a pouze přikývla.

„My taky,“ pošeptal Carl.

Podívala jsem se na svého syna, který byl jeho věrnou kopií, až na ty jedinečné oči. Byl moje sluníčko, na svůj věk byl vždy moc chytrý a staral se o své sestry jako jejich ochránce. Nedokážu si představit, že by odemne odešly a já zůstala sama, až moc je miluji a bez nich nemá můj život smysl. Vím a uvědomuji si, že jednou odejdou za svými polovičkami, budou mít svatbu a začnou žít svůj vlastní život.

Bože, to chci toho tolik? Vždyť já chci pouze celou rodinu, najít její chybějící články a zcela je. Najít Edwarda, aby měl kdo odvést holky k oltáři a já měla s kým strávit zbytek věčnosti. Vždyť já chci jediné, zcela rodinu abychom mohly být šťastní a těšit se ze života co nám byl dán.

„Mami?“ ptal se Carl s pozvednutým obočím.

„Copak?“ usmála jsem se na něj.

„Kde je Alec s Jane?“

„Šli na lov. Jane, se chce jít potom podívat po nějakých šatech na ples,“ sdělila jsem mu a sledovala jeho výraz ve tváři.

Jeho nejdřív vyděšený výraz z blížících se nákupů se změnil v zasněný.

,Na co ten kluk zase myslí?´ blesklo mi hlavou.

„Pojď, něco vám uvařím k obědu. Na co máte chuť?“ druhou větu jsem řekla hlasitěji, aby mě slyšeli i holky, které se vypařily do svých pokojů.

„Co třeba pořádně krvavý steak s hranolky?“ ptala se Nessi sotva jsem vešla do kuchyně.

„Jsem pro!“ křikla Eli z pokoje.

„Já taky,“ přidal se Carl.

„Takže tři krvavý steaky,“ usmála jsem se na svoje děti.

Zrovna akorát všichni dojedli, když se do kuchyně vřítilo tornádo, v podobě Jane a zaparkovalo na klíně Carla. Jenom jsem se na ně usmála, vzala od všech talíře a šla je umýt.

„Carlisle víš, co budeme dělat odpoledne?“ ptala se nadšeně Jane.

„Ne nevím, ale ty mi to určitě řekneš,“ odpověděl jí a usmíval se na ní Carl.

„Půjdeme se kouknout po šatech na ples, že půjdeš taky prosím, prosím,“ dožadovala se se psíma očima jeho účasti.

„Řekl bych, že mi nic jiného ani nezbývá. Nemam totiž oblek,“ odpověděl a já si uvědomila, že má naprostou pravdu, ten co má se vůbec nehodí na Volterský ples, ale pro obyčejného studenta k zakončení studia k čemuž byl určen.

„Tak půjdeme všichni,“ řekla jsem.

„Jdeš taky?“ ptala se Nessi Aleca.

„Jo půjdu taky, potřebuju si něco zařídit,“ odpověděl Alec a v očích měl jiskřičky a zlatá barva jeho očí to ještě víc podtrhovala.

Jsem ráda, že Jane a Alec, pijí zvířecí krev, alespoň když jsou u nás, a musím uznat, že jim ty zlaté oči sluší.


 

Takže další dílek je tu a teďka se jdu pustit do DSTAN :o)

5. kapitola << Shrnutí >> 7. kapitola



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Zázrak jedinečné lásky - 6 - Najít chybějící části rodiny, to toho chci tolik?:

 1
9. Marfii
20.11.2013 [22:26]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Dobrá povídka :D prosím pokračování

8. R
31.07.2012 [9:03]

uz to prosiiiim dokonci.....neviem ci uz to mas ale ja sa nemozem dostat k ostatnym kapitolam takze predpokladam ze nie......uz ju dopis....sa nemozem dockat nato, ako to skonci....uzasne si ju zacala a a bolo by velmi smutne keby si na tuto poviedku zabudla

7. Naťule
14.06.2012 [17:48]

Prosím prosím smutně koukám,dokonči prosím tuto povídku!!!Je úžasná!!

6. sissa
06.06.2012 [18:25]

prosímdokončite túto poviedku ja som ju našla iba teraz a chcela by sm si ju dočítať prosím dokončite ju inak pekná kapitolaEmoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

5. Anie
29.09.2011 [17:19]

šíleňě moc prosím pokračování Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

19.08.2011 [19:10]

VampE4Bprosím, rosím... moc moc prosím přidej další kapitolu! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

31.07.2011 [14:38]

jesikatadalsiiii Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

2. Babča S.
25.05.2011 [21:55]

Pokračuj,prosím Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

1. petravitkova97
21.05.2011 [16:09]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon PROSÍM NEPŘESTÁVEJ TO PSÁT JE TO BEZVA POVÍDKA Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!