Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Zázrak jedinečné lásky - 5 - Příběh 2. část

Stephenie Meyer


Zázrak jedinečné lásky - 5 - Příběh 2. částJak jsem slíbila tak také plním... pokračování čtvrté kapitoly s názvem PŘÍBĚH... Dozvíte se kdo je on neznámí upír, který našel Bellu v pralese a jak s ní naloží. Edward se s trojčaty domluví na pomoci. O jakou pomoc se jedná? Přečtěte si kapitolku a uvidíte.
Chobotnicka

5 – Příběh   2. část

 

 

Edward

Ce lá rodina z tuhla v zděšení a já s dámskou částí rodiny jsme zalapali po dechu.


 

„Když se narovnala, tak na ní promluvil.

,Co tak krásné a mladé děvče jako jsi ty dělá samo tak hluboko v pralese?´ nad zvukem jeho hlasu se lekla a s děsem se otočila. Neznámí upír, strnul v šoku a upíral své karmínově červené oči na její velké břicho. Bella si ho zkoumavě prohlížela, přišel jí povědomí, ale nevěděla odkud. Nakonec se jí vybavil obraz z Carlisleovi pracovny se třemi andělskými postavami, dokonce si vybavila i jména. Před ni stál Caio, netušila, co s ní udělá a bála se o svůj i náš život.

Caio se probral z prvotního šoku a pomalím krokem k ní došel. Nechtěl ji ublížit a Bella mu nakonec začala důvěřovat. Začal jí místo zvířecí krve nosit lidskou, kterou si obstaral v nemocnici. Věděl, že jiný způsob by nepřijala.

Díky tomu, že byl navštívit nějaké své známé, narazil na Bellu, když se vracel zpět do Itálie. Rozhodl se, na Bellu dohlédnou a zavolal Arovi, že se ještě nějakou dobu zdrží.

Na den D byl Caio plně připravený. Nechtěl Bellu vysát, a tudíž chodil pravidelně lovit a jeho tělo jakoby plavalo v krvi, tak to popisoval. Věděli, že dítě nebude jenom jedno, ale trojčata byla velké překvapení. Bella ztratila mnoho krve, a i když jsem ji já zevnitř pokousal, nestačilo to. Naštěstí Caio měl už předem připravený plán a Bellu kousnul ihned, jak se poslední z holek dostala ven.

Ležela tiše, vůbec nekřičela, jenom se jí sem tam v bolestech cukaly paže a nohy. Caio nás omyl od krve, oblékl do věcí, které koupil a přinesl, zabalil do zavinovaček a nakrmil nás.

Postýlku jsme měli hned vedle postele, na které ležela mamka. Caio se děl na židli hned vedle nás a držel Bellu za ruku a povzbuzoval ji.

Celá proměna trvala dva dny, díky jedu co se jí dostal do organismu ode mne ještě v době těhotenství a mého pokusu ji zachránit.

Caio s námi zůstal ještě měsíc, než si Bella zvykla na upíří život. Díky svému sebeovládání, které ze začátku považovali za dar, jí lidská krav nevoněla. Naučila se lovit zvěř a Caio byl na ní velice pyšný. Začal ji totiž brát jako mladší sestru,“ u tohohle přirovnání se pousmál a já jen nechápavě zíral. Nedokázal jsem si představit Caia jako starostlivého „člověka“, který se stará o nemohoucí těhotnou dívku. Na druhou stranu se není, čemu divit Bella vždy dokázala zaujmout.

„Než odešel, dal Belle několik kreditních karet a dvoje klíčky. Ona na něj začala vrčet, ale jenom jí zpražil pohledem. Podíval se na nás, v té době jsme byly velcí, jako tříměsíční batolata. ,Kvůli nim. ´

Podrobně mamce vysvětlil, kde máme nový domov, předal nové doklady a vše ostatní zařídil. Auto bylo vybavené dětskými autosedačkami a v kufru byly nezbytnosti na cestu. Nakonec jí dal mobil a kartičku s jeho soukromím čísle, které je jenom pro ni a děti. Vzal nás pod ochranná křídla a drží nás co nejdál od Ara. Na plesy do Voltery jezdíme, ale v Arově přítomnosti nikdy nezůstáváme déle než pár vteřin.

Caio nás dodnes pravidelně kontroluje a sem tam přijede na návštěvu. Bere s sebou i Jane a Aleca, ale tak aby o tom Aro neměl ani potuchy,“ zakončil vyprávění a podíval se po nás.

„Jak to uchrání před Arovým darem?“ zeptal jsem se. Nějak si nedokážu představit, jak se jim to celou tu dobu vede.

„Jednoduše, Aro má v gardě jeden moc šikovný dar. Jeremy, tak se jmenuje, totiž dokáže uzavřít danou vzpomínku do jakoby mýdlové bubliny, kterou Arův dar nepronikne a ani nezjistí, že mu něco zatajuje,“ vysvětlil nám to a na tváři mu hrál potutelný úsměv. Když jsem se podíval po jeho sourozencích, měly stejný úsměv jako jejich bratr. Co jenom skrývají.

Otázek bylo mnoho a strávili jsme jimi celou noc a den. K večeru dalšího dne jsme se rozloučily a trojčata odjela domů za Bellou.

Ještě před tím než odjeli, sem se s nimi domluvil na tom, že Belle nic neřeknou a oni mi na oplátku slíbili, že mi pomohou získat ji zpět, ale musím vydržet do plesu ve Volteře. Nakonec jsme si ještě vyměnily čísla s tím, že jim budu psát pouze SMSky z důvodu přítomnosti Belly a když bude vzduch čistý, tak mě zavolají zpět.

S pocitem, že se štěstěna zase jednou na mě usmála, jsem sedl za volant svého Volva, ve kterém už čekala Alice, která viděla mé rozhodnutí, spolu s Jasperem a vyjel jsem směrem k lesům plných zvířat na lov, který si po dlouhém století užiji a budu dokonce vnímat, jakou krev piji.


 

4. kapitola << SHRNUTÍ >> 6. kapitola



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Zázrak jedinečné lásky - 5 - Příběh 2. část:

 1
1. dadulinka15
02.08.2012 [13:07]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!