Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Zázračný svit luny - Záře Slunce (14)

robert


Zázračný svit luny - Záře Slunce (14)V minulé kapitolce přišlo pár uvědomění při poradě... Teď se zase vrátíme k Sethovi a k tomu, co bude dělat. Hezké čtení přeje zuzu.

P.S.: K tomuto nápadu mě navedl jeden z vašich komentářků, podobnost jména bude na místě. Děkuji za nápad. :)

P.P.S.: Odteď, pokud nenapíšu jinak, bude vždy pohled Setha. Děkuji za pochopení.

14. kapitola - Zoufalí lidé dělají zoufalé činy

Pohled Setha:

Už jsem nemohl dál. Samota mě zase ubíjela a já už jsem se nechtěl nadále takto moc trápit. Proto jsem se rozhodl, že navštívím dceru Jareda, Elizabeth.

Došel jsem k jejich domu a zazvonil. Ani jsem nemusel čekat dlouho, k mému překvapení totiž ihned otevřela dveře Eli.

„Ahoj, Sethe, co ty tady děláš?" ptala se mě překvapeně. No jo, před rokem jsme se rozešli, i když v přátelském duchu, ale od té doby jsme se moc často nevídali. Nedivím se, že je mou přítomností překvapena.

„Ahoj, já... Chtěl jsem tě prostě vidět." Po tváři se jí rozlil úsměv, který byl naprosto nakažlivý. I když jsem byl již otisklý, dokázal jsem aspoň na tyto momenty na Kate zapomenout.

„Tak já se jen obleču a můžeme vyrazit," řekla mile a na chvíli mi zmizela z očí. Po chvíli se vrátila oblečená ještě v bundě a už jsme mířili směr pláž.

I když jsem tam zažil krásné chvilky s ní, vzpomínky mě nepoložily. Konečně. Už jsem si myslel, že se jí ani na chvíli nezbavím.

S Eli jsme si povídali o všem, co se nám dělo poslední rok. Náš přátelský vztah byl podoben tomu milostnému, akorát jsme se nelíbali a nedrželi za ruce. Jinak jsme si skvěle rozuměli a ona byla jediná, které jsem mohl vyklopit vše, aniž bych se musel bát, že se to dozví dalších dvacet lidí.

Když jsem jí oznámil, že jsem se otiskl, hrozně mi to přála, ale když jsem jí vysvětlil, jak to teď je, utěšovala mě, že vše bude v pořádku.

Právě jsme seděli na vyplaveném kmeni, vypadajícím jako lavička, když jsem uslyšel tichý vzlyk a vzdalující se kroky. Podle vůně, kterou ke mně vítr donesl, jsem poznal, že to byla ona. Ale nechtěl jsem ji řešit, nechtěl jsem ji vidět.

Tušil jsem, proč odešla. Vidět svou drahou polovičku s někým jiným je velice těžké, ale já potřebuji, aby si uvědomila, co pro ni znamenám. Pak by snad mohla změnit názor.

Tato vyhodnocení prošla mou hlavou během momentu, takže Eli si ničeho nevšimla. Objal jsem ji kolem pasu a byl rád za to, že nemusím stále myslet na Kate. Stačilo, že jsem věděl, že když od Eli odejdu, tak se mi myšlenky vrátí.

Tentokrát jsme se bavili o filmech, seriálech. Domlouvali jsme se, že bychom spolu mohli jít do kina, ale zase samozřejmě záleželo na okolnostech.

Pomalu se stmívalo a já ji doprovodil domů. Dnešní odpoledne jsme strávili super pokecem, ale bál jsem se samoty.

Rozloučil jsem se s ní u jejích vchodových dveřích a pak šel do lesa. Procházel jsem mezi stromy a nasával jejich vůni, když jsem si uvědomil, co cítím.

Její vůně mě položila na zem. Zhroutil jsem se a složil si hlavu do dlaní. Proč musím najít lásku takovým způsobem? Proč jsem se neotiskl do smrtelnice, jakou je třeba i Eli, ale do poloupíra, které má ještě k tomu vražedné sklony?

Nevím, jak dlouho jsem tam takhle přemítal, když mě přerušily tiché kroky. Člověk není tak tichý a někdo ze smečky by nadělal o trochu více rámusu. Znám je. Takže to byl někdo z Cullenů.

„Ahoj Sethe," potvrdil mé podezření Edward.

„Co chceš,“ vyjel jsem na něj v hlavě. Zrovna se mi dvakrát nechtělo mluvit.

„Chci si s tebou pohovořit," oznámil na oko věcným tónem, ale mírné zaváhání v hlase ho prozradilo.

Beze slova jsem se zvedl a běžel na louku, kde tehdy jsme bojovali proti té zmiji Victorii a jejímu povedenému příteličkovi novorozenému. Ani si již nepamatuju jeho jméno. Věděl jsem, že mne Edward bude následovat.

Jakmile jsem se zastavil, rozhlédl jsem se.

„Nic se tu nezměnilo," pronesl Edward tiše. Pak se několikrát nadechl, jako by to, co právě řekne, bylo velice těžké vyslovit.

„Sethe... Ness s Jakem se vrátili k nám, domů," oznámil mi. Tím pádem se mi všechno vypařilo z hlavy a já na něj civěl jako u vytržení.

„To... To nemyslí vážně? Nestačí, že Katherine ji chce zabít, ještě si sem pro tu smrt musí dojet!" vyhrkl jsem, když mi pravda došla k logickému myšlení.

„Hele, já také z toho nejsem nadšený, ale už je to tak. Chce to vyřešit co nejdříve, takže si zkrátili líbánky, aby ten strach mohl u nás všech co nejdřív skončit," vysvětloval. Já vše chápal, ale bál jsem se. Nechtěl jsem přijít ani o jednu, obě jsem svým způsobem miloval, i když u Ness to byla jen kamarádská láska.

„Jak... Jak to chce vyřešit? Vždyť zabije nebo bude zabita, žádná možnost neexistuje. Jak mi nedávno Katherine řekla, má zničující moc, proto nemohou existovat vedle sebe."

„Sethe... Je smrt špatná?" Tou otázkou mě naprosto zaskočil. My se tu bavíme o tom, jestli se pozabíjí, a on se ptá na tak takovou věc? Mé zmatené myšlenky mu na tváři vykouzlily něco podobného pobavenému úsměvu.

„Já nevím... Myslím, že smrt je protiklad života, jedno bez druhého nemůže existovat," odpověděl jsem po dlouhých úvahách. I když mi přišlo zvláštní mluvit o něčem, čemu já ani on nemusíme být zrovna vystaveni. Prozatím.

„Vidíš, jako existujeme my a tím pádem i vy, jako jsou muži a ženy, jako je nebe a peklo... Tak pokud existuje Dítě Měsíce s obnovující mocí, tím pádem Dítě Slunce představuje moc zničující. Je snad špatné, že někdo umře? Ne, jen se ve svém koloběhu vydá dál," pronesl. Já na něj koukal jak puk. Tohle mě nenapadlo. Tím pádem Katherine nemusí být zlá... Ale proč je posedlá zabitím Renesmé?

„Je posedlá," řekl Edward prostě. Pak mi popsal, co se dozvěděl od Ness jak z hlavy, tak i z toho, co jim pověděla, že já konečně pochopil, že Kate není špatná. Špatné je to, co ji navádí.

„Carlisle měl takový malý nápad... Ale chápu, když nebudeš souhlasit," přerušil naši chvíli ticha, která po jeho vysvětlení nastala. Zvědavě jsem na něj pohlédl.

„Chce mít chvíli Katherine pod dozorem... S tebou. Chce zjistit, jestli se ona může toho našeptávače zbavit normální cestou. Samozřejmě Ness s Jakem budou v té době pryč, nejspíš v La Push. Je to jedna z věcí, co nás napadla, abychom vám všem pomohli."

„A když se to nepodaří, tak co pak?"

„Má dcera má jakýsi plán. Neví, jestli se jí to podaří, ale věří, že ano. Bude to těžké pro nás pro všechny, ale nemůžeme už nikoho sledovat, jak se ničí. Nás to ničí také, hlavně, když jde o tebe."

Přemýšlel jsem. Můžu jí ukázat pravou rodinu, ve které by byla šťastná. Věřím, že kdyby Cullenovy přijala, tak oni by ji do své rodiny přijali s otevřenou náručí. Dokud nedojde k rozhodujícímu konfliktu, je stále naděje, že se vše otočí k dobrému...

„Já budu rád s ní, ale jsem zvědavý, jak ji chcete přesvědčit, aby šla k vám," prohlásil jsem po chvíli přemýšlení. Sice být mezi osmi upíry nebude nijak lehké už jen kvůli jejich pachu, ale kvůli ní zvládnu cokoliv.

„Neboj se, Alice se o vše už postará," oznámil sebevědomě a usmál se. Já si v duchu trochu oddychl. Doufal jsem a pevně věřil, že se to podaří. Když ne, tak pak už jen osud zasáhne...

 

13. kapitola <-> 15. kapitola

 


 

Ahojky lidičky, omlouvám se, že to trvalo trochu déle, než jste zvyklí, ale máte tu další kapitolku. Pozastavila jsem veškerou svou tvorbu, abych se konečně pustila pořádně do téhle povídky a dopsala ji, takže kapitolky čekejte častěji.

Chci zase poděkovat za komentářky k minulé kapitole a chci vědět, komu tato povídka chyběla, abych věděla, pro kolik lidiček píši. Jsem zvědavá na vaše odezvy. Děkuji za vše, vaše zuzinecckaa.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Zázračný svit luny - Záře Slunce (14):

 1
5. Jana s
29.12.2014 [16:09]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

29.12.2011 [23:30]

Wolfik343hmmm... Snad to Kathrine úplně nezničí Emoticon Muselo bt pro ni hrozné vidět Setha s Eli, alespoň Seth si krátkodobě ulevil ! Opět se tu ukázal vždy chytrý Eda xD Emoticon Jelikož je to hrozně napínavé rychle musím dál xD Emoticon Emoticon Ještě sem chtěla dodat, že se mi líbí tvůj styl psaní, já se od toho nemůžu pomalu ani odtrhnout! Hrozně poutaví!!
Mimochodem,co znamená to, že se Alice o to postará !!??? Emoticon Emoticon

3. UV
15.11.2011 [18:10]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

2. Lili
15.11.2011 [16:54]

Paaani chvilku tu nejsem a ty pridáš hned tři dilky. Ten nápad se žárlivosti je super. Jinak uz se těším co bude dal. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

15.11.2011 [10:34]

Kalibanmoc pěkné. Jsem zvědavá co to vymysleli, tak šup další! Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!