Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Zázračný svit luny - Záře Slunce (13)

Stephenie Meyer signing book


Zázračný svit luny - Záře Slunce (13)V minulé kapitolce se Seth zase s někým pohádal... V této kapitolce se nám vrátí Ness a Jake z líbánek a ještě předtím bude další rodinná porada u Cullenů... Hezké čtení přeje zuzu.

13. kapitola - Problémy a zase problémy

Pohled nikoho:

Seděla sama a dívala se na dveře, kudy před chvílí odešel. Nemohla uvěřit, že ji tu zanechal samotnou. Myslela si, že když už se mají rádi, tak spolu vydrží. Že on ji podpoří. Nečekala, že ji srazí na kolena.

S rukama obtočenýma kolem své hrudi pozorovala, spíš hypnotizovala, dveře. Očekávala, že se za chvíli vrátí a poví, že to byl vtip, ale jaksi taksi se dveře vůbec neotvíraly.

Čas utíkal a ona jen seděla. Už ani neměla slzy, jen tiché vzlyky rušily ticho v místnosti.

Nakonec si šla lehnout. Sny zase byly jen a jen o něm. Zdálo se jí o jejich prvním polibku, o jeho horkých rukách, které ji objímaly, o tom, jak je jí dobře, když se k němu tulila...

Ráno se probudila se slzami v očích. Jeho přítomnost jí chyběla čím dál tím více. Nevěděla, co má udělat. Měla svůj úkol, který musela splnit. I když mu tím ublíží...

„Ne, nad tím nesmím přemýšlet,“ rozkázala si. Byla prázdná, druhá polovina jí chyběla, ale když za ní nechtěl stát, nechtěl ji podporovat, tak musela na vše být sama.

*   *   *

Někdo jiný někde jinde:

Renesmé se smutně dívala z lodi na ostrov Esmé, odkud právě s Jakem odjížděli. Slzy hrozily, že překonají hráz očních víček, proto rychle zamrkala a vydala se ke kormidlu za svým milým.

„Taky je ti tak smutno?" šeptl jí Jake do vlasů, kam ji okamžitě políbil. Přikývla, protože mluvit momentálně nemohla. Věděla, že hlas by ji zradil. Trhalo jí srdce, že museli domů tak brzy, ale bohužel její povinnosti nepočkají.

Objala Jaka kolem pasu a položila si hlavu na jeho rameno. Takhle dojeli do přístavu, kde v klidu předali loď správci. Pak pomalu šli ke stanovišti taxíků, přičemž se jedním nechali odvézt na letiště. Nechtělo se jim domů, na obou to bylo velice vidět, jak neochotně kráčí.

Ness měla strach z toho, co se bude dít doma. U rodičů už byla zvyklá na ochranitelské pudy, ale teď si nedokázala představit, jak se budou chovat, když jí hrozí takové nebezpečí.

Jake zase přemýšlel nad tím, jak to budou mít teď ve smečce. Leah ani Setha od té doby ve vlčí podobě nezastihl, takže vůbec nevěděl, jak na tom doma jsou. Nejvíce se bál totiž o Setha, protože na něm vlastně seděla odpovědnost největší, to největší rozhodnutí. Jacob právě výjimečně chápal, že kdyby se Seth postavil za Katherine, tak s ním nemůže nic udělat. Otisk se staví nad práva alfy, s tím bohužel nemůže nic udělat.

Za takových myšlenek nastoupili do letadla a letěli domů.

*   *   *

Opět někdo jiný, někde jinde:

Alice už na letišti v Seattlu podupkávala netrpělivě nohou. Věděla, že mají přiletět až za půl hodiny, ale kdyby bylo v její moci, tak by čas popohnala. Edward, stojící vedle ní, byl velice na nervy, protože se těšil na svou holčičku, a vůbec mu nervozita Alice nepomáhala.

Jediná Bella zůstala naprosto v pohodě. Vnitřně byla samozřejmě rozpolcená, nervózní a i šťastná, ale navenek nedávala své myšlenky vůbec najevo. Už jen proto, že když viděla svého manžela a svou nejlepší kamarádku, jak se tak ošívají, nechtěla jim přidělávat starosti i své.

Nakonec se všichni dočkali. Jakmile Edward zahlédl svou holčičku, vůbec nic mu nebránilo se k ní dostat a už ji držel v náručí. Bella takhle objala Jaka. Byla ráda, že jsou zatím ještě v pořádku, ale podle jejich smutných výrazů očekávala, že již vědí, co je čeká.

Nakonec se také dostala k tomu, aby objala svou jedinou dcerušku. Slova nebyla potřeba, byly prostě rády, že jsou spolu.

Nakonec se všichni po přivítání vydali směr jejich auto. Naštěstí s sebou měli Jeepa, jinak by se do auta určitě nevešli. Zavazadla nacpali do kufru, který vše naštěstí pohltil, a pak si posedali. Museli tu chvíli cesty vydržet své pachy, ale už na sebe byli tak zvyklí, že jim to skoro ani nepříšlo nepříjemné.

Jakmile přijížděli k domu, všichni stáli již před domem, a jakmile Edward auto zastavil, všichni tahali Ness i Jaka z auta i přes to, že byli připásáni. Všichni se smáli, když se snažili z pásů vykroutit, aby pak oba mohli skončit v náručí všech Cullenů.

Všichni oba objímali, jakoby se neviděli několik let a ne jen pár dnů. Všichni tušili, co se asi bude odehrávat, až přijde Carlisle domů z práce, ale teď jen od těch dvou vyzvídali, jak se měli, co dělali, kde všude byli, jestli někde byli, a další otázky v podobném duchu.

Dokud se všichni vyptávali, nikdo nepomyslel na blízké nebezpečí, akorát tam stále s nimi bylo, číhalo, až bude moci být vypuštěno.

Nakonec jejich veselou debatu přerušil Carlisle, který přišel ze své služby v nemocnici.

„Ahoj, Nessie, Jaku, co vy takhle brzy doma? Myslel jsem, že si užíváte líbánky," zdravil je předvapeně, jakmile otevřel dveře. Náhle se v místnosti rozprostřelo tak ledové ticho, že nebylo pochyb o tom, kam se teď hovor bude stáčet.

Nakonec to nesnesitelné ticho přerušila Ness.

„Jééé, ahoj dědečku, tak ráda tě vidím! Ani nevíš, jak je to na ostrově kouzelné, ty západy slunce, východy měsíce, třpyt měsíce o hladinu moře...," zasnívala se Ness a zároveň ho šla obejmout. Když ji tak držel v náručí, přemýšlel, co se asi děje, když je tak... Chová se moc zvláštně, přišel na to.

„Dobře, teď by mě ale také zajímalo, co děláte po necelých čtrnácti dnech doma," řekl to, co ho nejvíce zajímalo. Samozřejmě se všichni automaticky přesunuli do obýváku na rodinou poradu.

Carlisle sice vůbec nechápal, co se jako má dít, ale šel za nimi. Jako hlava rodiny jediný zůstal stát a čekal na vysvětlení od ostatních. Nakonec váhavě začal Edward.

„No, víš, jak má Ness ty své zvláštní schopnosti..." Carlisle přikývl na souhlas.

„Tak díky nim zjistila, že Dítě Slunce je mezi námi a že ji chce zabít," dořekla za něj Alice. Nessie se líbilo, jak se táta s tetou Alicí tak hezky doplňují, jako dvojčata, pomyslela si s úsměvem.

Carlisle jen pozvedl obočí. Všichni věděli, že Ness není jen klasický poloupír, ale že by byla až tak mocná? To mu nedávalo smysl.

„A co s tím má tedy dělat jejich brzký návrat?" Jeho otázka mířila k Edwardovi a Alici, ale tentokrát odpověděla Ness sama za sebe.

„Protože ten, co ji ovládl, se znova pokusil o mě. Ona není zlá, je jen posedlá jeho touhou. Já možná vím, jak to udělat tak, aby se nikomu nezkřivil ani vlásek, ale budu potřebovat vaši podporu a vaši přítomnost. A musí tam být za každou cenu Seth, protože to mě bude snad spíše poslouchat."

Tentokrát na ni všichni čuměli jako puci. Nechápali, co chce udělat, jen Alice a Edward z budoucnosti a z jejích myšlenek měli maličkou představu o tom, co by se asi mohlo dít.

„To nemůžeš udělat," vyjekl Jacob, ale ona mu dala prst na rty.

„Snad se mám před ní schovat? Ona si mě najde, tak jako já ji. Jsme propojené svou mocí. I když každá máme jinou sílu, je to jen protiklad k té druhé. Nechápeš, že to musíme vyřešit? Copak se máme trápit? A hlavně Seth. Ona požívá lidskou krev, aby měla oproti mně výhodu. V jedné ze svých tajemných vizí jsem viděla, jak od ní Seth odchází. On ji miluje, ale také mu záleží na lidech a na vašich povinnostech. Kvůli tomuhle by sis ho měl vážit, Jaku, protože takovouhle oběť dokáže přinést jen silná osobnost. Uvědom si, kde on chudák stojí."

Ostatní teď na ni jen civěli. Zpola jen rozuměli tomu, co tu teď plácala, ale zjevně Jacob věděl, o čem mluví, takže se jim do toho nechtěli plést. Jediný Carlisle přemýšlel. On odcházel od Kate? Pak mu něco docvaklo.

„Kdo mu to řekl?" zavrčel výhružně. Nikdo netušil, o čem je řeč, ale Edward provinile sklopil hlavu.

„Já," přiznal se. „Nechtěl jsem mu lhát, když se ptal. Chci, aby se rozhodoval sám za sebe a ne proto, že si z něj budeme dělat loutku."

Nejdříve Carlisle zuřil, protože neuposlechl jeho příkaz, ale pak Edwarda pochopil. Nikdo nechce žít ve lži a je lepší znát pravdu, než se trápit pro to, co by pravda být mohla.

„Hele, co kdybychom je sem oba pozvali? Setha i Katherine?" napadlo Emmetta. Všichni si povzdechli. Ten asi Renesmé neposlouchal nebo co.

„Ty trdlo, kdyby se tu sešli, tak bychom asi pár dní neměli kde bydlet. Copak jsi neposlouchal Ness, že se spolu teď nebaví?" vysvětlila poklidně Rose. Už na jeho občasné stavy byli všichni zvyklí, takže tuto vsuvku vůbec neřešili.

„No, myslím, že jsme něco vyřešili. Uvidíme, jak se bude vše dále vyvíjet. Necháme zatím tomu volný průběh. A Ness, až ten čas nastane, my určitě budeme stát za tebou," ukončoval Carlisle debatu.

Prozatím měli všichni klid, ale co se bude dít, to zatím neví ani Alice.

 

12. kapitola <-> 14. kapitola

 


 

Ahojky lidičky, dokázala jsem ze sebe vymáčknout celkem dlouhou kapitolku, snad se vám bude líbit, protože já z ní mám zvláštní pocity. No, uvidím podle počtu komentářků, jak si vážíte mé snahy.

Chtěla bych poděkovat za komentářky k minulé kapitolce, těch pět lidiček ví, o kom mluvím. A snad zase zanecháte něco i u téhle a snad bych jich mohla najít více, i když vím, že tento sen je jen ve hvězdách.

Ale stejně děkuji, vaše zuzinecckaa.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Zázračný svit luny - Záře Slunce (13):

 1
7. Jana S
29.12.2014 [15:50]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

29.12.2011 [23:19]

Wolfik343Tý jo ! to se vážně hezky rozjelo ! :D Tak to musíš mít hodně bujnou fantazii abys to vymyslela!! Hrozně mně zajmá co chce udělat Ness aby od toho Ďábla zachránila i Kathrine Emoticon Emoticon
Bylo vážně srandovní jak byl Emmet zmatený to si dokážu živě představit Emoticon
Nemůžu si pomoct ale zajmá mně jak to dopadne s tou Kathrine snad to bude Happy end pro všechny ! Takhle by to bylo rozhodně nejlepší !!! Emoticon
A já rychlejdu na další kapitolku Emoticon Emoticon Emoticon

5. Lili
06.11.2011 [0:34]

Super-začíná se nám to rozjíždět Emoticon Jinak Nessie mě příjemně překvapila - konečně přemýšlí sama za sebe Emoticon

4. UV
03.11.2011 [14:34]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

03.11.2011 [10:10]

KalibanNo teda, co k tomu napsat?? Další!!!!!! Emoticon Emoticon Emoticon

03.11.2011 [9:44]

BubulienkaNo to teda bolo... skvelé!!! Emoticon Ja sa doteraz spamätávam. V tejto poviedke držím palce Kate a Sethovi. Ness mala pravdu, keď sa ho zastala a Jacob to určite pochopil. Krásna kapitola a krásne napísaná. Veľmi sa bojím toho osudného dňa, keď sa stretnú, ale mne sa náhodou zdal Emmettov nápad skvelý. Bolo by fajn, sledovať hašterenie Kate a Setha... Jasné, všetci Cullenovci stoja za Ness, ale i tak dúfam, že Kate ich porazí. Viem, som zlá, ale Kate mi je sympatickejšia než Ness. A zasa... Seth je veľmi dobrý a kvôli svorke a Ness sa vzdal Kate, čo sa mi veľmi nepozdáva. Mal by byť na Kateinej strane. Emoticon
Úžasná kapitola a hlavne úplne zaujímavá. Začína sa to riadne rozbiehať a ja sa už len modlím, aby sa za Setha a Kate pripojila svorka a aby sa ich zastali. Keď Cullenovci stoja za Ness, tak svorka by mala stáť za Kate, i keď alfa je Jacob, takže pochybujem... To by Jake nedovolil. Emoticon Som vážne zvedavá, ako to vymyslíš a už teraz sa neviem dočkať ďalšej kapitoly. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

1. Bára
03.11.2011 [8:57]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!