Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Zázračné dítě - 4. kapitola

Bree


Zázračné dítě - 4. kapitolaKapitola čtvrtá - Miluješ ho?
Krásný název, že? Dlouho jsem přemýšlela, jak tuto kapitolu napsat, jak se porvu s tím, co jsem si tady vlastně připravila, není to lehké a není to skoro ani možné, ale konečně jsem se překousala přes druhý hlavní zlom v této povídce.
Jak si jistě povšimnete, hodně dlouho mi to trvalo a výsledek není nijak extra nebo dlouhý, na druhou stranu se tam střídají dva aspekty, důležité pro tuto povídku. Láska a moc.
Příjemné čtení.
Kim ♥

 

Zázračné dítě

Kapitol čtvrtá - Miluješ ho?

 

„Jane?“ Její úsměv se rozšířil. Dívajíc se na mě, zdála se být hladová. Její oči byly černé, jindy krvavě červená, skoro rubínová barva, z očí zcela zmizela. Vykročila ke mně.

„Rosalie, dlouho jsme se neviděly, že?“ Úsměv jsem jí kysele oplatila.

„Doopravdy jsme se dlouho neviděly, ale nevzpomínám si, že bych ti volala a říkala, že bychom se měli vidět. Nebo dokonce, že bys mě měla unášet!“ Posadila se do křesla.

„Já tě neunesla, Rosalie.“ Podiveně sklouzla svým pohledem k mému bříšku. „Čtvrtý měsíc? Nebude to dlouho trvat, co ti budou zhotoveny šaty, tvé dítě bude dobrým následovníkem. Dobrým králem a dobrým manželem.“ Doširoka jsem rozevřela oči.

„Cos to řekla?“ Usmála se nad mým polekaným výrazem.

„Včera tě změřily švadleny. Dělají ti svatební šaty, drahoušku. Aro tě provdá za Caia a z tvého dítěte se stane nový král. No a taky se rozhodlo, že to bude můj ženich.“ Samolibost, znějící v jejím hlase, jen podporovala mou vnitřní chuť ji spálit pohledem na popel.

„Ne, nikdy to nedopustím.“ Usmála se.

„Budeš muset, princezno, jinak máš smůlu.“ Vřelo to ve mně, ale když mi řekla, princezno, pochopila jsem.

„Ano, máš pravdu. Jsem princezna. Proto padej z mého hradu!“ Do pokoje vešli dva mladíci. Strážci, kteří mi měli dělat bodyguardy.

„Princezno?“ Uklonili se mi.

„Vyveďte ji za vrata, tato ženština, lehkých mravů, mě právě urazila.“ Přikývli a odvedli, ne, přímo odnesli Jane z mojí ložnice.

 

Když jsem osaměla, zkontrolovala jsem okna. Byly na nich mříže. Za dveřmi stáli stráže. Jsem tady jako ve vězení.

„Ach jo,“ povzdychla jsem si. „Odsud se nedostanu. Budu muset za Arem.“

Vyšla jsem na chodbu.

„Princezno, máme rozkaz nikam vás nepouštět.“ Přikývla jsem, bylo mi ihned jasné, že Aro provede jistá opatření.

„Nikam mě nepouštíte, vždyť jdete se mnou.“ Podívali se na sebe a potom na mě. Vypadali nerozhodně, nevěděli, co dělat. Vyšla jsem tedy dlouhou chodbou. Chvíli jsem šla, nevěděla jsem přesně kam, ale nějak jsem vnitřně tušila, že do hlavního sálu se dostanu jakoukoli chodbou, najednou jsem však zakopla. Jeden z mých strážců mě zachytil.

„Měla byste být opatrnější.“ Rozpačitě odstoupil a nasadil pokerovou tvář.

„Děkuji.“

Sedíc na zemi jsem si lehce mnula kotník. Nohu jsme měla zvrtnutou, proto jsem sundala boty a nechajíc je ležet na zemi jsem se zvedla, abych pokračovala v chůzi, jeden z těch mladíků se pro boty sehnul.

„Nech je, prosím tě, ležet.“ Přikývnul. „Tak a dost. Možná jsem vězeň Ara, a jeho bratrů, ale vy dva mi řekněte ihned své jméno!“ Mám pocit, že se přikrčili. Oba dva hypnotizováni hleděli na mou ruku. Jejich pohled jsme následovala.

Má ruka hořela. Doslova a do písmene. Zatřepala jsem s ní a hořet jsem přestala. „Zaveďte mě za Arem,“ řekla jsem jen. Ukázali kupředu. Po zbytek cesty jsme šli v tichosti.

 

„Aro si nepřeje být rušen,“ řekla nám nějaká dívka u recepce.

„Však já jej rušit nebudu.“ Otevírajíc dveře jedinou myšlenkou jsem vkročila do malého salónku, kde uprostřed stál kruhový stůl a dvanáct židlí, na nichž seděli staří upíři a Volturiovi.

„Jak se opovažuješ?“ Aro vstal od stolu a natáhnul ke mně ruku. Přispěchali ke mně stráže.

„Ani se mne nedotýkejte, nebo vás spálím žárem pekelným,“ vyhrožovala jsem jim.

Neposlechli. Nevím, jak jsem to udělala minule, ale tentokrát jsem se snažila, aby mi ruce hořet začaly. Jak jsem řekla, tak jsem taky udělala. Byli spáleni na popel během necelé šestnáctiny sekundy, než kdokoliv mohl něco udělat. „Varovala jsme je.“ Užasle na mne hleděli. Aro na mne zlostně koukal.

„Cos to provedla? Jak se opovažuješ nás rušit?“

„Tak hele, Aro, Čáro a Máro,“ řekla jsem ke zbývajícím dvěma bratrům. „Možná jsem Cullenová a možná jsem i těhotná, ale nejsem hloupá. Unesli jste mě! Ihned mě navraťte domů! Jak si můžete dovolit mě unést. Rozhodnout, že mě provdáte tady za pana Čáru a moje dítě si bude muset vzít Jane? Vždyť ani nevíte, jestli je to kluk!“ Rozčílila jsem se tedy pořádně. Děťátko mě koplo.

„Čáro?“ Caius se usmíval od ucha k uchu. „Jsi milá, moje ženuško, bude mi ctí s někým takovým sdílet lože.“ Nadzvedla jsem obočí.

„Jediné, co se mnou budeš sdílet, jsou myšlenky, až ti spálím tvého kamaráda.“ Polknul. „Nicméně se momentálně otočím a odejdu, aniž byste mě nechali sledovat. A ještě něco, zkuste mě znovu unést a všechny vás spálím.“ Otočila jsem se, že odejdu, co nejrychleji si zabalím a půjdu pryč.

„Copak ty jej nemiluješ?“ otočila jsem se. Aro měl spiklenecký pohled, soudě dle jiskřiček v jeho očích.

„Caia? Nikdy!“ Usmál se.

„Nemyslím Caia, na tom mi nezáleží,“ řekl s jasnou výtkou v hlase, „já myslel jeho.“ Ukázal na tabuli, kterou jsem doteď nevnímala. Byl na ni vyobrazen strašlivý scénář, který bych nejraději vymazala. Jasper visel upoután na kovových poutech a visel tři metry nad zemí.

„Pusť jej! Nebo-“

„Nebo co? Spálíš mě?“ Přikývla jsem. „To je nemožné. Ta cela má zámek, ke kterému potřebuješ kód. Ten kód je přesně čtyřiačtyřicet čísel a písmen dlouhý, nikdy bys na to nepřišla. Vdáš se, nebo zemře.“ Dívala jsem se na obrazovku. Až teď mi začínalo vše jasně a zřetelně docházet.



 

Prosím o jakýkoliv komentář.

Kim ♥


 


 

 

Další kapitola

Předchozí kapitola



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Zázračné dítě - 4. kapitola:

 1
7. Kačka
03.02.2012 [21:41]

jo aha, ono to ani není dopsaný Emoticon
v tom případě mám apson malou naději, že se objeví Artemis, Rose bude s Emmetem a tak dál Emoticon

Pokud se k povídce vrátíš Emoticon

6. Kačka
03.02.2012 [21:39]

Aboslutně nic nechápu!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
Jak mohli najednou unést Rose? A co ostatní? proč jí nebránili? a to samí s Jasperem? A taky se mi nelíbí dvojice Jasper a Rose, ty k sobě nepatří!
A taky pořád nemůžu zapomenout na Artemis!

Upřímně se mi ted nějak vytratila chut číst dál, tudíž si dám asi pár dní pauzu a pak uvidím, jeslti se k povídce vártím Emoticon

23.10.2011 [16:52]

Funny1 Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

23.10.2011 [11:13]

Annabell Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

3. CullenKatkamaniak
22.10.2011 [20:25]

No nechci, aby som Ara nakopala do riti. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

22.10.2011 [16:51]

NikyCullen Emoticon

22.10.2011 [14:46]

WhiteTieČlánek jsem ti opravila, ale příště si dávej pozor na chyby v textu. Kapitola byla plná překlepů. Vyvaruješ se jim tak, že si článek po sobě vždy pořádně přečteš.

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!