Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Zázračné dítě - 5. kapitola

wallbywendy


Zázračné dítě - 5. kapitolaKapitola pátá - Athenodora.

Možná nevíte, kdo je tato nová postava, kterou do příběhu zakomponuji, možná právě naopak ji moc dobře znáte, ať je to tak či onak, s touto postavou se budeme setkávat dost často.

Tak, Rosalie jsem postavila před velé dilema, které musí nějakým způsobem vyřešit, jak to vyřeší, to si už přečtěte.
S láskou Kim :-*


Zázračné dítě

Kapitola pátá - Athenodora


 

Seděla jsem před velkým rokokovým zrcadlem a dívala jsem se na svůj odraz. Nemohla jsem tomu uvěřit. Byla jsem v sedmém měsíci těhotenství a seděla jsem před zrcadlem ve svatebních šatech. Doopravdy si hodlám vzít Caia? Doopravdy hodlám porodit zde a nechat Jane, aby vychovávala mé dítě?  V koutku oka se mi objevila slzička, kterou jsem ihned zamáčkla, aby na mě nešlo poznat, že jsem plakala. Musím být silná. Nejen pro své dítě a Jaspera, ale pro celý náš upíří svět, možná momentálně nemohu dělat nic jiného než se provdat. Možná zachráním jen jeden život, ale obětuji jej za ten můj, za mé štěstí a spokojenost.

Možná právě to je můj úděl. Jako nositelka se vzdám vlastního života za život vlastního dítěte a za muže, kterého miluji.

Najednou jsem byla vlastně velmi zmatená. Cítila jsem nejistotu a jakýsi pocit křivdy, ale ne k mé vlastní osobě, nýbrž od mé osoby k ostatním. Jak mohu říkat, že jej miluji? Jak říct, že jej nemiluji? Tolik let jsem přeci milovala Emmetta, jak teď tedy mohu probůh říct, že miluju jen Jaspera?

 

Otevřely se dveře a dovnitř vešla Jane v karamelových šatech.

„Připravena?“ Sklopila jsem pohled k bříšku a pohladila jsem jej.

„Proč?“ Jane se zatvářila nejistě. „Proč si musím Caia vzít, copak nestačí počkat, až se dítě narodí?“ Pozvedla dokonalé obočí.

„Ne, to by potom nebylo následníkem, či následnicí trůnu Volturiových.“ Přikývla jsem.

„Můžeme tedy jít.“ Podala mi kytici tmavě fialových violek a vedla mě do obřadní síně na jižní straně paláce.

 

Velké dveře kované zlatem se zdály těžkopádné, ale jakmile začala hrát hudba, rozletěly se přede mnou jako něžné bílé holubice. Za zvuků fanfár a varhan jsem se vydala tou červenou uličkou v sále až k obřadnímu stolci.

Červený koberec, který zde byl natažen, byl olemován nejen bílými květy, nýbrž také zlatými a fialovými svícemi, bylo jich zde snad tisíc. Všichni přítomní na mne hleděli, jako bych snad byla sám Bůh nebo i něco víc, jako bych rozhodovala o životě všech.

 

Konečně jsem došla cíle, oltáře, za nímž stál oddávající Marcus a před ním můj nastávající Caius.

„Dnes jsme se sešli, abychom spojili dvě výjimečné existence, dva různé životy a styly v jeden. Caia a Rosalie. Není to tak dávno, co se zde Rosalie objevila a zamávala celým naším světem. Změnila pohled nejen na upírství, nýbrž i na existenci samu.

Proto se jí tedy dovolím otázat první, slečno Rosalie Hale, berete si dnes za svého právoplatného manžela zde přítomného Caia Volturiho, jednoho z bratří třech, kteří stojí v našem čele?“ Pohlédla jsem na Caia a naklonila jsem se k němu.

„Nikdy na mne nesáhneš.“ Uchechtnul se. Narovnala jsem se a upřeně se zadívala na Marca. „Z donucení.“ Jen se usmál a přešel mou poznámku.

„Táži se tedy i vás, Caie Volturi, zdali si berete za právoplatnou manželku zde přítomnou Rosalie Hale.“ Podíval se na mě s jiskřičkami v očích, odvrátila jsem od něj pohled, bylo mi z něj na zvracení. Tu jsem v davu zahlédla nádhernou upírku, která mi byla povědomá a probodávala mne pohledem á la zabiju tě!.

Můj mozek začal šrotovat, střelila jsem pohledem ke Caiovi a potom na zpět k té dívce. Byla mi tak povědomá… to jméno, nemohla jsem si vybavit to jméno. Athenodora!

 

„Počkejte!“ Všichni vyvalili oči, Marca jsem stopla přesně v půli věty nasazování prstýnků.

„Copak drahá?“ zeptal se Caius, úsečně jsem se na něj za to podívala.

„Než si tě budu muset vzít, mám ještě několik otázek.“ Aro se zamračil.

„Nepočká to?“ přizvukoval Marcus.

„Ne, potřebuji vědět, jak je možné, abych si tě vzala, když už družku máš? Athenodoru!“ Všichni tři se na sebe podívali a Aro pokynul k Jane, která k němu ihned přiskočila.

„Zabít.“ Ta slova byla sotva slyšitelná, ale pro můj dvakrát tak bystrý sluch díky těhotenství, jsem to zřetelně slyšela. Jane jen přikývla a potom se ohlédla a jistým krokem se vydala k Athenodoře. Nemohla jsem přeci dovolit, aby ji zabila, ona jediná, by mi mohla pomoct.

„Být tebou Jane, tak se zastavím!“ křikla jsem na ni. Jen se zasmála a pokračovala v cestě. „Tvé rozhodnutí.“

Natáhla jsem před sebe ruku a do vzduchu jsem nakreslila kruh, prostor kolem Jane začal hořet. Periferním viděním jsem viděla Ara, jak mě chce chytit.

„Ani to nezkoušej!“ Zastavil se v půlce pohybu. „Ona zůstane živá. A nebude to Jane, nebude to nikdo jiný než právě ona, Athenodora, která se mi bude starat o dítě.“ Všichni překvapeně hleděli, co dokážu.

„Jak se můžeš vzpírat moci Volturiových?“ Zeptala se Athenodora, která se ke mne mezitím přiblížila.

„Z vlastního přesvědčení, přijímáš tedy mou nabídku?“ Rozhlédla se po sále, všichni se na ni dívali, všichni poslouchali, jak se rozhodne. Byla jsem sama zvědavá, stojí proti mně žena, bráním ženu, která miluje Caia, pro mě nepředstavitelná představa, že by ho někdo mohl milovat.

„Přijmu-li, co pak budu muset dělat?“ Usmála jsem se.

„Jen tady pro mě budeš, nechci trávit čas s Jane, potřebuju někoho jiného.“ Naklonila hlavu na stranu a zamyšleně se na mě podívala. Pohledem mě propichovala strašně dlouho v neklidném mlčení, které mi připomínalo mučení tichem.

V jejích očích se střídaly emoce. Strach. Údiv. Vděčnost. Nenávist. Láska. Pohled jsem jí oplácela, ač mi to bylo občas až nepříjemné.

Narovnala se v zádech a rozhlédla se po sále, který ji nebo spíše tuto nezvyklou situaci, sledoval s našpicovanýma ušima. A potom se opět obrátila ke mně. Zhluboka se nadechla a vydechla.

„Proč zrovna já?“

 

 


Je to po dlouhé době, je to krátká kapitola a je to jen díky jedné jediné osobě, Gee. :-*

 

Gee, nevím, jak poděkovat, protože žádné díky nebude nikdy dost.

Mám tě ráda.

Kim :-*



« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Zázračné dítě - 5. kapitola:

 1
2. Terka
22.04.2012 [18:06]

Píšeš úžasně! Doopravdy nevycházím z údivu! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

21.04.2012 [10:49]

kajka007Ahoj, článek jsem ti opravila, ale dej si pozor na:
*skloňování jména Caius (!)
1. Caius
2. Caia
3. Caiovi
4. Caia
5. Caie!
6. Caiovi
7. Caiem
* a la/á la
*ji/ji
Příště si dej pozor, díky! Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!