Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Zakletá Popelka 36. kapitola

Stephenie Meyer


Zakletá Popelka 36. kapitolaCo má Edward za lubem? A vyjde to? Hezké čtení. CC

36. kapitola

 

Pohled nikoho:

 

Bella od té doby, co přišla domů ze školy, uklízela celý dům. Za ty dva dny, co byla u Alice, se práce a špína nahromadily a nezbývalo nic jiného, než to uklidit. Ale Belle to nevadilo. Uvítala to, protože při práci na nic nemyslí, a tak nemusela myslet na Edwarda.

Celý dům umyla dvakrát, aby nemusela myslet. Každý by měl plnou pusu výmluv, ale Bella uklízela skoro s úsměvem. Rozchod s Edwardem jí zkrátka zničil duši i srdce. Ale hlavně jí zbořil celý svět.

Před asi deseti minutami odjely její sestry a Clover na taneční soutěž, kterou pořádá Edwardova nahrávací společnost. Bella nechápala, co se jim stalo, že její sestry budou soutěžit. Ty o tanci neví vůbec nic.

Bella, když je připravovala, si pořád v duchu opakovala, že jestli ony tomu, co předvedou, budou říkat tanec, tak ona je královna ze Sáby. Sama se tomu smála, v duchu. Chtěla by vidět jejich ztrapnění na vlastní oči, ale nechtěla tam jít, už jen proto, že tam bude Edward.

Vzala pytle s odpadky a šla je dát ven do popelnice. Odklopila víko popelnice a dala ty pytle dovnitř. Zadržela dech, protože to nevonělo zrovna příjemně. Za zády jí zastavilo auto. Slyšela, jak zastavuje, a cítila opar z výfuku.

Otočila se a viděla Alicino Porsche. Okýnko na její straně bylo stažené, a tak viděla dovnitř. Viděla za volantem Alici, jak jinak, a na místě spolujezdce, blíže u ní, seděl Jasper. Oba se dívali na Bellu. Bella k nim přistoupila blíže.

„Ahoj,“ řekla Alice vesele. Bella se na ni smutně podívala a stejný pohled věnovala i Jasperovi. Bella sice řekla, že jí nevadí, když s Jasperem zůstane. Taky jí to nevadilo, ale žárlila na Alici, že má kluka, a taky jí chyběl Edward.

„Chci ti něco ukázat. Převlékni se a naskoč,“ pokračovala Alice svým generálským hlasem. Belle se ale nikam nechtělo. Byla ráda, že ji chce Alice rozveselit, ale neměla dneska na nic náladu.

„Jaspere, co tady děláš?“ zeptala se ho smutným hlasem. Jasper se podíval na Alici a pak znovu na Bellu. V očích měl trochu zmatek, ale v duši věděl, co dělat. Byl připravený Bellu vzít, klidně násilím, do auta.

„Bello, podívej, někdy se ve vztahu stane, že dojde k nedorozumění nebo k hádkám, ale pokud je to opravdové, překoná se to. Ty a Edward jste jako den a noc. Nemůžete existovat jeden bez druhého, protože kdyby nebyl jeden, nebude ani druhý. Musíš nám věřit. Jsme tví přátelé a chceme ti pomoci. Opravdu,“ mluvil jako nějaký psycholog.

Bella nic z toho nechápala. Obzvláště nechápala tu část o nedorozumění. Co bylo nedorozumění? Snažil se jí promluvit do duše? Možná. Chtěl jí pomoci? Určitě. Bella se podívala na Alici, jako by čekala, že jí pomůže.

„Oblékni se, něco hezkého. Stojí to za to. Věř mi. Bude se ti to líbit,“ řekla Alice a Bella nakonec rezignovala. Přikývla a odešla do svého pokoje se převléknout. Jasper s Alicí si gratulovali, že se jim to povedlo.

Šla do své šatny a hledala něco hezkého, jak řekla Alice. Ale nevěděla na jakou příležitost. Vzala si nakonec kožené legíny, třpytivý top a pásek s flitry, koženou bundu a lesklé lodičky. Oblékla se a šla do koupelny. Učesala se, trochu namalovala, navoněla jemným parfémem a vyšla před dům.

Nasedla na zadní sedadlo a Alice se rozjela. Bella se koukala před sebe, takže nevěděla, kam Alice jede. Bylo jí to jedno. Jeli hlouběji do Los Angeles. Směrem k divadlu, kde se konala Edwardova taneční soutěž.

Bellinu pozornost upoutal řev lidí, zvuky fotoaparátů a hudba, co každým okamžikem zesilovala. Zvedla hlavu a podívala se kolem. Stáli před vchodem do divadla, na kterém byl veliký billboard, na kterém byl stín něčí mužské postavy, písmena EM v sobě a slova Dance off.

Bella to hned poznala. Vzali ji na Edwardovu taneční soutěž. Tenhle billboard mu pomáhala vymýšlet. Alice vypla motor a s Jasperem se otočili na Bellu, která se tvářila jako boží mučedník a bůh pomsty v jednom.

„Co máte v plánu?“ zeptala se jich Bella přímo, když se dostatečně vzpamatovala z prvotního šoku, překvapení a taky ze zjištění, že Edward je jen kousek od ní. Muž, kterého miluje a nenávidí zároveň.

„Bello, bylo nám líto, že ses nedostala na konkurz na Manhattan, tak jsme tě chtěli potěšit,“ řekl Jasper nenápadně, ale v duchu se bál, že to Bella prokoukne. Zdá se, že zatím nic netušila.

„Tím, že mě vezmete na Edwardovu soutěž?“ zeptala se jich s pozvednutým obočím nechápavě. Oba přikývli, ale nic víc neřekli. Nevěděli, co by měli říct, aby nic neprozradili dříve, než bude nutné.

„Bello, tohle není o té soutěži, to mi věř. Měla jsem vidění, vím, co tady děláme, ale znáš mě, neřeknu ti to,“ řekla Alice a Bella se zatřásla. Vizi. Jakou vizi? Tohle přímo nesnášela. Ale Alice lhala. Žádnou vizi neměla, ale věděla, že jen tohle na Bellu zapůsobí.

„A viděla jsi v ní, že tancovat nebudu? Jestli ne, tak ti to říkám teď. S tancem nadobro končím. Bez Manhattanu a Edwarda už pro mě stejně nemá žádný význam. Zaměřím se radši na plastiky, jak mi radil Jasper,“ odsekla nevrle.

Jasper se trochu zapyšnil, že by ho poslechla, pokud jde o plastiky, ale zahnal to, protože věděl, že plastiky dělat nebude. Aspoň po dnešním večeru ne. Aspoň v to pevně doufal a nebyl sám.

„Tak fajn. Zatímco rozjímáš o nejdůležitější chvíli svého života, já něco mám. Potřebují mě uvnitř. Celou tuhle show uvádím, takže, držte mi palce. Musím jít, zatím ahoj,“ řekl Jasper, usmál se na Alici a zmizel z auta.

Bella chvíli přemýšlela, co myslel tou nejdůležitější chvílí jejího života, ale nemohla na nic přijít. Celý svět byl najednou tak tajemný a tmavý. Ztratil všechny barvy, ale možná ještě nebylo pozdě. Bella se rozhodla to zkusit, na chvíli.

„Dobře, půjdu. Ale jen na chvíli, jasný?“ řekla Bella a Alice nadšeně vypískla. Chtěla ji obejmout, ale bránila jí její sedačka, takže od toho opustila. Znovu nastartovala auto a vycouvala z ulice.

„Půjdeme zadem. Jasper mi tam rezervoval jedno místo na parkování a dovnitř nás pustí bez konfliktů a problémů,“ řekla a jela k zadnímu vchodu. Bylo tam skoro plné parkoviště, ale vedle Edwardova Volva bylo poslední volné místo s nápisem Reservé.

Alice tam zaparkovala a co nejrychleji vystoupila, aby se Bella nerozplakala z toho, že vidí Edwardovo volvo. Nebyla od toho daleko, ale snažila se to vydržet. Pořád si říkala, že je blbost kvůli němu brečet.

U vchodu se nad nimi ani nepozastavili a pustili je dovnitř. Alice Bellu táhla napříč místnostmi, až byli v hale, kde bylo obrovské pódium a spousty židlí. Hlavní hala, kde se koná soutěž, řekla si Bella.

Edward se vítal s významnými hosty a s lidmi z jeho společnosti, kteří budou dneska porotou. On sám v porotě nebude. Nejdříve chtěl být, ale opustil od toho, když poznal Bellu. Změnila celý jeho svět.

Tanečníci, mezi kterými byla i Viktorie, Tanya a Jessica, se připravovali na tanec. Clover právě přišla a strkala do všech, kteří jí stáli v cestě, aby jí uhnuli, a hledala vhodné místo na sezení. Kvůli tomu připravila o místo jednoho staršího muže.

Bella se necítila v tomto prostředí pod pódiem moc dobře, a tak chtěla jít dál od pódia. Omluvila se Alici a šla pryč od pódia a našla si vhodné místo, odkud výborně viděla na pódium. Těšila se, jak se její sestry ztrapní.

„Jo, jo, jo, jo! Jak se máte? Chci vás slyšet! Do toho! Jak se máte?“ ozval se z reproduktorů Jasperův hlas a vyběhl na pódium po schodech z boku. Lidi okamžitě reagovali na jeho slova a začali radostně křičet.

„Všechny vás tady vítám. Jmenuju se Jasper a budu vás provázet touto soutěží. Jste připraveni to pořádně rozjet?“ zeptal se znovu a dav znovu kladně reagoval. Přidala se k nim i Alice a Edward, který seděl u porotců.

„Tak dobře. Rád bych vám představil muže, díky kterému tady teď jsme. Přivítejte ohromným potleskem našeho hrdinu, Edwarda Masena!“ řekl a ozval se ohromný ruch z publika.

Všichni se natiskli více na pódium, aby viděli Edwarda Masena. Edward při zvuku svého jména vyběhl po schodech, plácl si s Jasperem a přiložil mikrofon k ústům.

„Ahoj, všechny vás zdravím. Jsem rád a děkuji, že jste dneska přišli. Jak se všichni máte? Jo, jo, jo. Dobře,“ řekl a znovu se ozval rámus z publika. Edward věděl, jak s publikem pracovat, a tak nastavil ruku a s několika diváky si plácnul.

Bella ho s okouzleným úsměvem sledovala. Když ho viděla, spadla z ní všechna nenávist a skoro zapomněla na všechno, co jí udělal. Pořád ho milovala, strašně moc. Více, než ho nenáviděla.

„Byl jsem se podívat vzadu. Máme pro vás pár pekelně nažhavených tanečníků. Jak to bude probíhat. U tanečníků posuzujeme tři věci: individualitu, talent a styl. A vás žádám o hlasitou podporu a potlesk. To pomůže porotcům z mé společnosti vybrat vítěze, který bude se mnou tančit v mém příštím klipu. Slovo dávám svému bratrovi, ale za chvíli jsem zpátky,“ řekl Edward a odešel po schodech z pódia.

„Tak dobře. Začínáme. Naši první soutěžící si říkají Angel a Derek,“ řekl Jasper a tím oficiálně odstartoval Edwardovu taneční soutěž.

Jasper odešel a místo něj tam přišli dva kluci. Spustila se hudba a oni začali tancovat. Tancovali breakdance. Dělali různé akrobatické kousky a publikum jim tleskalo a všichni si to užívali, to bylo hlavní.

Po nich šel kluk a předvedl nějaké kroky z labutího jezera. Balet je ve většině případů pro holky, ale taky se to líbilo, i když si z něj někteří lidi dělali legraci. Ale nebyl špatný, byl docela dobrý.

Dále přišel hiphop, který předvedli dva kluci. Ti si to užívali na plné obrátky a publikum šílelo. Atmosféra byla plná radosti, ale taky napětí, je to přece soutěž.

„Tak, teď se nám představí Tanya a Jessica Swanovy. A předvedou nám bůh ví co,“ řekl Jasper a radši rychle zmizel. Na pódium se přiřítila Jessica a začala se tam pohybovat, ale ať to bylo cokoli, tanec to nebyl.

Podle Belly tam pobíhala jako bezhlavé kuře. Bella si dala hlavu do dlaní. Styděla se za to, že tohle kopyto patří do její rodiny. Celé publikum na Jessicu zíralo, jako by se zbláznila, a po chvíli začalo projevovat nesouhlas a pocit zhnusení. Jenom Clover ji podporovala.

Jessicu po chvíli vystřídala Tanya a nepředvedla o nic lepší výkon. Všichni buď odvraceli tváře, nebo je skláněli, nebo projevovali zhnusení. Bella se tomu začala smát, ale ne moc nahlas, aby neupoutala pozornost. Se smíchem na pódium vběhl Jasper.

„Viděli jste to? To bylo příšerný. Ještě, že je to za námi,“ řekl a oddechl si. Znovu se nadechl a začal mluvit dál.

„Každopádně, jedeme dál. Přichází poslední tanec dnešního večera. Přivítejte Viktorii Lefevre,“ řekl Jasper a zase z pódia zmizel.

Na jeho místě se objevila Viktorie v oranžových šatech a oranžových tanečních botách. Začala tančit něco mezi baletem a latinou. Bylo to ladné a lehké.

„Takhle to nemůžeš nechat. Jsi tady. Na co ještě čekáš?“ zeptala se Belly Alice, když k ní přišla na začátku Viktoriina tance. Bella se podívala na tančící Viktorii. Tančila dobře.

„Jsi mnohem lepší než ona, Bello. A ty to víš,“ mluvila jí do duše Alice, ale Bella se nedala uchlácholit. Viktorie zakončila svůj tanec piruetou a ozval se veliký potlesk, asi největší za tenhle večer.

„Páni, to bylo něco,“ řekl Jasper, co se znovu objevil na pódiu a strčil do Viktorie, která se neměla k odchodu. Viktorie ještě poslala Edwardovi vzdušný polibek a zmizela. Edward se zašklebil. Nebylo mu to příjemné. Viktorie se mu hnusila.

Jasper se chystal něco říct, ale v tu chvíli si všiml Belly. Podíval se na Edwarda a ukázal směrem na ni. Edward následoval jeho pohled a uviděl Bellu. Bella se podívala jeho směrem a jejich pohledy se setkaly.

Edward se narovnal na židli a naklonil se dopředu. Bella v tu chvíli jako by znovu ožila. Cítila znovu radost a štěstí, stejně tak Edward. Ale jejich pohled rychle ukončila. Nechtěla zažít zklamání, které by mohlo nastat. 

„Jo, jo, začíná tu být horko. Teď nastal čas, aby porotci rozhodli o našem vítězi, protože tohle byl poslední tanec dnešního večera. Já vím, uteklo to rychle, ale co se dá dělat? Co to tu máme? Jdeme na to? Jdeme,“ řekl Jasper a všechno zhaslo. Nikdo nic neviděl.


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Zakletá Popelka 36. kapitola:

 1
5. Pegi
11.03.2013 [21:11]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

4. Ajda
09.03.2013 [15:26]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon ty ale dokážeš napínat.:D Super kapitola Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

3. bara
09.03.2013 [14:12]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

2. BabčaS
09.03.2013 [14:01]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

1. Jana
09.03.2013 [13:54]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!